گروه صنایع معدنی فولاد
 
مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد در گفت‌وگو با ماين نيوز:
حقوق معوقه بازنشستگان فولاد پرداخت شد
گروه صنایع معدنی >فولاد - در پی اظهارات اخیر علی ایرانپور، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس مبنی بر اینکه "پس از 4 سال که بازنشستگان صنعت فولاد کشور در دریافت حقوق خود طلبکار از دولت بودند، خوشبختانه بحث پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد کشور به روز شد"، تعداد زیادی از مخاطبان محترم ماین نیوز با ارسال نظرات خود به سایت از این اظهارنظر انتقاد کرده و از به روز نبودن پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد خبر دادند. براساس وظیفه و رسالت خبري و اطلاع رسانی سراغ مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد رفتیم تا آخرین وضعیت پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور را از وی جویا شویم.
مسلم دریه در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز توضیح داد: تمام حقوق عقب افتاده بازنشستگان هفته گذشته به مناسبت دهه فجر پرداخت شد و هيچ عقب افتادگي ديگر باقي نمانده است.

وی افزود: وضعيت پرداخت با تلاش دوستان و به لطف وزير صنعت، معدن و تجارت تقريبا به روز است و مشکل خاصي در اين رابطه وجود ندارد. البته سعي مي کنيم مطالباتي که در رابطه با رد ديون است هرچه سريعتر انجام شود تا کارهاي ديگر را بدون هيچ دغدغه اي انجام دهيم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد درباره اقدامات انجام شده براي پرداخت مطالبات رد ديون گفت: در حال رايزني هاي لازم با سازمان خصوصي سازي هستيم تا بدهي دولت به صندوق پرداخت شود.

دریه در مورد اعتراض برخي بازنشستگان نسبت به به روز نبودن پرداخت حقوق ها نیز عنوان کرد: تمام حقوق ها به روز درحال پرداخت است.

به گزارش ماین نیوز، براساس اطلاعات منتشر شده هم اکنون حدود 85 هزار بازنشسته عضو صندوق بازنشستگان فولاد هستند که اميد مي رود مسئولان با اولویت نسبت به حل مشکلات این قشر زحمتکش اقدام کنند.

البته از صحبتهاي مديرعامل اين صندوق اين طور به نظر مي رسد که پرداخت مطالبات رد ديون با تاکيد رئيس جمهوري و وزير مربوطه اصلي ترين دغدغه اين صندوق است.

ماین نیوز آمادگی دارد بر حسب وظیفه اطلاع رسانی خود نظرات بازنشستگان محترم صنعت فولاد را دریافت کرده و مسائل و مشکلات آنها را با مسئولان ذیربط در میان بگذارد تا زمینه برطرف شدن هرچه زودتر این مشکلات فراهم شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 3410
 
۱۸ نظر
 


سید
مدیر عامل محترم صندوق بازنشستگان فولاد باسلام
الهی خداوند یک در دنیا و صد در آخرت به شما بدهد خواهشا" این حقوق بازنشستگان را مثل سایر ادارات و ارگان ها واریز کنید اندوخته ای نداریم که حتی 20 روز تاخیر را تحمل کنیم این مدت که هم واریز کردید فقط طلبکاران مثل بانک ها وسایر موسسات بستانکار از دستمان گرفتند 6 سال است که زندگی ما فلج شده با این هزینه های درمانی سنگین که حد اکثر هم سالی یک بار پرداخت می شود . (67)
۱۳۹۲-۱۱-۲۴ ۱۶:۱۰:۲۰
 
m
ریاست محترم صندوق بازنشستگی فولاد باسلام
چند پیشنهاد برایتان دارم
1 - بازنشستگان فولاد برای دریافت فیش حقوق باید به مراکز دور دست مراجعه کنند در صورت امکان تدبیری اندیشید تا بتوانند حتی از رایانه های شخصی هم آنرا تهیه کنند .
2 - ساختن مراکز نگهداری و سالمندان الزامی است
3 - دستگاه های استخدامی بازنشستگان از دادن خدمات خوداری می کنند آنان را نیز از طریق رایزنی مکلف به همکاری نمائید
4 - در غالب شرکت های تعاونی بازنشستگان فولاد را مشارکت ولی نظارت سفت و سخت برروی حساب و کتاب آن باشد .
5 - نیروی بازنشسته فولاد در حد خود توانایی و کارایی های 5 مورد پیشنهادی را داراست از خودشان استفاده کنید . (68)
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۱۰:۱۶:۰۴
 
محمد
با سلام
خدمت جناب اقای دریه
از ایشان بابت رسیدگی به مشکلات بازنشستگان فولاد تشکر مینمایم از ایشان یک خواهش دارم در مورد افرادی که حادثه کاری ناشی از کارشدند وبازنشسته گردیدند وعلاوه بر مشکلات اقتصادی همجنان با بیماری که دارند از نظرروحی هم در شرایط بدی قرار دارند
تدابیری بیندیشند (73)
۱۳۹۲-۱۱-۲۹ ۰۰:۳۴:۴۲
 
بازنشسته کار افتاده ناشی از کار
با سلام
خدمت جناب اقای دریه
از ایشان بابت رسیدگی به مشکلات بازنشستگان فولاد تشکر مینمایم از ایشان یک خواهش دارم در مورد افرادی که حادثه کاری ناشی از کارشدند وبازنشسته گردیدند وعلاوه بر مشکلات اقتصادی همجنان با بیماری که دارند از نظرروحی هم در شرایط بدی قرار دارند
تدابیری بیندیشند (73) (74)
۱۳۹۲-۱۱-۲۹ ۲۰:۳۵:۰۲
 
مهران
با سلام
صندوق بازنشستگی فولاد فاقد سایت رسمی جهت اطلاع رسانی به
این عزیزان بازنشسته می باشد.
لطفا علت آنرا برای بازنشستگان عزیز که پس از بازنشستگی در نقاط
مختلف کشور پراکنده میشوند جویا شوید.
در حال حاضر این شبهه وجود دارد که علت عدم ایجاد سایت رسمی
... عدم علاقه به پاسخگویی و ارتباط با عزیزان بازنشسته باشد.
با تشکر (108)
۱۳۹۲-۱۲-۲۵ ۲۰:۲۰:۵۳
 
داریوش عباسی
در اسفد ماه 91 حق سرپرستی بنده " به این بهانه که قرار است تحت بررسی گیرد" قطع شد .که تاکنون 14 ماه از آن تاریخ می گذرد و حدود 400 هزار تومان در ماه است . بالا خره این حق تا کی قطع خواهد بود و معوقه آن چه خواهد شد ؟ (224)
۱۳۹۳-۰۲-۱۱ ۱۷:۲۴:۳۸
 
محمود1337
با سلام
اقای دریه کی مطالبات فولادی ها برداخت شده؟بک بی سال 88 که حدود 8 ما است تاکنون برداخت نشده (معوقات)ومرتب بزودی برداخت می شود در حال بررسی ست قرار است برداخت شود می شنویم ودر ضمن حق سربرستی نیز قطع شده تا کی وعده وعید .از فولاد خوزستان (299)
۱۳۹۳-۰۲-۲۵ ۲۳:۵۱:۳۴
 
بازنشسته
بسمه عالی

امروز مورخ 93/3/25 میباشد ما بازنشستگان فولاد هنوز در انتظار دریافت

حقوق اردیبهشت هستیم آقای مدیر عامل صندوق بازنشستگی چگونه

اعلام میدارند که حقوقها به روز پرداخت شده اند خداوند همه ما را

از خواب غفلت بیدار کندتاتقوا وپرهیزکاری راپیشه خود سازیم وازخدا

در مقابل قصورنسبت به وظایفمان استغفار کنیم////// واسلام (481)
۱۳۹۳-۰۳-۲۴ ۱۹:۴۶:۲۱
 
صنعت
در خصوص تامین منابع مالی جهت پرداخت مطالبات بازنشتگان اشاره نشده است. (565)
۱۳۹۳-۰۴-۰۲ ۰۹:۳۵:۲۵
 
رها
ليست حقو ق مديران صندوق را لطفاً منتشر كنيد تا معلوم شود چه ميزان دريافتي ايشان ميباشد ذكر دو نفر كافيست:
م .د در خرداد 198000000 و آقاي ع.ك 97000000 ريال بدون حق ويژه. (663)
۱۳۹۳-۰۶-۰۳ ۱۴:۵۲:۵۱
 
موسی
ایکاش یکی هم به صندوق بازنشستگی آینده ساز سری می زد زیرا که به نظر می رسد این صندوق نیز تا چند وقت دیگر به شرنوشت صندوق بازنشستگی فولاد دچار می گردد (1155)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۱-۲۵ ۱۳:۲۴:۰۹
 
ااااقای دریه تو که راست میگی ؟؟؟؟؟؟ (1160)
۱۳۹۳-۱۱-۲۷ ۱۰:۵۹:۳۷
 
باز نشسته
.. اگر پولی را که از سالهای اولیه استخدام تا به امروز که معادل30سال است بدست سیگار فروش سر کوچه مان داده بودم تا کنون بزرگترین تاجر دخانیات بودم..... بابا منتی سر ما ندا رید.ما که بهره پولمان را نمیخواهیم ..ما اصل پولمان را میخواهیم گور بابای حق وحقوق این مطلب خیلی سخت و پیچیده است//..// (1178)
۱۳۹۳-۱۱-۳۰ ۰۴:۲۹:۴۹
 
مصطفی مستاجران
بخدا وتمام اولیا الله دروغ می گویند تا کنون حقوق دیماه وبهمن ماه 1393و عیدی و مدت هشت ماه معوقات وافزایش حقوق سالهای قبل از سال 1388 تا کنون پر داخت نشده . دروغ گو دشمن خداست (1252)
۱۳۹۳-۱۲-۰۹ ۱۲:۱۵:۲۹
 
بازنشسته
خیلی جالب است وقتی که حقوقهای عقب افتاده پراخت میشود گویی که شاخ غول شکسته شده. عزیزان این دریافت پول خودت است که با منت بخودت میدهند.!!! تا کی باید :گدای حق خودمان باشیم............حالا حالا باید منتظر مطالبات عقب افتاده باشیم شاید در اینده امیدواریم حداقل نوه هایمان....ازین مبلغ بتوانند دراینده با ان پفک یا ابنبات چوبی بخرنند چون تا ان زمان این پول ارزشش بهمان اندازه شده است.!؟!؟ (1378)
۱۳۹۴-۰۱-۲۰ ۲۱:۲۳:۳۶
 
بازنشسته اهواز
قابل توجه مسئولین صندوق باز نشستگی فولاد!!! شما میدانید که یک باز نشسته تنها منبع مالی واداره خانواده شان همین چندر غاز حقوقی است که به امید ان منتظر میمانند؟ نه من فکر میکنم شما قیاس به نفس میکنید ! چون وضع مالی مرفع وبی دغدغه ای دارید در مخیله خود مارا همچون خود می پندارید وگرنه اینقدر این مهم را سرسری نمگرفتدید وقاطعانه یکبار برای همیشه این معضلی که با حثیت .ابرو وشخصیت چندین ساله ما بازی نمی کردید!والله از بس دستمتان جلوی کوچک وبزرگ دراز شده هیچ اعتباری برای ما نمانده ! خدا از سر باعث وبانی کسانی که این وضع را برای ما بوجود اورده نگذرد (1437)
۱۳۹۴-۰۲-۰۷ ۲۱:۰۵:۳۹
 
بازنشسته
کی؟؟؟؟؟ کجا؟؟؟؟ چطوری؟؟؟ این معوقات پرداخت شده؟؟؟؟ حتما رویا های تحقق نیافته مدیران صندوق بازنشستگان فولاد ونماینده های محترم بصورت مکتوب در رسانه ها اعلام گردیده!!؟؟ نه؟ نه جانم!!؟ نه تنها معوقات! بلکه حقوق فروردین!!!اردیبهشت!!،، هم پرداخت نشده اقایان در این باورند بازنشستگان فولاد روبات هستند ونیازی به خورد وخوراک ودارو ندارند!! یا اینکه فکر میکنند باد هوا و وعده مسولان شکم خانواده هایمان را سیرمیکند،،،،،!!!!!!! (3107)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۳ ۰۳:۰۵:۲۱
 
بازنشسته
خواهشن حقوق را به موقع پرداخت کنید خسته شدیم ازاین وضع تاکه این وضع ادامه خواهد داشت مسخره کردین دیگه (3456)
Romania
۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۰۹:۲۶:۲۰