گروه صنایع معدنی سیمان
 
فرماندار تنگستان خبر داد:
نگرانی متقاضیان سیمان از افزایش نرخ سیمان در تنگستان
گروه صنایع معدنی >سیمان - فرماندار تنگستان گفت: در روزهای اخیر افزایش نرخ سیمان در سطح شهرستان توسط کارخانه سیمان دشتستان گزارش شده که این امر موجب نگرانی شدید متقاضیان و عاملین توزیع سیمان شده است.
به گزارش ماین نیوز، غلامرضا ترک‌زاده در جلسه کمیسیون تنظیم بازار شهرستان تنگستان اظهار داشت: ثبت‌نام برای اخذ یارانه در مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه توسط مجریان امور انجام شد، در سطح شهرستان تنگستان هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود نداشته و متقاضیان از طریق سامانه رفاهی درخواست‌های خود را ثبت رساندند.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: آخرین گزارشی که از وضعیت بازار توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دریافت کرده‌ایم در روزهای اخیر افزایش نرخ سیمان در سطح شهرستان توسط کارخانه سیمان دشتستان گزارش شده که این امر موجب نگرانی شدید متقاضیان و عاملین توزیع سیمان شده است.

وی خاطرنشان کرد: درهرحالت افزایش برای هرکدام از محصولات در بازار و خدمات عمومی تا زمانی که به‌صورت رسمی اعلام نشده وجه قانونی ندارد و موضوع از طریق ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی شهرستان قابل تعقیب است.

ترک‌زاده عنوان داشت: در تبیین فرمایشات رئیس جمهور که اخیراٌ از طریق صدا و سیما پخش شد بیان داشتند افزایش نرخ کالا و خدمات با شیب بسیار ملایم که فشار اقتصادی بر مردم احساس نشود در چند روز آینده صورت خواهد گرفت.

فرماندار تنگستان افزود: مسئولان امر در سطح شهرستان تابع تصمیمات و سیاست اقتصادی دولت هستند و با افزایش قیمت کالا خارج از سیکل مصوب به‌صورت قانونی برخورد خواهند کرد.

در ادامه حسین مجدنیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تنگستان نیز گزارشی از عملکرد آن اداره در جهت تنظیم بازار به جلسه ارائه داد و گفت: بیش از 136 پرونده تخلف تعزیراتی برای رسیدگی به تعزیرات شهرستان ارسال شده است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 7000