گروه صنایع معدنی فولاد
 
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:
پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد به‌روز شد
گروه صنایع معدنی >فولاد - عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: پس از 4 سال که بازنشستگان صنعت فولاد کشور در دریافت حقوق خود طلبکار از دولت بودند، خوشبختانه بحث پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد کشور به روز شد.
به گزارش ماین نیوز، علی ایرانپور در خصوص صندوق بازنشستگان فولاد کشور گفت: متاسفانه بازنشستگان فولاد کشور چندین سال است که با مشکلات مختلف مالی در رابطه با تعویق در پرداخت حقوقشان مواجه هستند که در این خصوص پیگیرهایی با معاون اول وقت رئیس جمهوری، وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت و وزیر وقت تعاون و کار و رفاه صورت گرفته بود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این راستا مجلس شورای اسلامی هم قانونی در خصوص واگذاری صندوق بازنشستگی فولاد کشور به وزارت تعاون،کار و رفاه تصویب کرده بود که متأسفانه تا به امروز این واگذاری از سوی مسئولان دولتی انجام نشده بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم اظهار کرد: با توجه به پروسه ی بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت تعاون،کار و رفاه که واگذاری صندوق بازنشستگی فولاد کشور از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون،کارو رفاه بود به همین جهت به علت اینکه بخشی از سهام ها باید واگذار می شد وزیر اقتصاد هم باید این واگذاری را تأیید می کرد.

ایرانپور افزود: برای واگذاری صندوق بازنشستگی فولاد کشور از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت کارو رفاه و پرداخت حقوق باز نشستگان باید سهام تعدادی از شرکت ها به وزارت کارو رفاه داده می شد که در این خصوص باید وزیر صنعت،معدن و تجارت و وزیر اقتصاد موافقت می کردند که تا وزارت کار و رفاه از محل سود این سهام ها حقوق بازنشستگان فولاد کشور را پرداخت کند.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پس از چهار سال که باز نشستگان صنعت فولاد کشور در دریافت حقوق خود طلبکار از دولت بودند، خوشبختانه بحث پرداخت حقوق باز نشستگان صندوق فولاد کشور به روز شد و مشکل معیشتی هشتاد هزار نفر صندوق فولاد کشور در استان های مختلف حل خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس،با بیان اینکه بخشی از واگذاری ها هنوز صورت نگرفته است، گفت: از سازمان خصوصی سازی کشور انتظار داریم هر چه سریع تر بخش دیگر این واگذاری هارا انجام دهد تا قانون مصوب مجلس در خصوص حمایت از بازنشستگان صندوق فولاد کشور صورت گیرد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب: 2230
 
۳۹ نظر
مرجع : خانه ملت
 


حسن
جناب آقای ایررانپور کجای حقوق بازنشستگان فولاد به روز شد سه ماه بدهکار بوده اند دو ماه آنرا دادند یک ماهش معلوم نیست دست کیست کدام مطالبات را پرداخت کردند چرا هیچکس بر روی اینها فشار نمی گذارد که حقوق بازنشستگان را به موقع پرداخت کنند الان 16 روز از بهمن گذشته کی به بازنشستگان حقوق دی را پرداخت کردند (50)
۱۳۹۲-۱۱-۱۶ ۰۸:۵۹:۴۳
 
علی
اقای ایرانپور واقعا" مخاطب درست می گوید کی حقوق بازنشستگان فولاد می خواهد درست شود . در اصل واگذار 44 دیوار کوتاه تر از بازنشستگان فولاد پیدا نکردند که مدت طولانی حقوقشان را قطع کنند یک معاون اول سهام امضا نمی کند بعد به معاون دوم و سوم می رسد یعنی کسی نیست داد و فریاد این قشر را به دستگاه های بالاتر برساند . بار ها و بارها گفته اند قطع حقوق بازنشستگان فولاد هیچ توجیهی ندارد چرا کسی رسیدگی نمی کند چرا اینها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در این دهه فجر توطئه می کنند و حداقل 46 روز است حقوق بازنشستگان فولاد پرداخت نمی کنند . (54)
۱۳۹۲-۱۱-۱۸ ۱۷:۰۴:۲۲
 
امیر
من از سایت ماین نیوز بابت انعکاس اخبار مربوط به بازنشستگان فولاد کمال تشکر رادارم . بنده فرزند یکی از همین بازنشستگان هستم امروز که 19 روز از دی ماه میگذرد پدر بنده هیچگونه حقوق و معوقه های خود را دریافت نکرده است //؟؟؟؟؟!!!! اگر من کمک حالشان نبودم تا روزگار بگذرانند ، آنها نیز باید در صف طویل سبد کالادر سرمای زمستان برای حفظ آبروی خودشان پیش عروسها و دامادهایشان زیر دست وپای دیگران له ویا از سرما منجمد میشدن...... تاخجالت زده نشوند ان شاالله. (55)
۱۳۹۲-۱۱-۱۹ ۲۰:۱۸:۰۲
 
اکنون 20بهمن 92است هنوز حقوق دی ماه 92راپرداخت نکرده اند (57)
۱۳۹۲-۱۱-۲۰ ۱۶:۳۴:۳۲
 
سید
هیچ کجای دنیا حقوق بازنشسته را به حساب اجرای طر ح وامضا نکردن معاون اول ودومو سوم قطع نمی کنند اقای نماینده یک جوری این موضوع را حالی دست اندکاران پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کنید اکنون سه سال تمام است که با گفتن کلماتی قصار سعی در عدم پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد می کنند آیا هیچیک از سازمان های دیگر این چنین است بارها و بارها نوشته اند نپرداختن حقوق هیچ توجیهی ندارد این بار حل شد ، حل خواهد شد ، فلانی امضا کرد ، فلانی دستور داد پس کی می خواهد این قصه تمام شود و بازنشستگان فولاد که در تمام عرصه ها حتی در جنگ و سایر موارد کمک دولت بودند به حقوق حقه خود برسند حتی حاضر نیستند یک مصاحبه بکنند و بگویند تا فلان تاریخ صبر کنید و این قصه را تمام کنند همه اش بدنبال ایجاد ناراضایتی مردم هستند (59)
۱۳۹۲-۱۱-۲۱ ۰۹:۲۵:۰۳
 
علی
بندگان خدا مسئله انرژی هسته ای هم حل شد اما حقوق بازنشستگان فولاد هنوز حل نشده چه مشکل سنگینی !!؟؟؟ (60)
۱۳۹۲-۱۱-۲۱ ۰۹:۳۱:۱۵
 
از خشم و انقلاب گرسنگان باید ترسید . (61)
۱۳۹۲-۱۱-۲۱ ۱۳:۲۵:۰۵
 
علی
حقوق بازنشستگان فولاد به موقع پرداخت نمی شود غالبا" یا 15 روز یا 20 روز تاخیر دارد چند سالی است که علنا" طلبکاران را به جان بازنشستگان فولاد انداخته اند یا بی ربط دادگاهی می شوند از مطالبات چندین ساله آنها هم خبری نیست ترا به هرکه می پرستید فکری برای این موضوع بکنید . (64)
۱۳۹۲-۱۱-۲۲ ۰۹:۳۳:۲۸
 
شهاب عزیز آخر مراسم های اعیاد و دهه فجر را که نمی توان در تیر و مرداد اجرا کرد تا حقوق بازنشستگان را واریز کنند شما دید که وقتی آقای احمدی نژاد می خواست به شهری برود حقوق بازنشستگان فولاد را واریز می کردند دوباره میرفت تا هروقت ایشان می خواست به شهر دیگری برود و یا انتخابات باید برگزار می شد . (69)
۱۳۹۲-۱۱-۲۵ ۱۰:۲۷:۴۴
 
شهاب
حقوق بازنشستگان فولاد را یا به مناسبت های اعیاد و مناسبت ها پرداخت می کنند . (65)
۱۳۹۲-۱۱-۲۲ ۰۹:۴۱:۴۲
 
سید
خدا خیرشان دهد حقوق دی ماه را 21 بهمن واریزکردند خوب است بروز شد وگرنه می خواستند فروردین 93 پرداخت کنند . مجلسی محترم تابستان گذشته بازنشستگان فولاد پول حتی یک کیلو هندوانه را نداشتند که به زن و فرزندانشان بدهند الان یک 8 ماه و یک 4 ماه تفاوت حقوق طلبکارند که هیچکس پاسخگو نیست . این قشر خواهش و التماس و گریه و زاری کردند و کسی رسیدگی نکرد خواهشا" این موضوع را حل کنید نکند فکر کنند که به یک باره تمام بازنشستگان فولا یک شب با زن و بچه مرده اند و دولت هیچ بدهی به بازنشسگان دارد . (66)
۱۳۹۲-۱۱-۲۳ ۰۹:۳۴:۳۴
 
حسن
عالی جنابان محترم نمایندگان محترم شهرستان های اصفهان ؛ مبارکه ؛ فلاورجان ؛ مازندران ؛ کرمان ؛ یزد و..... امروز دقیقا" 8 روز است که عیدی تمام ارگانها و نهاد ها و حقوق بهمن ماه به حسابشان واریز شد و برای حقوق اسفند هم برنامه ریزی می کنند اما بازهم امور واریزی بازنشستگان فولاد دارای تاخیر است ترا بخدا و ترا به آن که می پرستید و قبول دارید یک فکر درست و حسابی بکنید . ما دیگر هیچ دارایی نداریم که بفروشیم و امرار معاش کنیم ! (76)
۱۳۹۲-۱۲-۰۳ ۱۱:۲۶:۵۳
 
وزرای محترم صنعت ، معدن، تجارت و وزیر محترم رفاه بلاخره مشخص نشد که بازنشستگان فولاد استخدام کشوری هستند یا خیر . بالای تمام احکام صادره که در اختیار بازنشستگان است شماره ای مبسوط به شماره استخدام کشوری است و با امید به این شماره بازنشسته شده اند تا مثل سایرین حقوق بازنشستگی در یافت دارند .مدت زیادی نیز هست که دراین خصوص هم تعیین تکلیف نشده است . لطفا" در صورت امکان اطلاعتی در این خصوص صادر فرمائید . متشکرم (77)
۱۳۹۲-۱۲-۰۴ ۱۰:۳۸:۲۶
 
علی
این همه کارشناس نشستند ذوب اهن رابه سهام دراوردند وهرسهمی فلان قدر برمبنی اصل 44بفروش رساندند بدون اینکه یکی ازاین همه کارشناس بپرسد که تکلیف بازنشستگان این مجتمع که بانی این مجتمع عظیم صنعتی که تو کشور ما مادر صنایع بحساب میاید چیست حالا حرف من ازهمه جارانده ودر هزینه های سرسام اورزندگی مانده این هست که ازطلاگشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده مارامس کنید چنانچه راهی برای اصلاح اشتباهات هست ازخیر واگذاری ذوب اهن صرف نظرکنیدزیرا فروش محصولات ذوب اهن ازیک طرف وبالاگرفتن ارزش سهام ان نشان دهنده این هست که هدف بنوارسیدن یک عده و بینواشدن بازنشستگان این مجتمع بوده است (78)
United States
۱۳۹۲-۱۲-۰۴ ۱۵:۴۴:۵۰
 
محمد بهرامی
من درسال 1388بازنشسته شدم نه سهام عدالت به من دادند نه سهام ذوب اهن در صورتیکه درصدی از این سهام طبق گفته ها به اموزش و پرورش واگذار شده بود امان ازبی کسی (253)
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۱۱:۲۸:۵۶
 
بازنشسته فولاد
امروز 18 اردیبهشت سال 93 هنوز حقوق فروردین بازنشستگان فولاد پرداخت نشده است پس هنوز به روز نیستیم به فکر چاره باشید چون که بازنشستگان فولادهم هوا نمی خورند احتیاچ به حقوق دارند وهمچنان دچار مشکلند (256)
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۵:۱۸:۱۸
 
ملیحه قاسمی
امروز نوزدهم اردیبهشت ماه است ما هنوز حقوق فروردین ماه را نگرفته ایم شما را بخدا قسم یک فکری به حال ما بکنید (262)
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۱۸:۱۳:۵۷
 
باز نشسته فولاد
بسمه تعالی

امروز مورخ 93/3/28 میباشد که ما بازنشستگان فولاد چشم انتظار

مرحمت آقای مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد جهت دستور

پرداخت حقوق اردیبهشت 93 که اظهار داشته اند حقوقها به روز پرداخت

میشود هستیم ازخدا بترسید وبرای ریاست دوروزه دنیا آه وناله

کسانیکه غیر از خدا پناهی ندارند بدرقه راه خود نسازید ///////

والاسلام (528)
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۷:۵۲:۳۸
 
بازنشته فولاد
امروز مورخ 93/04/05
حقوق اردیبهشت ماه پرداخت نشده است (580)
۱۳۹۳-۰۴-۰۵ ۲۰:۲۰:۴۳
 
فرزند یک بازنشسته
فکر کردین این بازنشسته ها خیلی بیکس و کارند؟ هرچی هست و نیست رو هلپی بالا بکشین و یه آب هم روش؟
بودجه ای که یه هفته ای بدو بدو آماده میشه و هیچی هم توش لحاظ نمیشه و کسری هم نمیاره معلومه که یه درصد عظیمش سرازیر شده تو جیب عمیق بعضیا!
صنعتی که مواد اولیه اش از خاک همین مملکت درمیاد و تجهیزات قراضه اش 50 ساله داره وصله پینه میشه چه خرجی داره که حقوق حداکثر 100 هزار نفر رو نمیتونه بده؟!؟!؟!؟ حالا پول این ملت رو هی ترقه و فشفشه کنین این ور و اون ور دنیا بفرستین هوا !!!! (603)
۱۳۹۳-۰۴-۲۷ ۱۹:۴۰:۳۲
 
فرزند بازنشسته
سایتتون واقعا مزخرفه کی حقوق رو واریز کردن که ما خبر نداریم اصلا این چرت و پرت ها رو ننویسین سنگین ترین . یعنی تو این کشور کسی عرضه نداره مشکل بازنشسته ها رو حل کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1161)
۱۳۹۳-۱۱-۲۷ ۱۲:۵۸:۴۰
 
بی رزق
همکار درد مندم یک نفر ها عرضه دارند انهم در کانادا داره با حقوق زن وبچه های منو وما عیاشی میکنه مستر خاوری (1194)
۱۳۹۳-۱۲-۰۳ ۰۵:۱۹:۰۰
 
همکارهم دردم عرضه داران یا شبیه خاوری درکانادا در ویلای مجلل خودنشسته ویا در شمال تهران دارن برج میسازنند که در خوشبینانه ترین حالت به ریش ما میخنند دوست من کجای زمان قرار گرفتی///.... (1195)
۱۳۹۳-۱۲-۰۳ ۰۵:۴۶:۵۹
 
بازنشسته ذوب اهن اصفهان
با سلام اینک وقت ان است که نه سینه جلوی ذوب و شمش داغ بلکه جلوی تیر داغ قرار گیریم که کسانی که به اسم سید الشهدا حسین ابن علی و امیرالمنونان علی حق الناس میکندد فقط اگر خواستین بکشین بخاطر تنها فرزندم مرا جلوی تیر داعش قرار دهید که این سینه پر درد شرم حضور از تیر اسلام دارد (1208)
۱۳۹۳-۱۲-۰۴ ۱۷:۰۲:۳۴
 
رضا
سلام
امروزکه نهم اسفند است هنوز حقوق دی ما ه 93بازنشستگان فولاد را نداده اند ... دروغ می گویند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (1242)
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۱۲:۰۹:۴۲
 
حشمت اله افشاری
آقای ربیعی ومسئولین فولاد مبارکه
به گفته آقای ربیعی که من گریه کردم به حال بازنشستگان نان و آب و شهریه وخرجی بچه ها وکرایه منزل تامین نمی شود. با گرفتن وام که اقساط آن پرداخت نشده و توقیف کردن حقوق ، دستمان همیشه پیش دیگران دراز است وفرزندانمان تحصیلکرده و بیکار هستند باید به احوال بازنشستگان رسیدگی کرد. (1439)
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۱:۳۴:۱۶
 
باز نشسته فولاد اهواز احیائ2
اقای ایرانپور پس چی شد؟ ان وعده به روز شدن حقوق صنعت فولادی ها!!؟ ما همان روز ها که شما وعده میدادید باور نمیکردیم ولی نمی خواستیم قضاوت کنیم! حالا شما هستید که باید جوابگوی وعده سر خرمن باشید!امروز ده روز از اردیبهشت نود وچهار گذشته ولی ازحقوق خبری نیست ! این همان به روز شدن است به سبک شما!؟ (1448)
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۵۳:۴۶
 
حقيقت
چرا معوقات فولاد چند سال است پرداخت نشده است؟ (1537)
۱۳۹۴-۰۳-۰۷ ۱۲:۰۵:۲۹
 
علی
اهای پشت میز نشستگان مرفع کمی هم بفکر بازنشستگان معطل باشید!شما ها که مشکلی برای گذران زندگی ندارید! ما هستیم که مرتب جوابگوی طلبکاران باشیم شنیدم گفته شده تحمل کنید وهفته ای یکبار گوشت ومرغ بخورید ! بابا شماها میتوانید هفته ای یکبار بخورید مثل اینکه خیلی وضع مالی خوبی دارید !؟ ما اگر بتوانیم ماهی یکبار انهم اگر هزینه های اب وبرق وگاز وتلفن و شهریه بچه ها وکرایه خانه اجازه بدهد!! خوش بدل خجسته تان هفته ای یکبار !!!!!!.؟؟؟؟ (1539)
۱۳۹۴-۰۳-۰۹ ۰۱:۵۴:۲۴
 
بازنشسته
عجب بدبختی گر فتار شدیم بابا حقوق ما را بدهید والله ماهم مثل خودتان هستیم نان واب وبرق کوفت زهرمار داریم (1742)
۱۳۹۴-۰۵-۰۵ ۰۲:۵۵:۲۹
 
احمدی اصل واقع
اهای مردم! اهای ملت! توجه ! توجه! دیدید ما توانستیم حقوق باز نشستگانمام را بدهیم انهم بعد از سه ماه بعله ما ما خیلی اقتدار داریم کور شود هران کس که نمی تواند ببیند که باز نشسته های خسته وبیمار ورنجور ما سه سه ماه حقوق نمی گیرند ولی جرءت نتق زدن هم ندارن (1982)
۱۳۹۴-۰۶-۰۲ ۰۴:۳۲:۲۱
 
سهرابی
واقعا جای تاسف داره این دولت دلش به حال بازنشسته هاکه هزار جور مشکلات دارن نمیسوزه هیچ فکری که برای اشتغال جوونامون نکردن حقوق ناچیز ما بازنشسته هارو هم که دو ماه یکبار پرداخت میکنن دائمم دم از عدالت میزنن!!! کدوم عدالت؟ خودشون سوارنو خبر از پیاده ندارن فقط خدا خودش داد ما رو ازشون بگیره (2211)
United States
۱۳۹۴-۰۸-۰۴ ۲۱:۱۵:۵۹
 
بازنشسته
عدالت را در اشیانه مرغ جستجو کن.! زیرا بدون توقع روزی یک تخم می گذارند .اما مسولان ما حتی این عدالت هم ندارند. که وظایف محوله را با صداقت و خالصانه انجام دهند (2232)
۱۳۹۴-۰۸-۰۹ ۰۲:۳۶:۵۷
 
بازنشسته
تنها یک راه حل دارد، حق را با التماس وخواهش نمیدهند، باید با زور گرفت متاسفانه اینجا اینجوریه!!!! (2470)
۱۳۹۴-۱۰-۰۷ ۱۶:۲۶:۰۲
 
بازنشسته
تیتر بالا.....پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد به.......وز شد؟ (2521)
۱۳۹۴-۱۰-۱۶ ۱۴:۵۰:۴۸
 
یزدان
چرا حقوق بازنشستگان باید این جوری باشه پدرمن الان دوماه حقوق نگرفته مازندگی مون رو همین حقوق اخه چرا یکی جواب ما بدبخت بیچاره ها رو بده (2628)
۱۳۹۴-۱۱-۱۸ ۲۳:۴۲:۵۳
 
بازنشسته...
فکری به حال نزار کارگرانیکه سی سال برای تولید مملکت جان کندن واکنون بیمار وناتوان حاصل از کار در سوله های بیماری زا..دچار اسم وسرطان وهزار درد ومرض دیگر شدن وشما مسولین کمترین توجهی هم به حالشان نمکنید نه حقوق میدهید ونه بیمه ودرمان دارند خورد وخوراک پیشکش خودتان فقط بفکر درد هایشان باشید (3140)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۶ ۰۳:۲۵:۵۰
 
غلامعلی نجفی
خیلی متاسفم دریک کشورمسلمان زندگی می کنیم اما هیچکس به درد ما بازنشتگان ذوب اهن اصفهان برای چندرزحقوق هرما باید خون دل بخوریم تابعداز ۲۰روزدیرکرد بااین همه قرضی که بالا اوردیم حقوق بدید اونم بروجاقرض خداراخوش نمیاد بدرد ما رسیدگی لازم انجام دهید تشکر (3629)
Romania
۱۳۹۶-۰۴-۱۸ ۱۶:۱۵:۴۹
 
علی
حقوق کجا و کی به روز ضده که ما خبر نداریم (3792)
۱۳۹۶-۱۲-۰۳ ۱۳:۱۶:۲۱