گروه صنایع معدنی فولاد
 
ربیعی خبر داد:
پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان فولاد در هفته جاری
گریه وزیر برای بازنشستگان فولاد
گروه صنایع معدنی >فولاد - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت حقوق و معوقات بازنشستگان صنعت فولاد کشور تا اسفند ماه سال قبل خبر داد.
به گزارش خبرنگار ماین نیوز، علی ربیعی که در برنامه "نگاه یک" شبکه یک صدا و سیما به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر حضور پیدا کرده بود، گفت: ما در صنعت فولاد در زمینه پرداخت حقوق بازنشستگان حدود چهار تا پنج ماه عقب افتادگی داشتیم که در حال حاضر این معوقات به همراه عیدی سال جدید پرداخته شده است.

وی گفت: چندی پیش در جمع بازنشستگان فولاد در اصفهان حاضر شدم و در آنجا پیرمردی از بازنشستگان فولاد وضعیت خود را برای من تعریف کرد و گفت که چند ماه است حقوق نگرفته و من آن شب به خاطر حرفهای اول گریستم.

او با بیان اینکه در حال حاضر تنها حقوق فروردین ماه بازنشستگان فولاد پرداخت نشده که قرار است این حقوق نیز ظرف هفته جاری پرداخت شود، اظهار کرد: امروز (شنبه ششم اردیبهشت) با مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد جلسه داشتم و آخرین وضعیت پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد ظرف این هفته حقوق فروردین ماه آنها نیز پرداخت شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به هر حال بازنشستگان فولاد در سنینی قرار دارند که دارای نوه و نتیجه بوده و سفرهای آنها بزرگتر و نیازشان بیشتر شده است و در چنین شرایطی حتما باید از آنها حمایت شود.

پیشتر نیز مسلم دریه، مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد در گفت وگو با ماین نیوز از پرداخت تمام معوقات و حقوق بازنشستگان فولاد خبر داده بود.

وی تاکید کرده بود که اگر کسی اظهار می کند حقوق و عیدی خود را دریافت نکرده است، نام و شماره تماسش را بدهد تا با پیگیری مشکل را حل کنیم.
توضیح: پایگاه خبری و تحلیلی معادن و صنایع معدنی (ماین نیوز) آمادگی دارد با دریافت نظرات بازنشستگان عزیز و انتقال این نظرات به صندوق بازنشستگان فولاد زمینه حل مشکلات بازنشستگان عزیز را فراهم کند. قطعا مسئولان صندوق نیز تمام تلاش خود را برای حل این مشکلات بکار گرفته و خواهند گرفت. اگر دوستان بازنشسته در نظرات خود شماره همراه خود را نیز قید بفرمایند سپاسگذار می شویم تا بتوانیم از این طریق زمینه تعامل هرچه بیشتر با دوستان و انتقال مشکلات آنها به مسئولان فراهم شود.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب: 7251
 
۲۰۵ نظر
 


حسن
چرا ماباید همیشه برای دریافت حقوقمان گریه و زاری یا وزیر تعاون و سایرین برایمان گریه کنند . مگر ما ایرانی نیستیم و یا جز افراد واریز کننده بیمه نیستیم شاید آقای ربیعی رفت و دیگر به شهر اصفهان نیامد حقوق مرا نباید بدهند تا دوباره ایشان به اصفهان بیایید . پس من کرمانی چکار کنم . جناب آقای ربیعی از پرداخت یک ماه حقوق که دردی درمان نمی شود آن هم نه مثل همه بلکه با تاخیر طولانی مدت . مگر شما از گریه و زاری و پریشانی افراد لذت می برید . اینطور که معلوم است ما باید یا در خانه رئیس جمهور یادر خانه شما یا در خانه وزیر صنعت و نهایتا" در خانه آقای دریه گریه و زاری کنیم تا به حقوقمان برسیم . پس این مطالبات چند ساله ما چه شده ، چرا به مشکلاتی که در صفحه قبل و اظهاراتی مخاطبین اعلام شده کسی جواب نمیدهد . (180)
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۰۸:۲۹:۱۹
 
من آن شب به خاطر حرفهای او گریستم.
جناب ربیعی ما شش سال است همه ماهه گریه و زاری می کنیم شرح حال های زیادی برایتان نوشته شده است کسی به این نوشته ها دقت نمی کند مطمئنه این عدم پرداخت حقوق به موقع در ماه آینده هم تکرار می شود چرا ما از یک تعادل پرداختی خاص مثل دیگران بر خوردار نیستیم .حضورا" هم افراد خدمتتان رسیده اند . اگر خللی در دولت پیش آید این بازنشسته دستش به هیچ جا بند نیست مثل تابستان سال گذشته که می خواست انتخابات برگزار شود یا مثل مطالبات چندین ساله اشان که جناب آقای دریه مدعی پرداخت شده در حالی که چیزی به حساب بازنشسته واریز نشده است . (181)
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۰۸:۴۱:۳۷
 
در ماه های آینده هم تکرار خواهد شد . وزیر هم گریه میکند ؟! (188)
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۳:۰۳:۲۵
 
سهرابی
این پیر مردها و پیرزنها که زیاد در تهران در مقابل وزارت تعاون خدمت رسیدند واز مسائلی مهمتر ازاین ها برای تان گفتند . این روزها آنها در درمان خود هم مانده اند چه رسد نوه و نتیجه یکی دو بار دیگر اگر این گونه حرص و عاضشان دهند همه آنها یا فلج می شوند و جوان تر هایشان هم خواهند مرد . (182)
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۰۸:۵۶:۰۹
 
0
ماین نیوز بزرگوار بازنشستگان ، بازنشستگاه ! ثبت شده است . (183)
پاسخ سردبیر سایت: با تشکر از شما به دلیل تذکر خوبتان و عرض پوزش بابت این اشتباه. تلاش می کنیم سطح اشتباهات خود را با کار بیشتر به حداقل برسانیم.
با تشکر مجدد از شما
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۰:۲۶:۴۰
 
گریه وزیر برای بازنشستگان فولاد! (184)
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۰:۲۷:۴۸
 
عبداله
به حضرت عباس در طول این مدت بابت مطالبات سنوات گذشته به حساب ماچیزی واریز نشده . (185)
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۰:۳۴:۵۶
 
شهاب
خدایا مرگ ما را برسان . (186)
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۰:۴۶:۲۴
 
هه واقعأ چقدر این حرفها مسخره است.اخه ما گریه کردنه تو رو میخوایم چیکار کنیم تو وظیفه ات رو انجام بده تا کسی به گریه و زاری نیفته .خجالت بکشید مگه میخواهید از جیب خودتون صدقه به ماها بدهید._بعدم مگه برا پرداخت بازنشستگان تامین اجتماعی هم هر ماهه جلسه میزارید اخه این چه مسخره بازی ای .هر ماه ی جلسه بچه گانه و پوچ و بی فایده میزارید.خب مثل یکبار برا همیشه جلسه بزارید و مشکل و حل کنید.خیلی از این گریه ها و اه ها بخاطر کم کاری شماهاست .اقایان با کم کاری خود برا خودتون نفرین دنیا و اخرت نخرید شماها که نمیتونید استعفا بدید تا یه ادم کاربلد سرکار بیاد (187)
Germany
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۲:۲۲:۰۶
 
اینها کم کاری میکنند شما ببیند همیشه در آخرهای هر ماه حتی تلفن های ارتباطیشان را به نوعی هم مشغول می کنند تاکسی از انها توضیح نخواهد حتی خود بازنشستگی فولاد .برای کاری کوچک مراجعه کردم خانمی که قرار بود کار مرا انجام بدهدیک کتاب درسی گذاشته بود و باسر سنگینی کار مرا واگذار کرد به فردا , وقتی وزیرو رییس از زیر کاردر می روند چه کسی می خواهد فیش های حقوقی فروردین را تهیه کند. در همانجا هم اعتراض کردم کسی توجه نکرد . (190)
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۷:۴۸:۱۶
 
بدالحسین سلطانی بازنشسته فولاد
بنده بعدازسی سال خدمت درفوللادمبارکه الان پی بردم عمرم رامفت بباد دادم چون کمترین حقم که حقوقه سه ماهه پرداخت نشده (2735)
Germany
۱۳۹۴-۱۲-۱۳ ۱۵:۱۰:۵۰
 
عبدالحسین سلطانی
نمی بخشیم مسببین مشکل حقوق ما را از مجلس تا صندوق (2736)
Germany
۱۳۹۴-۱۲-۱۳ ۱۵:۱۴:۲۵
 
مخلص
مامستضعین صاحبان حکومتیم ومدافعان مرزهای کشوراماجیبمان سوراخ است...ای فریادرس به فریادمان رس... بازنشسه ذغال خورده همیشه شرمنده خانواده.یک میلیاردمستمری یک ماه خواص حقوق ۱۲۰سال یک بازنشسته ست (3095)
۱۳۹۵-۰۲-۲۹ ۱۶:۵۹:۱۰
 
علی
پرداخت حقوق هم برای بازنشستگان وهم برای دولت عجب کاووسی شده ! (189)
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۵:۵۰:۱۵
 
وحشت ناک ترین اوهام . زبان زد تمام سایت و رسانه هاست .حتی مسئولین هم دارند وحشت می کنند ! (205)
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۲۰:۰۰:۵۳
 
رضا
با سلام خدمت بالاترین مقام اجرایی کشور جناب آقای دکترروحانی
همانطور که ملاحظه می فرمایید در بخش بازنشستگی فولاد کم کاری وزرا و سایر مسئولین چشم گیر بوده که برخی از انها را در مجلس هم بخوبی مشاهده فرموده اید مستدعی است دستور عاجل نسبت به مراتب عملیاتی کردن حقوق ماهیبانه ازنشستگان فولاد صادر فرمائید .امید پیروزی و موفقیت جناب عالی را از خداوند بزرگ خواستارم . باتقدیم احترام
رضا بازنشسته فولادی (191)
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۸:۰۶:۰۱
 
کسی رسیدگی نمی کند منتظر نباش. (194)
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۰۷:۵۸:۰۷
 
امیر
بعد از سالها اصلاحات و کمیسیون ها و جلسات و بریزو بپاش ها هنوز همه چیز مقدماتی است .کی حقوق ما پنج ماه قطع شد در آخرین مراحل حقوق ماسه ماه تاخیر داشت .اگر منظور آقای ربیعی
4 ماه مابه التفاوت اول سال 91 است که پرداخت نشده بعد از ان هم 8 ماه دیگر بابت تفاوت احکام بوده که آن هم پرداخت نشده .
حقوق ماهیانه مارا که با تاخیر دراز مدت پرداخت می کنند هم به حساب حقوق و هم به حساب مطالبات می گذارند . (192)
۱۳۹۳-۰۲-۰۷ ۱۸:۱۸:۰۳
 
پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان فولاد در هفته جاری.
خوب است نگفته اند پرداخت کرده ایم . (193)
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۰۷:۵۵:۱۹
 
ابراهیمی
ضمن تشکر میخاسم بدونم بالا خره مشکل پرداخت حقوق ما کی حل میشه و به روز بشه وتفاوت سالهای قبل رو کی میدند بخدا قسم بچه داریمو گرفتار؟؟؟؟؟؟ 09103758016 (197)
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۱۰:۱۱:۲۸
 
ناصر
هنوز که چیزی پرداخت نشده،به خدا من مستاجرم و هزینه اجاره خونه رو با این حقوق ناچیز می دم .دیگر بماند که هیچ چیز برای بنده نمی ماند. (مسئولین اشک تمساح نریزن) (198)
Canada
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۱۳:۳۹:۵۸
 
سلام دست شمادردنکنه شمامشکل به این کوچکی راحل نمی تواندبکنید قول خودتان12/5ملیاردتومان برای سهام اونجاگذاشته ایدکه یکی ازراه برسدورداردوبرودوبازحقوق مردم عقب بافتدماشاالله بقیرت شمامسئولین ازکوچک وبزرگ چخوری اون دنیا جواب مردم میدهیداگرسرخودتان نیادانشاالله سربچه هاتن بیاد که تو این گرانی مارااذیت میکنیدمنتظرروزحقیم (199)
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۱۵:۳۱:۵۵
 
تا پنج شنبه خبری نیست بعدشم در را می بندند و می رند خونه هاشون دوباره از شنبه تا پایان هفته بعدی منتظر باشین شایــــــــــــــــــــــــــــــــــــد خبری بشه . حتما" در طول سال هم همینجور ی یعتی 12 ماه خواهد بشه . (206)
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۲۰:۰۵:۵۶
 
آقای احمدیه هم که همین کار و میکرد . (211)
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۰۹:۱۹:۵۲
 
همین هم شد .ببین یکی از حرف های اینها حرف است . قبلا" تذکر تنظیم حقوق فروردین و افزایشات به این آقایان داده شده بود که بهانه ای برای تاخیر نداشته باشند . برای بازنشستگان یک ماه حقوق واریز می کنند که نه بتواند بدهی ماه قبل را پرداخت کند و نه بتواند امیدوار به پرداخت بدهی ماه آینده باشد . (221)
۱۳۹۳-۰۲-۱۱ ۱۲:۰۸:۵۰
 
داو....
جناب آقای دکتر ربیعی رزمنده 8 سال دفاع مقدس انتظاردکتری کردن از جناب عالی در صندوق بازنشستگان فولادرا داشتیم نه گریه کردن افراد بازنشسته فولاد گروهی از آنها کارگرند در حالی که تعداد زیادی از انها دکترای معدن و اتشکاری معدنکاری ومتالوژی را دارا هستند پس نتیجتا" با مامنطقی تر باشید .اگر قصد جنابعالی پرداخت حقوق بازنشستگان هر 45 روز یکبار باشد که این بی انصافی است .بحمداله جنابعالی چند صندوق بازنشستگی اداره می کنید ولازم است با تدبیر بیشتر برخورد کنید جناب دریه کارمند شماست
پول های صندوق که در منزل دریه نیست یا چاه منزل دریه که به جای آب پول در نمی اورد بلکه تصمیمات دولت است شما هم به او دستور می دهید پرداخت کنید یانه .از همه مهمتر صندوق فولاد متون قانونمند شدن صندوق با تمام اختیارات به جناب عالی سپرده شده .اگر نابه سامانی در صندوق فولاد به چشم می خورد از وزیر قبلی با ز خواست کنید .آقای عباسی وزیر سابق رفاه هم زیاد کذب گویی می کرد مثل سه ماه حقوق پرداختی اول سال . (200)
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۱۶:۳۵:۵۲
 
بازنشسته ذوب آهن
آقای وزیر با سلام. به جای گریه کردن از مدیرانتان بخواهید اگر توان حل مشکلی را ندارند مشکل دیگری بوجود نیاورند آقای سعد محمدی موقعی که این بازنشستگان در ذوب آهن گاز کک و غبار اهن می خوردند در قنداق بودند که حالا سر دیگ آماده امده و می خورند و از راه نرسیده بیمه باز نشستگان راقطع می کنند اول چاه بکنید بعد منار بدزدید چه چیزی جایگزین کرده و بیمه را قطع میکنی بازنشسته که هر روز نیاز به درمان دارد چه خاکی بر سر کند از خدا میخوام ایشان هم سرطانی بشه تا بفهمه ظلم به یک عده پیر باز شسته یعنی چه (202)
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۱۹:۴۶:۲۳
 
دو سال است بیمه درمانی کرمانی ها را هم همین کارو کردند . (235)
۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۱۰:۵۵:۱۶
 
سلام خدمت مسولان محترم.من وپدرم دارای بیماری صعب العلاجیم و به خاطر بی پولی چند ماهه که مداوامون عقب افتاده.یعنی بخاطر دیر پرداخت کردن حقوق بازشتگی پدرم باید با مرگ دستو پنجه نرم کنیم؟کذشته از این که پدرم سه فرزندویک نوه تحت تکفل دارد.بماند که دیگه کسی بهمون پول هم قرض نمیده تا همون نون خالی هم بخوریم.جون بچه هاتون مشکل حقوق بازنشته های ذوب اهن رو حل کنین.خیلی سختی میکشیم تورو خدا یه فکری کنین (3121)
۱۳۹۵-۰۳-۰۴ ۱۳:۱۹:۵۷
 
دریه در مورد اعتراض برخي بازنشستگان نسبت به به روز نبودن پرداخت حقوق ها نیز عنوان کرد: تمام حقوق ها به روز درحال پرداخت است.8 /2/1393 -کجاست حقوق فروردین (203)
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۱۹:۵۳:۵۷
 
با نشسته سر افکنده
یک موقع افثخار میکردم ذوب آهنی هستم. اما حالا خجالت می کشم بگم بازنشسته ذوب آهنم.چون بعد 30 سال کار در آن محیط آلوده باید با التماس 3 ماه یک بار حقوق بگیرم ثنها واحدی هم که در واحد های فولادی بیمه باز نشستگانشو قطع کرد ذوب آهن بود.
آفرین به غیرت نداشته آقای سعد محمدی و مدیریث ثوانای آقای وزیر که مدیر زیر دسش بدون هماهنگی با ایشان هر کاری دلش خواست می کنه. (204)
۱۳۹۳-۰۲-۰۸ ۱۹:۵۹:۲۰
 
مهران
ماین نیوز عزیز مگر هنوز صندوق فولاد زیر نظر صنعت و معدن است که شما مسئولیت اطلاع رسانی را عهده دارید صندوق فولاد مدت هاست به وزارت رفاه منتقل شده است . (208)
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۰۹:۰۹:۵۹
 
آقای مهران با احترام
چه ربطی دارد و چه فرقی می کند همان قدر که ماین نیوز زحمت میکشد و مشکلات بازنشستگان فولاد را انعکاس میدهد ما بازنشستگان فولادی کمال تشکر را داریم
ضمنا بازنشستگان فولاد عمر وجوانی خود را برای ابادانی صنهعت فولاد کداشته اند
حال نمیدانم ایلاع رسانی در این ضمینه چه ضرری به شما دارد (212)
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۰۹:۲۸:۰۶
 
می خواستم بدانم که ما بلاخره کشوری شده ایم یا هنوز در خم کوچه های قبلی هستیم . (213)
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۱۳:۵۳:۰۳
 
ناشناس
بظوری کلی صندوق فولاد به رفاه واگذار شده است و همه مسئولیت ها به عهده آقای ربیعی است ایشان و وزارتخانه اش کم کاری می کنند احتمال استیضاحشان زیاد است . (209)
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۰۹:۱۳:۲۱
 
سامی بنی صالح
امروز 8. 2 .93 ساعت 9 صبح است .به اقای دریه سفارش میکنم اینقدر دروغ نکوید.نه حقوق فروردین برداخت شده نه مطالبات سال 88 که 5 ماه بک بی می باشد هنوز برذاخت نشده .
شماره برسنلی فولاد خورستان 98539 شمار موبایل 09166171625
این کوی واینهم میدان تا کور شود هرکه دروغش باشد (207)
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۰۸:۲۵:۰۴
 
اسکندری
تنها صندوقی است که در دادن خدمات و حقوق افراد خود کوتاهی می کند . (210)
۱۳۹۳-۰۲-۰۹ ۰۹:۱۵:۱۹
 
زمان
با سلام
امروز 5 شنبه 11 اردیبهشت و آخر هفته است و تا این لجظه هنوز حقوق فروردین ماه بازنشستگان فولادی واریز نشده است
اقای وزیر تشکر
حال بماند ما به التفاوت افزایش حقوق سال 91 که 9 ماه از سال 91 پرداخت نشده است (218)
۱۳۹۳-۰۲-۱۱ ۰۸:۴۸:۵۰
 
آقای وزیر آقای دریه چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟ (222)
۱۳۹۳-۰۲-۱۱ ۱۲:۱۰:۴۶
 
منصور.سلیمیان.
خدا.ازتون نگذ ره ،، پسکرامت انسانیتان چطور شد ،.. ایا در موارد دیگر به سازمانها هم همین طور قول میدهید (223)
۱۳۹۳-۰۲-۱۱ ۱۵:۱۱:۵۴
 
رعایت حقوق بشر است. (268)
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۰۹:۱۴:۲۳
 
به جان خودم چوپان دروغگو هم فقط یکبار دروغ گفت (225)
Germany
۱۳۹۳-۰۲-۱۱ ۲۳:۴۸:۵۰
 
به جان خودم چوپان دروغگو هم فقط یکبار دروغ گفت (226)
Germany
۱۳۹۳-۰۲-۱۱ ۲۳:۴۹:۳۷
 
از الان به فکر حقوق یازده ماهه بازنشسستگان باشید . (228)
۱۳۹۳-۰۲-۱۲ ۱۵:۰۸:۲۷
 
سنگ آهنی
کمیته امدادی ها هم حقوق خود را سر موعد دریافت می کنند ! (229)
۱۳۹۳-۰۲-۱۲ ۱۷:۱۸:۳۸
 
کمیته امدادی ها 27/1/93 دریافت کردند . (230)
۱۳۹۳-۰۲-۱۲ ۱۹:۲۰:۰۳
 
امروز 13/1/93 تازه فیش های حقوق تهیه شده است . چقدر کم کاری . (231)
۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۰۸:۲۵:۰۸
 
ببخشید 13/2/93 فیش های حقوق فروردین ! (232)
۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۰۸:۲۵:۵۲
 
اگر قرار بود در این تاریخ یا حوالی این تاریخ پرداخت کنند بایستی در فروردین پرداخت می کردند اینها قصد شان همان پرداخت 45 روز یا 70 روز در ماه دنبال می شود . چقدر این دستگاه به نفع بانک ها یا موسسات و متضرر کردن بازنشستگان فولاد هستند الان چند روز دیگر حقوق اردیبهشت تمام دستگاه ها را به حسابشان واریز می کنند کجای این حقوق به موقع و منظم است . (233)
۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۰۸:۳۰:۴۴
 
بازنشسته ذوب اهن
با تشکر ازماین نیوز که کمی از کار های مارا پیگری می کنند مسولین محترم به فکر کار افتادگان بینوا که جوانی خود را فدای ذوب اهن کردند وحا لا جزه درد رنج برایشان نمانده است حداقل یانگویید مطا لبات پرداخته ایم ویا عمل کنید هشت ماه سال نود یک کی پرداخته اید (236)
۱۳۹۳-۰۲-۱۳ ۱۳:۵۵:۴۸
 
سه ماه دیگر می گویند حقوق فروردین را گرفته اید اگر نگرفته اید تماس بگیریم . (238)
۱۳۹۳-۰۲-۱۴ ۰۸:۳۶:۴۶
 
علی
دوروز دیگر هم بر هفته اضافه شد و حقوق ندادند! (239)
۱۳۹۳-۰۲-۱۴ ۱۵:۰۵:۱۳
 
خدادای
عباسی با تاکید بر اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار حل ریشه‌ای مشکل حقوق بازنشستگان هستیم و تنها به فکر انتقال مشکلات از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارتخانه دیگر نبوده‌ایم، خاطرنشان کرد: در حال پرداخت معوقات کارکنان بازنشستگان صنعت فولاد هستیم.

وی با اعلام پرداخت حقوق خردادماه بازنشستگان صنعت فولاد کشور، یادآوری کرد: تا پایان تیرماه حقوق خردادماه بازنشستگان صنعت فولاد را پرداخت و در هفته اول مردادماه حقوق تیرماه را واریز خواهیم کرد.

عباسی تصریح کرد: حقوق مردادماه بازنشستگان صنعت فولاد کشور را همراه با حقوق و مزایای سایر کارکنان دولت در موعد قانونی می‌پردازیم.کــــــــــــــــذب است و تکرار می شود (240)
۱۳۹۳-۰۲-۱۴ ۱۸:۵۲:۴۹
 
که هیچ وقت در سال گذشته چنین اتفاقی نیافتاد و نه دولت قبل و نه دولت فعلی هییچ کاری به غیز از قول دروغ و حرف دروغ و سرکاری نزده انداند واقعا چرا با زندکی 80 هزار بازنشسته بازی میکنند
واقعا این عدالت و مسلمانی هست ایا به پل سراط اعتقاد دارند (241)
۱۳۹۳-۰۲-۱۵ ۰۰:۱۱:۳۷
 
عباسی
بسمه تعالی
وزیر محترم جناب اقای دکتر ربیعی
احتراما به عرض میرسانم با توجه به سخنان جنابعالی در برنامه نگاه 1 موره 7 اردیبهشت 93 مبنی بر پرداخت حقوق فروردین ماه بازنشستگان فولاد تا پایان هفته جاری هنوز تا به امروز 88 هزار بازنشساه فولاد بلاتکلیف و حقوق فروردین ماه خود را دریافت نکرده اند که این دور از انصاف و عدالت است
اقای وزیر خواهشا التماسا وضعیت بازنشستکان فولاد را روشن کنید تا برای دریافت حقوق قانونی و شرعی ود هر روز با مقامات نانمه نگاری نکنند (242)
۱۳۹۳-۰۲-۱۵ ۱۴:۲۵:۳۱
 
بگو یک کمی بنشین روی صندلیت و کار کنید ! (244)
۱۳۹۳-۰۲-۱۵ ۲۲:۲۴:۳۸
 
ایجاد نارضایتی در مردم از بین 85 هزار نفر . (243)
۱۳۹۳-۰۲-۱۵ ۱۶:۱۹:۲۲
 
ماین نیوز محترم الان وقت گزارش است . (245)
پاسخ سردبیر ماین نیوز: حتما در اولین فرصت. ممنون از توجهتان
۱۳۹۳-۰۲-۱۵ ۲۲:۲۶:۰۵
 
ماین نیوز
چشم امید ما بعد از خدا به شماست چون ظاهرا مسولان ما را فراموش کرده اند و هی گونه جوابی هم کسی به ما نمی دهد (246)
سردبیر ماین نیوز: اختیار دارید قربان. ما کسی نیستیم جز خدمتگزار شما و تمام بازنشستگان عزیز فولاد. امیدتان به خدا باشد. ما به وظیفه خود در زمینه پیگیری مشکلات بازنشستگان فولاد ادامه می دهیم.
ممنون از توجه و نظرتان
۱۳۹۳-۰۲-۱۵ ۲۳:۲۹:۳۸
 
داد ستانی محترم کل کشور کجائید عدول از قانون توسط دولت در صندوق بازنشستگی محرز است ؟! (247)
۱۳۹۳-۰۲-۱۶ ۰۷:۲۲:۳۷
 
مهران
با سلام
مگر ما بازنشستگان فولاد 30 سال عوارض و مالیات و کسورات بازنشستگی ندادیم که الان بخواهیم با التماس حقوق خود را دریافت کنیم.
اصلا چرا این صندوق بازنشستگی یک سایت رسمی اطلاع رسانی
برای عزیزان بازنشسته ندارد.
یک کم شفاف سازی هم بد نیست!!! (248)
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۰۰:۲۱:۳۶
 
دوست عزیز همین درخواست موجبات اطلاع رسانی بیشتر می کند من هم همین درخواست را دارم تا هیچ کس نتواند از زیر بار مسئولیت فرار کند قبلا" هم من این درخواست را تلفنی به تهران داده ام شما هم پیگیری کنید و تاکید کنید . (250)
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۰۸:۲۷:۰۸
 
امیر
سایت WWW.FOOLADCO.COM ایجاد شده ولی فعلا خیلی کم و کاست داره (283)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۰۲:۳۶:۱۵
 
عبداله
این سایت مربوط به حکومت آقای احمدیه است . (287)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۱۶:۴۷:۲۸
 
مگر حقوقتان چقدر است (3349)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۵-۳۰ ۱۳:۴۶:۱۹
 
محمدبازنشسته فولاد
اقای وزیر محترم درتاریخ 6/2/93قول یک هفته ای داده اید امروز 16/2/1393ساعت12شب هنوز حقوق بازنشستگان فولاد واریز نشد÷چه جوری ازمسئولین انتظار اعتماد داشته بایشیم ونتیجه میگیریم مردم دربحث یارانه به حرفهای شمااعتماد نکردن 73000000نفر شرکت کرده اند اگرقول شما همراه با عمل بود اینجوری نمیشد ÷س اقای وزیر برای بد قولی خودت گریه کن تا از اه معدنچیان گرفتار می شوی (249)
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۰۰:۲۹:۱۶
 
قبلا" نمایندگان مجلس در این مورد وعده می دادند حالا از راس دولت تا وزرا . (251)
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۰۸:۴۶:۵۵
 
سوده اسلامی
سلام
شما فقط حرف میزنید و نمی گین که این بدبختا 30 سال در تونل با جون خود بازی کردن الان برای گرفتن حق خودشان باید کاسه گدایی به دست بگیرند
مرد عمل باش
نه حرف (252)
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۱۰:۱۸:۵۶
 
ماین نیوز به نظرت الان وقت گزارش نیست؟؟؟نکنه تو هم... (254)
Germany
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۱۹:۵۴:۳۳
 
فاطمی
مایه تاسفه واقعا! چرا هیچکس پاسخگو نیست؟؟؟ هرکیم میاد یه مشت دروغ تحویل میده و میره! مگه پدر من و امثال ایشون گناه کردن 30سال حق بیمه پرداخت کردن برای روزایه پیریشون؟! راست میگن سواره از حال پیاده خبر نداره! این آقای وزیر اصلا متوجه حالو روز بازنشستگان و خانواده هاشون نیستن انگار با این وضعیت تورم! (255)
Germany
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۱۳:۱۵:۴۷
 
ناصر
چه جالب انسان هایی که ... ندارن هم گریه می کنند (257)
Canada
۱۳۹۳-۰۲-۱۸ ۲۰:۱۶:۱۱
 
عجب همه چیز سکرت شده . رئیس جمهور هم هیچی نمی گوید . (258)
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۰۷:۴۱:۲۵
 
آقایان مجلسی و حکومتی خودتان می دانید هیچ مشکلی بزرگتر از حقوق بازنشستگان فولا د در کشور ندارید . سهل انگاری و مسامحه نکید بلاخره شما با این قشر سرو کار دارید و رای می خواهید وپادشاهی را کنار بگذارید هر وقت کارتان گیر می کند واریز می کنید هروقت نخواستید نه .کدام دستگاه است به من بازنشسته بگوید حقوق نگیر تامن حکومت کنم .خوب تو هم مثل من نگیر . 50 روز است تو ی 6 سر عائله بنده حتی مواد غذایی نیست . آن وقت کی به آقای ربیعی اجازه می دهد سوار هواپیما بشود و از این سو به ان سو برود اکاذیب ببافد . (259)
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۰۹:۱۶:۰۴
 
میگم اقای وزیر چطوره حقوق بازنشستگیمونو ببخشیم تا راضی بشید شورشو در اوردیدبخدا (261)
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۱۷:۴۶:۵۳
 
آخردوست عزیز می شه بخشید. (303)
۱۳۹۳-۰۲-۲۶ ۱۶:۲۴:۲۴
 
بهلول
چرا خجالت نمیکشید تا کی باید ما شرمنده زن وبچه هایمان باشیم امروز نوزدهم اردیبهشت ماه است وهنوز حقوق فروردین ماه را نداده اید این نابسامانی تا کی ادامه خواهد داشت (263)
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۱۸:۳۱:۳۲
 
حسن اله یاری
باسلام باتوجه به وعده هایی مبنی برپرداخت حقوق فروردین درهفته ابتدای اردیبهشت،هنوزپس ازگذشت19روزازاین ماه پرداخت نشده است. (264)
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۲۰:۰۴:۰۷
 
منصور
آقای وزیر سلام برای صدقه وبرای اینکه خدا کمکت کنه الاهی درد وبلا سراغتون نیاد به من فلک زده کمک کنید ابوالفضل نگهدارت باشه (265)
۱۳۹۳-۰۲-۱۹ ۲۳:۰۰:۰۶
 
منصور
به منه بازنشسته بی نوا کمک کنید در راه خدااکمک کنید خدا بچه ات را مریض نکنه بده در راه خدا علیلم مریضم برای سلامتی وزیر محترم صلوات بفرس ، اقای وزیر دارم گدای میکنم مشکلی که نداره? (266)
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۰۲:۵۷:۲۷
 
غارت شده. (267)
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۰۹:۰۳:۴۱
 
منصور
اقای وزیر بحال ما گریه نکن بحال خودت و شب اول قبر خودت گریه کن ما ملت عادت کردیم به دروغهای تو وامثال تو .عایلم مریضم گرفتارم بده در راه خدا یا ابا الفضل (269)
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۲:۲۱:۲۵
 
دروغ گویی جرم است چه مسئول و چه غیر مسئول ؛ حتی تازیانه را شامل می شود . (272)
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۶:۱۸:۵۸
 
اگر خدا را قبول داشته باشد.اگر شمر باشد که نه . (274)
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۶:۲۳:۲۰
 
حسن
سودانی نماینده اهواز به رئیس ‌جمهور: رسیدگی به حقوق بازنشستگان صنعت فولاد که دو ماه است پرداخت نشده است.

سالک نماینده اصفهان به وزیر تعاون: اعمال مدیریت قوی و به روز صندوق بازنشستگی فولاد که موجب آرامش و آسایش بازنشستگان می‌شود. (270)
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۲:۳۴:۴۷
 
اقایان نماینده 1000000 جمعیت له می زنند چکار دارید می کنید بجنبید . (273)
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۶:۲۱:۴۸
 
منصور
میدانید چرا با کنایه وتند حرفهایم را نوشتم چون بچه ام معلوله ویلچر میخواست پول نداشتم دیشب اونیکی گفت بابا یک جفت کفش بخر خجالت کشیدم دو شب پیش بهم گفتند پول بده برای پا تختی نداشتم .یک روز هم از دست مهمان فرار کردم .بیاید تحقیق کنید اگر حقیقت نداشت تف بندازید به صورتم اما اگر دیدید راست گفتم تف بندازید بصورت اونهای که موسبب این اوضاع هستند (271)
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۳:۵۵:۳۲
 
تف به صورت انهایی که حق من و شما را خوردند بخدا ما لحظه با این مسائل روبرو هستیم . (276)
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۸:۲۴:۵۳
 
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این ارتباط به خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: سرانجام مشکل بازنشستگان صندوق فولاد کشور به دست دولت یازدهم مرتفع شد.
کی و کجا شما از ابزار فشار برای به روز کردن حقوق بازنشستگان استفاده کرده اید . چندر وز است از اردیبهشت می گذرد و نظر این همه مخاطب به هیچ و پوچ گرفته شده است و حقوق فروردین پرداخت نشده است . (275)
۱۳۹۳-۰۲-۲۰ ۱۶:۴۰:۳۱
 
امیر
ماین نیوز عزیز
لطفا پیگیری نمایید که در سایتی که جدیدا برای بازنشستگان محترم فولاد ایجاد شده است محتوای سایت گسترده تر گردد و موارد احکام پرسنلی ....فیش حقوقی.....علت تاخیر در پرداخت حقوق و .........را نیز توسط همین سایت اعلام نمایند.
www.fooladco.com (277)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۰۰:۵۴:۴۲
 
منصور
من کامپیوتر و اینتر نت ندارم بعضی وقتها میام خوننه یکی از بچه ها درد دلم را برای شما وبازنشسته های فولاد میگم .،.، من ریخته گری فولاد مبارکه بودم خایش چندین سال پای موذاب فولاد صادقانه خدمت کردم بجان بچهام ازجان مایه گذاشتم .هستیم به باد رفت چون مریض صعب العلاج تو خونه دارم اقای ریس جمهور حق ما این نبود اقای وزیر حق ما این نبود .جان خودم راست میگم اقای وزیر کسی را سراغ داری کلیه ام را بخره ارزون میدم .اما شرف وابرو دارم وحداقل مثل تو دروغ نمیگم الاهی بچه ات مثل بچه من بشه تا بفهمی من چی میکشم (278)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۰۱:۱۳:۴۶
 
امیر
منصور جان خسته نباشی
همه ما با تو همدردیم و شفای عاجل فرزندت را از خداوند متعال خواستاریم. (281)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۰۲:۲۹:۰۱
 
امیر
ماین نیوز عزیز سلام
با توجه به اینکه یکی از سهامداران عمده در بخشهای فولاد...سنگ آهن و ....سازمان بازنشستگی کشوری است چرا صندوقهای بازنشستگی این گروهها زیر نظر این سازمان نیستند.
یا اینکه اصلا چرا صندوق بازنشستگی فولاد نتوانسته در طی این سالیان
به گونه ای از شرکتهای موجود سهام کسب کند که اکنون اینقدر در مضیقه نباشد. (282)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۰۲:۳۴:۱۷
 
پای راست من در تونل زغال کرمان قطع شد ،دست چپم بدلیل بیماری قند قطع شد و6 تا فنر توی قلبم کار می کند تا زنده بمانم همسرم طلاق گرفت و رفت دختر بزرگم کارش به طلاق کشیده شد دو دختر دیگرم بدلیل عدم پرداخت حقوق به موقع از دانشگاه دست کشیدند . آنوقت آقای ربیعی حاکم بر من است و کذب گویی هم می کند ! (284)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۰۹:۴۳:۱۸
 
امیر
سایت WWW.FOOLADCO.COM برای بازنشستگان عزیز ایجاد شده است.
از دست اندرکاران آن متشکریم و زحمات انها را قدر می نهیم.
لطفا سایت مزبور را به گونه ای بازسازی کنید که حد اقل پیام ما بازنشستگان را به گوش مسئولین برساند و بتوانیم از طریق همین سایت
مطالبات خود را برآورده کنیم.
در حال حاضر بخش نظرات کاربران در سایت مشاهده نمیشود.
بازخورد سوالات ما در سایت مشخص نیست.
با تشکر (279)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۰۱:۳۰:۴۳
 
امیر عزیز اگر خوب به سایت توجه کنی فقط ویژه خودشان است ومثل سایت آموزش و پرورشی ها یا تامین اجتماعی ها یا حتی جهاد کشاورزی ها که راحت شفاف است نیست حتی امکان نمایش فیش حقوقی شما را دنبال نمی کند . ما باید در خواست سایتی را بکنیم که راحت باشیم . (291)
۱۳۹۳-۰۲-۲۲ ۰۸:۳۰:۰۰
 
مهران نیوز
www.fooladco.com
این سایت برای بازنشستگان محترم خیلی شتابزده ایجاد شده و پاسخگوی بسیاری از مطالبات ایشان نمیباشد. (285)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۱۳:۰۶:۱۱
 
مهران نیوز
طبق آخرین اخبار رسیده حقوق فروردین رو امروز بعد از ظهر 93/02/21
می توان برداشت کرد.
با تشکر از همه بازنشستگانی که کامنت میگذارنند و اونایی که نمیگذرانند. (286)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۱۳:۱۳:۰۳
 
حسن
خوش خبر باشی .همین الان حقوق فروردین را ریختند به حساب . (288)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۱۶:۴۹:۱۹
 
بازنشسته
خوشحال نباشید از فردا باید غصه حقوق بعدی رو بخورید (290)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۲۰:۵۶:۵۶
 
ناشناس
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرداخت حقوق و معوقات بازنشستگان صنعت فولاد کشور تا اسفند ماه سال قبل خبر داد.
ریاست محترم جمهوری حقوق ما درست 21 روز باهمه افراد متفاوت است ، این دلیل کم کاری وزرای شماست که انتظار ما از شما بیش از این هاست از ادامه اموری که احمدی نژاد انجام میداد در امور بازنشستگی فولاد خواهشا" خوداری کنید حدود 6 سال این فرد با این قشر همین کار را میکرد و کذب گویی می کرد این بار هم وزیر شما این کار را کرد و ایجاد رعب و وحشت می کند ، 1 ریال بابت مطالبات سنوات گذشته به حساب ما واریز نشده ، در هر صورت ما تقاضای اجرای قوانین مصوب و همچنین پرداخت حقوق به موقع را خواهانیم . دوباره اردیبهشت ماه همین مصیبت نباشد . (289)
۱۳۹۳-۰۲-۲۱ ۱۹:۳۶:۳۶
 
اگر قانون را رعایت نکردند نمایندگان موظف به پیگیری و باز خواست از رئیس جمهور تا وزرا می باشند .باید از ابزار فشار استفاده کنند . (292)
۱۳۹۳-۰۲-۲۲ ۰۸:۳۴:۱۹
 
عبداله
امشب شب عزیزی است برای تمام دوستان که درد ورنجشان را نوشتند از آقا امام زمان بخواهید که عنایتی کند و لباس عافیت به این بیماران بپوشاند . (293)
۱۳۹۳-۰۲-۲۲ ۰۹:۴۴:۰۰
 
بکرانی
جناب آقای دریه ما در 31 اردیبهشت منتظر فیش حقوق و واریزی آن می باشیم ، ترا بخدا کم کار نکنید و بازنشتگی را متحول کنید اگر تهیه اطلاعات یک فیش حقوقی بخواهد 43 روز طول بکشد که نمی شود .آیا در فولاد همیشه همین کار را می کردیم . (294)
۱۳۹۳-۰۲-۲۲ ۰۹:۵۰:۱۹
 
ماین نیوز عزیز ما منتظر سئولاتمان هستیم بزرگواری کنید . (296)
پاسخ سردبیر ماین نیوز: بسیار سپاسگذار از حسن توجه شما مخاطب عزیز. مجدانه در پی تماس با مسئولان و پیگیری مشکلات شما بازنشستگان عزیز هستیم. انشالله ظرف روزهای آینده اخبار و گزارشهای جدیدی در این باره خواهیم داشت. البته امکان برقراری ارتباط با مسئولان وزارت کار بسیار دشوار بوده اما ما نهایت تلاش خود را انجام می دهیم. ما را از نظرات و انتقادات خود بهره مند سازید.
با تشکر مجدد
۱۳۹۳-۰۲-۲۲ ۱۶:۲۳:۵۸
 
مسئولین جواب ماین نیوز محترم بدهیـــــــــــــــــد. (302)
۱۳۹۳-۰۲-۲۶ ۱۶:۲۱:۴۳
 
مهران نیوز 93
با سلام
با پرداخت حقوق فروردین در 93/02/21 کامنتهای این خبر فروکش کرد.
خودمون رو آماده میکنیم برای کامنتهای بعدی در خبر :(پرداخت حقوق اردیبهشت بازنشستگان فولاد )
با تشکر از همکاری و مساعدت کلیه دست اندرکاران ماین نیوز (298)
۱۳۹۳-۰۲-۲۵ ۲۳:۲۶:۱۵
 
حسن
مهران جان بدنبال سایت باش تا راحت بتوانیم ارتباط برقرار کنیم . (301)
۱۳۹۳-۰۲-۲۶ ۱۶:۱۷:۴۷
 
مهران نیوز 93
چشم حسن جان
به هر حال ما با شروع هر ماه در سایتهای مختلف میگردیم تا ببینیم
چگونه میتوانیم به حداقل حقوق اجتماعی خود برسیم.
الحق که (( ماین نیوز )) تا حالا سنگ تمام گذاشته
دستشون درد نکنه و خدمات ایشان را قدر می نهیم (304)
۱۳۹۳-۰۲-۲۷ ۰۲:۴۷:۳۴
 
حسن
مهران جان با تهران تماس بگیر و پیشنهاد کن . (317)
۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۰۹:۴۳:۱۱
 
www.fooladco.com (324)
۱۳۹۳-۰۳-۰۲ ۲۲:۴۰:۳۹
 
باسلام و تشکر از ماین نیوز
الان اخر ماه است ببینیم در ماه جدید آقای وزیر و رییس صندوق فولاد بدون اینکه بازنشستگان اعتراض کنند و یا حرفی بزنند حقوق ااردیبهشت ماه را به موقع پرداخت میکنند و یا حتمن برای دریافت حقوق قانونی و شرعی خود دوباره اعتراض و التماس کنیم (309)
۱۳۹۳-۰۲-۲۹ ۱۳:۳۲:۱۳
 
منصور
یارب زدست فلک شعبده باز شاه زاده به زلت وگدا زاده به ناز نرگس ز برهنگی سر افکنده به زیر صد پراهن حریر پوشیده پیاز چی به سرمان اوردید که بقران قسم به مرگ خودم راضی شدم مریضی گرفتاری خرج خونه گرانی ندادن حقمون که مثل جوجه کلاغ منتظر بالا اوردن غذا از دهان مادرش شداه ایم ، تا شاید وزیر بعضی وقتها سنار به ما بده (310)
۱۳۹۳-۰۲-۲۹ ۲۲:۰۳:۱۸
 
رضا
شمارا به خدا پولمان را که نمی دهید لااقل دروغ تحویلمان ندهید.کی و کجا معوقه بازنشستگان فولاد پرداخت شده که ما از آن بی خبریم.چرا کسورات سرپرستی که اسفند سال 91 کم کردید را مشخص نمی کنید و نمی پردازید؟ چرا حقوق فروردین باید اواخر اسفند داده شود؟ مگر ما چه گناهی کرده ایم که بازنشسته شدیم؟ ای کاش می مردیم و به اینجا نمی رسیدیم. حیف از جوانی که هدر شد. (314)
United States
۱۳۹۳-۰۲-۳۰ ۱۹:۱۰:۵۰
 
000000
مثل اینکه عقب نشینی کرده اند صبر کنید ببینیم چیکار می خواهند بکنند (316)
۱۳۹۳-۰۲-۳۱ ۰۹:۴۱:۴۳
 
منصور
خدارا قسم به لحضه نا امیدی سقای کربلا خدا را قسم به پهلوی بشکسته حضرت فطمه خدا را قسم به سوز دل زینب وخدا را قسم به اه دل دردمندان بیگناه الاهی خدا با مصوب این دربدری ما پرسنل .بازنشسته کاری بکنه که حداقل دلمون خنک بشه والا دیگه ابرومون رفت از بس به طلبکار امروز و فردا کردیم . ... الاهی بچه هات عزادار بشند واه بکشند الاهی خجالت فرزندانت را بکشی .بابا یکی بدادم برسه (319)
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۴:۰۶:۵۵
 
منصور
بچه ها گوش به حرف کانونهای بازنشسته ندهید اینها با بالا دستیا هم دستند زنگ میزنیم جواب نمیدند بعدش هم میگند ما اطلا عی بک نداریم یا میگند خدا بزرگه انشا اللاه درست میشه بچه های خوزستان با بچه های اصفهان با ید یکی بشیم وخودمون یه فکری بکنیم این ماه هم حقوق خبری نیست برای چی صبر کنیم چند ساله همینطور وعده و دروغ شنیدید کافی نیست . (320)
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۴:۳۰:۳۲
 
.....
منصورجان خویشتن داری کن ظاهرا" ربیعی در اصفهان گفته حقوق ها را 5 به 5 کرده ایم و مطالبات را هم جدولی کرده ایم و بزودی اعلام خواهیم کرد .راجعه به سایت هم من مجددا" پیگیر شدم گفتند تا یکی دو ماه دیگر راه اندازی می شود . (321)
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۹:۱۴:۰۴
 
. منصوري بيدكاني با اشاره به اين‌كه هنوز مطالبات اين گروه پرداخت نشده است، گفت‌‌: وزارت صنعت پكيجي درخصوص اين كار به همراه سهام تعدادي از اين شركت‌ها را آماده كرده است وزراي صنعت و معدن و تعاون نيز آن را امضا و معادن اول رييس‌جمهورنيزدستور پرداخت را داده است. وي ادامه داد‌‌: متعاقباً مي‌بينيم كه هنوز هيچ اقدامي در جهت پرداخت اين مطالبات انجام نشده است و اين جمعيت به‌طور مرتب يا جلوي در وزارتخانه ويا در مقابل در مجلس تجمع مي‌كنند و به‌طور كلي در حال ايجاد مشكلاتي براي كشور هستند. منصوري بيدكاني با تأكيد بر اين‌كه حقوق ماهيانه اين بازنشستگان بايد پرداخت شود، افزود‌‌: اين بازنشستگان حق دارند كه اعتراض كنند چرا كه حقوق خود را مي‌خواهند و اگر آقاي رييس‌جمهور و هيأت دولت حقوق دريافت نكنند چه وضعيتي خواهند داشت؟ (323)
۱۳۹۳-۰۳-۰۱ ۱۹:۴۴:۱۸
 
منصور
سلام نمیدونم کی هستی که فرمودی خویشن داری کن اما بخدا قسم جانم به لب رسیده نمیدونی بچه مریض سرطانی تو خونه داشتن چقدر سخته اقای وزیر واونهایی که صدای منه بازنشسته را میشنوید و مصوب این دربدری من وامثال من هستید ،، الاهی بحق اون کسی که با دست رفت وبی دست برگشت داغ زن وبچه هایتان ببینید ، الاهی بحق سربریده امام حسین اونهای که مصوب این ناهنجاری در وضعیت معیشتی ما بازنشسگان شدند داغ خانوادهاشون را ببینند ،، ما بازنشستگان صنعت فولاد بجز این چندر قاز حقمون چیزی از شما نمیخواهیم (325)
۱۳۹۳-۰۳-۰۳ ۰۰:۳۹:۱۹
 
مرتضی
الهی (328)
۱۳۹۳-۰۳-۰۳ ۱۶:۰۲:۰۳
 
منصور
از ما که گذشت اما این را میدانم که خدا از حق الناس نمیگذره ، (326)
۱۳۹۳-۰۳-۰۳ ۰۰:۴۳:۲۷
 
منصور
من تسمم منصور سلیمیان بچه زرین شهر اپپراتور ریختگری مداوم شماره موبایلم 09131366312 هرکدومتون که اطلاع از منبع موثق دارید بهم بگید ، اهای وزیر من بازنشسته بزرگترین کارخانه فولاد خاور میانه هستم کنار مذاب فولاد 1800درجه حرارت مثل یک مرد خدمت کردم ، تا حالا خجالت بچه ات را نکشیدی تا بفهمی سوزش ان از مذاب فولاد 1800 درجه بیشتره، خدا سزای اونهای که دروغ میگند بدهد (327)
۱۳۹۳-۰۳-۰۳ ۰۱:۰۲:۴۵
 
اقایان یک میلیون جمعیت منتظر حقوق اردیبهشت هستند چیکار داردید می کنید ! (329)
۱۳۹۳-۰۳-۰۳ ۱۶:۰۳:۴۳
 
ادامه بی‌نظمی در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد (340)
۱۳۹۳-۰۳-۰۴ ۱۲:۵۸:۵۹
 
به ماین نیوز - پرداخت یا عدم پرداخت حقوق ، مشکل بازنشستگان فولاد مراجعه کنید (359)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۱۷:۲۰:۰۱
 
بازنشسته فولاد
سلام اقا امروز 12/خرداد/93 است و هنوز حقوق اردیبهشت را ندادن اخه باید مردم با این گرونی چه جوری زندگی کنن اداره اب و گاز و برق وقتی قبض پولشون میاد میگن به ما چه حقوق ندادن شما باید پرداخت کنید یا بریم بمیریم این درسته تو این کشور مسلمان این همه نامسلمانی کنید (408)
۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۱۸:۱۷:۲۳
 
رضا
سلام
من ده سال است كه يك گروه معوقه طلبكارم ولي ندادندهمش دروغ تحويل مي دهند . هيچ معوقه ايي را تا كنون كه خرداد93است پرداخت نشده است (514)
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۱۰:۰۱:۳۱
 
09131012199
سلام ترا بخدا بداد ما برسید سی سال در ذوب آهن کارکردیم و حالا باید دست گدایی بسمی برادر و خواهر و فامیل دراز کنیم و با داشتن داماد و دو عروس و یک دختر دانشجو نمیدانم در نظام جمهوری اسلامی کی باید بداد ما برسد و اصلا فریاد رسی هست یا باید از درد خجالت و بی آبرویی بمیریم خدایا امام زمان را برسان (604)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۲۷ ۲۲:۲۵:۱۷
 
مححود رضا
سی سال در بد ترین شرایط با دود و دم بدترین قسمت یعنی کک سازی کار کردم و با مریضی ناعلاج ریه باز نشسته شدم و حالا باید برای درمان خودم از این و آن پول گدایی کنم چه رسد به زندگی ای مرگ بر این زندگی به آقای وزیر بگویید این اسلام نیست این کفر است بلکه بالا تر از کافر شدن والله بجه هایمان گرسنه اند خجالت بکشید غزه همینجاست (605)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۴-۲۷ ۲۲:۳۰:۳۰
 
الهی بمیرم برات (679)
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۹:۳۱:۰۰
 
فرزند بازنشسته
حقوق مرداد بدن ما باید بریم دانشگاه جهیزیه بگیریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (677)
۱۳۹۳-۰۶-۰۸ ۱۹:۲۸:۰۵
 
باسلام.تاكنون.مطالبات.پرداخت.نشده.سراصلان.حقيقت (947)
۱۳۹۳-۰۹-۲۹ ۱۰:۵۴:۲۲
 
RAVA
حقوق بازنشستگان فولاد از کجا دارد پرداخت می شود .از حقوق پرسنل دخانیات کم می کنند و به بازنشستگان فولاد می پردازند.خدا لعنت کند باعث و بانی ورشکستگی صنایعی که با واردات فلج شده اند . (1228)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۱۲-۰۷ ۰۸:۳۵:۴۱
 
ناشناس
این نامرد دروغ می گوید هنوز حقوق دی ماه پرداخت نشده (1241)
۱۳۹۳-۱۲-۰۸ ۱۱:۵۵:۵۱
 
باز نشسته فولاد اهواز
با سلام دیروز 20 اسفند پیامک امد که عیدی به حساب شما واریز شد ولی هیچ پولی بحساب ما واریز نشده لطفا پیگیری کنید. (1318)
۱۳۹۳-۱۲-۲۱ ۱۰:۵۱:۴۲
 
محمد
8ماه معوقه 91چرا پرداخت نمیشود کی پرداخت میکنن چرا دروغ میگن پرداخت شده حق من کارگر چرا نمیدن (1338)
۱۳۹۴-۰۱-۰۶ ۰۰:۴۸:۳۲
 
ناصر
حقوق بازنشستگان فولاد دقیقا چند شنبه واریز می شود؟ (1417)
۱۳۹۴-۰۲-۰۳ ۱۴:۴۵:۳۴
 
بی رزق
دوباره شروع شد حقوق را کی میدن کی میدن؟ خانواده هایمان چه گناهی کردن که باید به اتش بی تدبیری مشتی مدیر ومسئولی که بدون شایستتگی ولیاقت پست گرفتن واین مصییبت را به سر صندوق بازنشستگی اوردن وحالا تاوانش خانواده بزرگ چند صد هزار نفری ذوب اهن وفولاد پدهد؟! (1434)
۱۳۹۴-۰۲-۰۷ ۱۵:۱۵:۴۲
 
علی
آقای دریه حداقل شما می دانید که معوقات منظور 11 ماه تفاوت سه سال قبل و حق مدیریت ها است که بیمورد قطع و قرار بود ششماهه برقرار قرار شود که الان دوسال هم بیشتر شده و خبری نیست (1433)
۱۳۹۴-۰۲-۰۷ ۱۰:۲۰:۲۶
 
مهراب
جناب دریه یکماه سی روز است! چهل وپنج روز نیست! حقوق در نا کجا اباد را بر مبنای سی روز پرداخت میکنند نه چهل .پنجاه روز این که نشد پرداخت ماهانه ؟ دوباره سال نو شروع شد استرس واضطراب ما برای گرفتن پولی را سالهای جوانی به صندوق دادیم تا امروز که از کار افتاده شدیم پس بگریم !بفرما !بسم الله (1441)
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۵:۵۶:۱۱
 
خجالت هم خوب چیزیه (1445)
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۰۸:۵۱
 
مهدی صادقی مفرد
هشت ماه اضافه حقوق درسال90/91 به کجا انجامید (1443)
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۷:۱۸:۲۲
 
علی
مهدی همکار گرامی بزار این قوم برادری خودرا برای حقوق عقب افتاده ثابت کنند بعدا بدنبال معوقات باشیم اینها در پرداخت حقوق ماهانه ما به چکنم !چکنم افتادنند !!! (1450)
۱۳۹۴-۰۲-۱۱ ۰۴:۲۱:۳۶
 
غلامرضا معیری شماره پرسنلی 8008205شماره کشوری 4905199100
اینجانب که از بازنشستگان فولادم ،هنوز معوقات حکم دو ،سه سال قبل را دریافت نکرده ام مضافا" اینکه آلان چند سالی است که حق سرپرستی ها را قطع کرده اند وبارها وبارها قرار بوده مجددا" برقرار ومطالبات حق سرپرستی پرداخت گردد ولی متاسفانه تا کنون اقدام عملی در پی نداشته است .لطفا انعکاس فرمایید.متشکرم
غلامرضا معیری 09166431766 (1460)
United States
۱۳۹۴-۰۲-۱۳ ۱۳:۰۵:۰۰
 
تقصیر از خودمونه باید الان فکری برا اعتراض کنیم ن اخر سال که کسی پیگیر نباشه و با یک مشت دروغ مردم ساده رو ...کنند (1462)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۲-۱۳ ۱۹:۳۲:۰۷
 
روح الله
باسلام وعرض خسته نباشید...تو این خبری که گفتید اقای وزیرگفتند در هفته جاری حقوق بازنشستگان پرداخت میشه ولی امروز که ۱۶اردیبهشته هنوز یه ریال هم به ما ندادن...کاش بشه حرفارو عملی کرد...09139955475 (1471)
۱۳۹۴-۰۲-۱۶ ۲۳:۰۷:۱۹
 
علیشان قدیمی مقدم
چرابیمه تکمیلی بازنشستگان فولاد را درست نمی کنید متشکرم











پپپپپپپپپپپپپپپپپپمه (1474)
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۰۸:۱۷:۳۸
 
علی کیانی
همکار گرامی علیشاه ما گرفتاران چه چیزماندشبیه هم استدکه بیمه مان شبیه همه باشد از وام بگویم!؟ از حقوق بگویم!؟ از تسهیلات متفرقه بگویم!؟ ازرفاه بعد از بازنشستگی بگویم!؟خلاصه که کاش قلم پایم شکسته بود سی سال قبل وارد این سازمان بی در وپیکر نمیشدم!!!!!!!!!!! (1485)
۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۲۰:۵۱:۰۱
 
س -ک
با سلام ازحمات اقای ربیعی تشکر میشود لطفا نسبت به پرداخت حقوق بازنشستگان درفروردین اقدام شود (1475)
۱۳۹۴-۰۲-۱۷ ۱۱:۲۸:۵۲
 
مختار
سلام ما فولادی ها باید از این فرهنگی ها یاد بگیریم اینقدر اعتصاب کردند و سر کلاس نرفتند تا حق و حقوق عقب افتادشون رو گرفتند نوه من چندین بار در طول سال زود میامد خانه وقتی بهش میگفتم چرا آقاجون امروز زود آمدی میگفت معلم هایمان رفتند اعتصاب .آقایون سه ماه تابستون لای کولر که کویته براشون 1 ماه هم از عید میزنند شهادت و تعطیل رسمی که خونه هستند شیفت ندارند سختی کار و بیماری زایی ندارند و بیمه تکمیلی اونم از نوع طلایی دارند بازم مدعی هستند مگه خون اینا ازماها رنگین تره. البته اینم بگم آموزش و پرورش جزه عناصر و زیر ساخت هر کشوری هستش همون طور که بهداشت و درمان هست اما انگار صنعت جایگاهی نداره وگرنه زودتر این قائله رو جمعش میکردید(منظورم معوقات 8 ماه 3 سال پیش بود که خوردند..........) (1479)
۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۰۰:۱۵:۱۵
 
بازنشسته فولاد اهواز
جناب اقای ربیعی وزیر محترم.سفره های ما خالی است .گرانی بیداد میکند توقعات فرزندان ما همچنان بر مبنای روزهای قبل از باز نشستگی است خلاصه کلام روند زندگی نرمال و ساده ما بهم ریخته وهیچ گونه کنترلی برای برنامه ریزی فردا برای ما نمانده این همه عزت وبزرگی!!همه از صدقه سر مدیران صندوق بازنشستگی برای مابه ارث رسیده پدرخانواده که نتواند خواسته های اهل منزل را براورده کند هیچگونه اعتبار واحترامی برایش نمیماند !نمیدانم دیگر با چه زبانی گرفتاری مشتی بازنشسته ابرو مند را برای شما بشکافم کلید صندوق را از اقای روحانی بگیرید وقفل زندگی ما را باز کنید (1483)
۱۳۹۴-۰۲-۱۹ ۲۰:۲۶:۲۰
 
قربان امیری کندری
از فولاد خوزستان
در مورد حقوق انشالله که در سال جاری فرجی شود و به موقع حقوق پرداخت گردد
انشالله که معوقها سال های گذشته که پرداخت نشده را پرداخت کننده
حق مسئولیت من که 18 ماه در پایان خدمت مسئولیت سرپرست شیفت بودم چرا پرداخت نمی شود یا لاعقل نسبت به حکم قبلیم پرداخت کنید
چرا به بازنشستگان مثل پرسنل شاغل بن و یا پائاش تعلق نمی گیرد اگر این بازنشستکان خوب کار نمی کردند حالا شرکتی نبود که مسئولین انها .........؟ 09166173800 (1520)
۱۳۹۴-۰۲-۳۱ ۰۰:۳۶:۲۵
 
بازنشسته بشر دوست
بخدا به پیغمبر ماهم بشر هستیم ولی از نوع ایرانی یکمی هم بفکر ما باشید !! من چه جوابی برای فرزندانم دارم؟ در مقابل این پرسش؟ که این همه کمکهای بشر دوستانه به انسوی این مملکت میشود اما شهریه دانشگاه من چرا به سختی وابرو ریزی تهیه میشود ؟؟ کسی جوابی دارد ؟ به من تقلب برسانید!!!!! (1524)
۱۳۹۴-۰۳-۰۳ ۰۱:۲۸:۲۱
 
سوری
ارزو میکنم یک روز حقوق مسولین عقب بیفته ویک مادر صعبت العلاج ویک همسر بیمار داشته باشند ببینم چکار میکنن امروز۱۷ خرداد خبری از حقوق نیست پس اون عدل علی که ازش دم میزنید کو (1553)
۱۳۹۴-۰۳-۱۷ ۱۳:۳۱:۴۰
 
دختریک بازنشسته
اخه شما مگه وجدان ندارید مگه مسلمان نیستید شما ک ادعای ادم بودن میکنیدی خورده وضع مارو درک کنید من دختر یک بازنسشته هستم ک سرپرست خانواده مادرم هست من دانشجوام تواین اوضاع گرونی ما فقط چشممون ب همین حقوقه من بدلیل پرداخت نشدن حقوق ، شهریه دانشگاه رونتونستم پرداخت کنم و مجبور شدم ک درسامو حذف کنم اخه شما مسلمانیداز چی بگم براتون از کرایه خونه ای ک الان دوماهه عقب افتاده یااز هزینه های درمان مادرم ک نتونستم پول داروشوجور کنم دیگه چی دوس دارین بشنوین...... ،ما همه امیدمون همون حقوقه بازنشستگیه ک اونم ب الحمدالله شما نامیدمون کردین ولی خودتونوبزارید جای من اگه صاحب خانه مارواز خونش بندازه بیرون مان و مادرم بکجا پناه ببیریم ،یااگر نتونم داروهای مادرم روفراهم کنم اگر مادرم طوریش بشه من بایدچکار کنم،.شماهایی ک اون بالانشستین خبری از ماهاندارین واسه محض رضای خداهم ک شده بیان پایین از حال ماهم باخبر بشین ،اون صندلی ماندگار نیست.......اگه مسلمونین یه فکری بحالمون بکنید (1559)
۱۳۹۴-۰۳-۲۰ ۱۲:۱۹:۳۳
 
علی جوادی
چرا حقوق حقه بازنشسته پرداخت نمی شود ؟ اقای ریس جمهور به تحریم ربط دارد باید جان کری این مسئله راحل کند ؟؟؟ وزیرش به من ربط ندارد ؟؟؟ نماینده مجلس به ماهم ربط ندارد ؟؟؟ماها خودمان هرماهه حقوقمان دریافت می کنیم شما ها دروع میگوید بگذار بازنشسته این زحمتکشان ازگرسنگی تلف شوند تا مردم فلسطین را درک کنند ؟؟؟؟؟؟ (1582)
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۲:۱۳:۴۲
 
پریسیما
امیدوارم خدا از تمام کسانی ک ادعای مدیریت و کاردانی میکنند و خودشون و بچه هاشون تو رفاه مطلق اند و خبر از حال مردم ندارن یا دارن ولی خودشون رو ب اون راه زدن نگذره. من دختر ی بازنشسته ی فوتی هستم ک هم دانشجو ام وهم در شرف ازدواج. بایک میلیون حقوق کدوم یک از این اقایون میتونن زندگی کنن ک همینم از ما دریغ کردن. این دنیا ک نتونستن جوابگو باشن امیدوارم ودعا میکنم خدا ب بدترین شکل اون دنیا بازخواستشون کنه. البته اگر اعتقادی ب اخرت و... داشته باشن ک بعیده (1567)
۱۳۹۴-۰۳-۲۴ ۱۷:۴۷:۵۹
 
مهتاب
با سلام خدا لعنت کند مسولین ازوزیر تا ریس جمهور همه دست به دست داده اند تابازنشسته دراین نظام نان شب خود را به دلیل نپرداختن حقوق اردیبهشت وخرداد94به گدایی رو کند کشوری با این همه منابع وثروت بابا ای ول کلید ش گمشده (1581)
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۲:۰۳:۲۳
 
متاسفیم هم برای مسؤلین هم برای وطن عزیزم که توسط بعضیها در حال ازبین رفتنه هرچی مسؤل تو فولاد هست دروغگو ودزد تشریف دارن با تشکر از شما که 3 ماه به حقوق ندادید (1577)
United States
۱۳۹۴-۰۳-۲۷ ۱۹:۳۵:۲۸
 
مهراب
با سلام به آقایان وزیرصنعت ومعدن -وزیررفاه وکار -ورئیس جمهور -ورئیس مجلس شما که ازمردم یمن -عراق -سوریه حمایت میکنید
ایا خجالت ازبازنشستگان صنعت ومعدن نمیکشید که حقوق اردیبهشت وخرداد انها را پرداخت نمی کنید واقعا همه ما ازشما ها دلسرد شدیم ای افسوس ازان گذشته ها (1580)
۱۳۹۴-۰۳-۲۸ ۱۱:۵۳:۱۹
 
بازنشسته
وزیر محترم اقای ربیعی.. بی نظمی در پرداخت حقوق انهم برای کارمندی بازنشسته که تمام وابستگی مالی ومعنویشبه سر برج است یعنی اینکه سرشته زندگیش در هزار توی بی نظمی گم شدن . یعنی بی اعتبار شدن. یعنی زندگی در اظطراب وتشویش !.! (1595)
۱۳۹۴-۰۴-۰۲ ۰۳:۴۸:۰۲
 
!
پس این حقوق چی شد؟ (1715)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۰۱ ۱۶:۱۷:۳۲
 
؟
مگه نمی دونی یک ماه در این دیار 60 روز است!؟ (1729)
۱۳۹۴-۰۵-۰۳ ۱۷:۲۶:۴۷
 
!!!!!!!!!!!
کم کم یک ما ه داره می شه ۹۰ روز (1801)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۰۵-۱۱ ۲۳:۱۶:۱۷
 
باز نشسته
حکىم عمر خىام در بر رسى تقوىم باىد تجد دىد نظر کند چون صندوق باز نشستگى فولاد فکر که نه اىنطور عمل مى کند هر 3 ماه ىعنى 1 ماه بابا خچالت را قورت دادىد حىا را......... (1824)
Kuwait
۱۳۹۴-۰۵-۱۴ ۱۸:۰۱:۳۳
 
بازنشسته
همکاران عزىز توجه فر ماىىد: تنها کارى که مى تواند حدافل حقوقمان را بگىرىم دوباره مثل 18 اسفند 93 جلوى مچلس نما ىنده گان( دولت) جمع واعتراض خود را به گوش افکار عمومى برسانىم قول مىدهم در کمتر از 2 روز حقوق ها را بدهند . اىن است نقطه ضعف دزدان (1833)
Kuwait
۱۳۹۴-۰۵-۱۵ ۰۳:۰۶:۳۴
 
علی
بسمه تعالی : فکر میکنم که دیگر حرف ازاین صحبت ها گذشته .چون صدا وسیما هم تجمع این همه اعتراضات بازنشستگان را نمیبیند ما بعد از این همه بی توجهی مسئولین صدای فریاد دادخواهیمان را به اسمان بلند میکنیم وبعد شکایتمان را به در خانه ولی امر مسلمن میبریم واز حضرتش استدعای عا جزانه داریم دستور مقتضی جهت رفع مشکل 80 هزار خانواده بازنشسته بفر مایند بخدا قسم سید بزرگوار عده ای از بازنشستگان هنوز حقوق خرداد 94 رانگرفته اند :ومن الله توفیق. (1868)
۱۳۹۴-۰۵-۱۸ ۱۹:۱۸:۵۴
 
بازنشسته
تا وقتى عاجز باشى زور گوىان بىشتر به عجزت اضافه مى کنند ! چرا عاجزى مگر اختلاس کردى، مگر ادم کشتى، بجز ىک خدمت صادقانه انهم در جهت عزت وپىشرفت تولىد کشور عزىزمان چه کردى که اىنقدر براى گرفتن پولى که از خودت گرفتن تا هنگام از کار افتادهدگىبتو بدهند به عجز ولابه افتادى ،،، بجاى التماس فرىاد بزن واحقاق حق کن حتى اگر بدانى به مجازات مى رسى اىن پىام مولا على است (1870)
Kuwait
۱۳۹۴-۰۵-۱۹ ۰۲:۲۲:۳۶
 
بازنشسته خوزستان
ورزش خوبه. فو تبال مهم است . داشتن تیم فوتبال کلاس داره! اما سفره کارگران دیروز وبازنشستگان خسته ورنجور امروز اگر خالی باشد واگر اعتباری در نزد خا نواده نداشته باشند مهم نیست بی خیال هزیینه درمان ان فلک زده گانی که عمر وجوانی خود را برای حفظ تولید صنعت فولاد به پیری زود رس رسانند ما در صدر باشیم بقیه به درک!؟ میلیارد ها تومان صرف فوتبالی می شود که کوچک ترین اعتباری برای شما نیاورده اما صندوق باز نشستگان تان خالی است (1949)
۱۳۹۴-۰۵-۲۷ ۱۸:۴۶:۳۵
 
بازنشسته بی اتیه
اگر این گفته ها بگوش کو ه های با عظمت زا گرس میر سید ریزش میکرد اما ن از پر رویی وبی غیر تی که نتیجه حرام خوردن است (1962)
۱۳۹۴-۰۵-۲۹ ۰۳:۳۵:۵۱
 
بازنشسته
بلاخره تجمع کار ش را کرد تنها راه رسیدن به حقمان تجمع واحقاق حق است دیدید همکاران فقط همکاری وهمبستگیدمیتوان از حلقوم دزدان حق تان را بیرون اورد اگر این همبستگی صورت نمیگرفت تا چندین ماه باید منتظر حق مسلمتان بمانید ای درود بشرف کسانی که ،از تنشان مایه گذاستن (1979)
۱۳۹۴-۰۶-۰۲ ۰۳:۵۸:۳۱
 
بازنشسته
مبارک باشه همکاران خودشان را خجالت دادند بلاخره بعد از سه ماه پول خودمان را را به خودمان دادند مثل این که بشار اسد از گرفتن پول ماهانه صرف نظر کرده بود زیاد امد داد نش به ما (1980)
۱۳۹۴-۰۶-۰۲ ۰۴:۰۵:۴۸
 
محموداسماعيلي
من درتاريخ11/9/1394حقوق گرفتم ديگرحقوق نگرفتم من يک پسر معلول دارمويک همسر فلج خواهشن رسيدگي کنيد (2704)
Romania
۱۳۹۴-۱۲-۰۶ ۲۳:۲۰:۳۲
 
بازنشسته
دوستان عزیز این ها با حرف،، خواهش والتماس، وتذکر گوششان بدهکار گرفتاری ما نیست تنها راه چاره دوباره تجمع....جلوی مجلس خفتگان..اعتراض به بی تفاوتی فقط میتواند حتی المقدور افکار عمومی را بیدار کند...مسولین که از حل مشکل عاجز هستند..خودمان باید بداد خودمان برسیم......کس نخارد پشت من.....جز ناخن انگشت من (2708)
۱۳۹۴-۱۲-۰۷ ۱۵:۵۰:۱۱
 
بازنشسته
با یک تجمع پرداخت شد! اگر دوباره تجمع کنیم بزودی! همه را دریافت خواهیم کرد،، شنبه15/12/94؛ تجمع شد161294 یعنی یک روز بعد حقوق دی را دادند،، بیاید همتی کنیم برای خرسندی خانوادهذهایمان یکبار دیگر جمع شویم (2784)
۱۳۹۴-۱۲-۲۰ ۱۵:۰۵:۰۹
 
علی اکبررکیا
بنام. خدای بزرگ. اینجانب. هم اکنون در سن 61 سالگی دارای. شش خرجج خور مستقیم وسفرزند صعبال علاج چند معلولیتی حقوق اسفند وفردین خود را دریافت ننمودده ام امامسولین عزیز دروغ به نرسانه شاید ولی درهمه حال خدای بزرگ ناظر بر اعمال منو شماست. با ندادن حقوق اسفند مارا پیش زن وبچهای من شرمندکردید حال جناب دکتر ربیعی گریستن شما دری از سفره شب عید چه دردی ازمن باز نشسه. دوا. میکند تا زمانی که ردیف در بودجه کشور نداشت باشیم همین اش است وهمین کاسه باتشکر علی اکبر کیا موبایل 09116424684 قاعمشهر (2908)
Germany
۱۳۹۵-۰۱-۲۷ ۱۰:۰۶:۲۳
 
حق خورده
هر یک از این اقایان از چند محل دریافت دارند وخیلی ریلکس. وبا ارامش زندگی میکنند. ونمی توانند درک کنند باز نشسته ایی که فقط محل امور زندگیش از یک حقرق ..بخور ونمیر است. اگر انرا نگیرد. چه انفجاری در روند ندگیش رخ میدهد.....بطور متال......پولدار همه را به متل خود پندارد (3004)
۱۳۹۵-۰۲-۱۱ ۱۸:۰۴:۱۴
 
حسینعلی پورموسی
سلام چی بنویسم از این وضعیت اشفته ونابه هنجاری که درمورد بیمه های ما پیش اورده اند مسئول کیست باکی باید دردخودرا بگویم بازنشسته ای هستم با بیماری صعب العلاج اسفند امسال بعلت انفاکتوس نیاز به انژیوگرافی داشتم چون درراس سازمان بیمه خود انسان متعهد به اخلاق ودرک مفاهیم بیمه نداشتم بیمه من وامثال من قطع گردیده بود و3ماه هم حقوق حقه خودرادریافت نداشته بودم وبرای عمل انژیوگرافی پولی نداشتم اتوموبیل خودرا که برای مسافرت ودیدار عزیزانم اماده وسرویس نموده بودم زیر قیمت فروختم تا به سلامت نسبی خود رسیده باشم حال ازهرکه درمورد بیمه میپرسم جواب سربالامیدهد مسئولین ذوب اهن چگونه مابازنشستگان را میبینند ما از کدام طبقه جامعه بی طبقه توحیدی هستیم که فقط درغالب حرف بود وان امکاناتی راهم که داشتیم ازما گرفته شد چرا ....ازمسئول بیمه های بازنشستگی کانون بازنشستگان سرکارخانم ... میپرسم که وضع بیمه ما چطورشد درپاسخ باتمام پرخاش وحس خصمانه نسبت به من اظهارمیدارند که بیمه شما به من چه ربطی دارد پس به چه کسی درمورد بیمه خود سئوالی داشته باشم درجایی که مسئول بیمه کانون بازنشسیتگان فولاد از جواب دادن طفره رفته وبه من درحکم یک بزهکار اجتماعی صحبت میکند ا (3013)
United States
۱۳۹۵-۰۲-۱۳ ۱۷:۵۳:۳۸
 
حسینعلی پورموسی
شما که متن قبلی مرا دریافت نمودید مردومردانه باشماره تلفن گویای بازنشستگان فولادبه این شماره 0218731تماس بگیرید اگر پاسخی شنیدید من تمامی حق وحقوق خود را میبخشم تعدادی را گذاشته اید انجا که بجای پاسخ به من باز نشسته که روزگاری به مدت 30 سال حق بازنشستگی از من قانونا کسر شده امروز وضعیت سیستم تلفن گویای خودراطوری تنظیم کنند که مدتی پشت خط باشی وبعد هم دست ازپادراز تر بنشینی واز فرط درماندگی بزمین وزمان بد بگویی اخرچرا یکی پاسخگو نیست ...........
ای قادر متعال ای خداوند هستی انان که باین اب وخاک وافرادش خادم وخدمتگزاران صادقی میباشند طول عمر باعزت درپناه خود محفوظ دار وانان که خائن به وطن وملت هستند خودت درمورد انها اعمال کن

خداوندا عمر زیادی ازمن باقی نمانده ولی انرااز من بگیر ونگذار برای دریافت حق قانونی خود اینطور سکه یه پول جلوی خانواده ام باشم (3014)
United States
۱۳۹۵-۰۲-۱۳ ۱۸:۱۲:۳۱
 
بازنشسته
جناب پور موسی شما ماشین خود را فروختید بنده بدلیل عدم پرداخت قسط بانک مسکن مجبور بهدفروختن خانه ایی که باهزار امید سر پناه زن وفرزندانم بود کردم،،،انهم درذشرایط کاملا نا برابر وبا ضرر وزیان..اما ،همه این گرفتاریها از بی عرضه بودنمان در گرفتن حق وحقومان بهره می برند واز پرکنده بودن ما هر بلایی که میخواهند بر سرمان میاورند ما تو سری خورده های ترسو حقمان بدتر از اینهاست،، مرگ یکبار شیون یکبار،،تجمع بادخانواده تا حصول نتیجه همانطور که شرکت خودرو سازی حقش را گرفت (3025)
۱۳۹۵-۰۲-۱۶ ۰۲:۵۷:۴۸
 
بازنشسته
ماین نیوز.....استانه تحملت چقدر کمه...پس بیا وببین زندگی کارگرانی که سه ماه حقوق نگرفتن چقدر صبور وبا تحمل است ..ما که چیزی دیگر برای ازدست دادن نداریم..مختصر ابرویی داشتیم که ابرو باخته شدیم...سردبیر گرامی چرا این روزنه کوچکی.ک. برای خالی شدن کمپلکس های ناشی از خوشی زیاد!? انرا میبندی نترس عزیز! اب از سر گدشتگانیم (3077)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۲-۲۵ ۰۱:۵۶:۳۷
 
علی
با سلام آیا این کار درستی است که بعد 30سال خدمت در صنعت فولادکه سرآمد آن انواع مریضی است وباید بجای این که بهت برسند حقوق خودت را هم بهت ندن وباید هر ماه این گداها با التماس بعد از سه ماه حقوق بصورت قسطی بهت بدن تورا به خدا فکری به حال این صندوق بکنید وآن را ببرید زیر نظر تامین اجتمایی (3094)
۱۳۹۵-۰۲-۲۹ ۱۶:۳۴:۳۱
 
بازنشسته
دست روی دست نگذارید،،،تا صبوری کنید،،،انها انرا بعنوان استحاله شدن در شرایط بوجود امدهدتلقی میکنند!!!!! (3106)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۲ ۱۷:۱۹:۵۸
 
بازنشسته
دوستان..کشوری را در دنیا معرفی کنید که نتواند حقوق بازنشستگانی را که در سالهای قبل پولی برای زمان بازنشسته شدشان پرداخت کردن. اکنون از پرداختن حقوق به همان بازنشستگان عاجز باشد!!؟ این اتفاقات ،فقط در سیستم مدیریتی ایران رخ میدهد.حتی یونان...ونیزولا..که اقتقاد فروپاشیده ای دارند وتا خرخره به دنیا بدهکارند حققوق بازنشستگانش را می پردازد!!!!!!!!!!!! (3137)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۵ ۲۰:۲۳:۱۳
 
سلام الان ماه خرداد هستیم هنوز حقوق فروردین ماه واریز نشد.چرا بااینکه مجلس رای موافق در خصوص بودجه اختصاصی به ذوب آهن دادند باز مشکل حل نشد.چطور ما چهار نفر زن که پدر ما در این کار سلامتیش رو از دست داد و به رحمت خدا رفت با این همه مشکل اقتصادی چیکار کنیم چرا دولت به فکر چاره برای رفع مشکل نیست. (3139)
۱۳۹۵-۰۳-۰۶ ۰۱:۵۶:۲۷
 
بازنشسته
چرا با جنجال رسانه ایی از حقوق حقه ومطالبات پنج ساله انرا با حقوق عقب افتاده جایگزین مینمایید!! این پولی را که با مصیبت وهو وجنجال به ما پرداختی حقوق عقب افتاده بود نه مطالبات.. اکنون که فیش اردیبهشت را صادر کردیده ای هچگونه نشانه ایی از پرداخت مطالبات در ان نیست واین در حالیست که در تمام رسانه ها اعلام کردهاید مطالبات بازنشستگان پرداخت گردیده...بقول معروف،،،،،،،اش نخورده،،،دهان سوخته (3155)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۳-۰۸ ۱۵:۵۶:۱۶
 
بازنشسته
امروز سی یکم خرداد نود وپنچ. از رسانه اعلام گردید. بازنشستگان حقوق خود راودریافت میکنند. واین در حالیست که با تمام وعده وعید ها. هیچگونه اطلاع رسانی. ویا حتی فیش حقوقی دریافت کرده باشند. گویی مصیبت هنوز دامنگیر ما بازنشستگان است (3207)
۱۳۹۵-۰۳-۳۰ ۲۲:۱۵:۲۱
 
بازنشسته
ماین نیوز. بزن. تیتر درشت.. چپاول صندوق ورشکسته فولاد ودوب اهن... (3210)
۱۳۹۵-۰۳-۳۱ ۲۲:۰۲:۲۹
 
بازنشسته
تبعات بد عدم دریافت حقوق یر زمان معین ومشخص...1- نمی توانی هیچ برنامه ریزی مطلوبی برای زندگیت داشته باشی2- قول وقرار های پولی تو بدون اعتبارمی وماند. ودر نتیجه. ارزش واعتباری برایت باقی نمی ماند3.- حیران. وسرگردان بر سر دو راهی چکنم..چکنم..گرفتار میشوی...قابل توجه. جناب اقای ربیعی....نوروزی...وکلیه دست اندر کاران صندوق ورشکسته فولاد (3229)
۱۳۹۵-۰۴-۰۵ ۲۲:۰۳:۲۳
 
00000
پس کو افزایش حقوق ها یا از سرش می زنید یا از دمش (3243)
۱۳۹۵-۰۴-۰۹ ۱۳:۰۲:۵۵
 
منتظر
یعنی ما هرماه هر روز هر ثانیه باید منتظر و چشم انتظار حقوق ناچیزی باشیم که مشخص نیست چه زمانی میخواد واریز بشه!!!؟؟
تا کی باید انتظار بکشیم وقتی پول نداریم شکممونو سیر کنیم.باز انتظار دارن فرار مغزها نداشته باشیم (3245)
۱۳۹۵-۰۴-۰۹ ۱۶:۵۳:۵۷
 
بازنشسته
امید وارم مسولین محترم که این همه تنش واسترس طی این پنج سال بر ما وخانواده ما اوردند توقع دست بوسی وتشکر را برای پرداختن حق وحقومان نداشته باشند اما،،،ما هنوز این توقع را داریم که اگر واقعا اراده ای برای به موقع پرداخت کردن دارید ..یک روز را در ماه اعلام بفرمایند که بازنشسته بتواند برای ساماندهی اوضاع مالی خانواده اش یک برنامه ریزی روتین ومنظمی داشته باشد در غیر اینصورت ..اش همان اش وکاسه همان کاسه (3249)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۲ ۰۴:۲۸:۵۵
 
26 تیر محل تجمع درب مجلس بخاطر عدم اجرای اضافات حقوق (3255)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵-۰۴-۱۳ ۱۹:۱۲:۳۳
 
بازنشسته
بازنشسته های صندوق فولاد..در ردیف بازنشستگان کشوری نیستند..وهچکدام از شرایط بازنشستگان کشوری. شامل حال صندوق بازنشستگی فولاد ن نمی گزدد....مبلغی پول در صندوق ریختن که تا اخر سال..انرا به ما بدهند. تا زبان مان بسته بماند. حالا سال 96 چه شود. خدا داند (3258)
۱۳۹۵-۰۴-۱۶ ۱۳:۵۰:۳۳
 
بازنشسته
همیشه در گوش ما میخوانند. پول. نیست! بودجه نیست! نداریم! نیست! میخواهم بدانم. فقط برای ما بازنشستگان نیست؟ یا برای همگان؟ پس این فیش های سرسام اوری که. از این سو..وان سو..منتشر میشود از کدام منبع دریافت میگردد...بودجه انها از کجاست...قسم دروغ ندارم...یا دم خروس. فیش های حقوقی....انقدر دروغ گفتند.. که اگه یک روز هم راست بگویند. کسی باور نمیکند (3270)
۱۳۹۵-۰۴-۱۹ ۲۱:۱۴:۱۳
 
بازنشسته
دوباره. وعده..دوباره...حواله برای روزهای اینده. هنوز معوقات شش سال پیش را ندادند. پیامکبی فرستاده شد. که معوقات. 12 در صدی سال 95 را بدلیل نبودن بودجه.به اینده موکول گردیده...این چه داستانی هست؟ نوبت به ما که میرسه بودجه تمام میشود. ولی هر روز. فیش حقوقی یکی از اقایان.از گوشه ایی بیرون میزند..انهم جند ده میلیونی. بغیر از وام های چهار درصدی. چند صد میلیونی........ای عدالت.کجایی (3274)
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۱۵:۳۹:۰۲
 
علی
حقوق ثابت (3277)
۱۳۹۵-۰۴-۲۴ ۱۶:۰۷:۲۶
 
بازنشسته
ماین نیوز. بازم عقب ماندی..امروز 27/4/95...در جلوی مجلس همه نیوز ها بودند بجز ماین نیوز..کجایی چرا نفس بریده.شدی اوار بی تدبیری مدیریت های حقوق کلان بگیر برسر خانواده های.ما بازنشستگان فرو ریخته انگاه برای بیان چهار تا اعتراض که نه التماس خسته شدی.....امروز باز همکاران خستگی ناپدیرمان در گرمای چهل درجه با تن بیمار وخسته به حق طلبی خودشان طبق معمو ل ادامه دادند....ما بازنشستگان نمیگداریم حقمان بعد سی سال کار کردن در جهنمی بنام سوله های دوب وریخته گری بسادگی برود. نشستن وزانوی غم بغل گرفتن راه چاره نیست ونخواهد بود (3285)
۱۳۹۵-۰۴-۲۷ ۲۱:۵۸:۴۶
 
بازنشسته
ماین نیوز.. چی شده..دوباره قهر کردی....یا دستور اومده التماس های تعدای اندکی100 هزار نفر بازنشسته که در حق شان اجحاف شده را نزنید؟!! بابا این بنده خدا ها که چیز خاصی نگفتند...دارن میگن. اقایانی که حقوق های نجومی میگیرد قدری هم بفکر بازنشستگانی که شش سال است در انتظار مطالباتشان هستند باشید! ایا دروغ میگویند؟ ایا حرف بیجا میزنند؟ ایا تهمت وافترا زدند؟ پس چی شده. که بی مهری میکنی؟ (3294)
۱۳۹۵-۰۴-۳۰ ۱۵:۰۷:۰۶
 
بچه ها دوباره خبری از تفاوت ها نیست کسی خبر ندارد (3327)
۱۳۹۵-۰۵-۱۳ ۱۷:۴۱:۳۱
 
بازنشستته
گفتند به بازنشسته ها. البته معلوم نیست ما به کجا وکدام ارگان وصل هستیم. اری به بازنشستگان 27 مرداد نمام معوقه هایشان پرداخت میشود. اگر به ما فولادی ها هم بازنشیته گفته بشه....چون از قرار معلوم متل طفل بی سر پرست روی زمین گداشته شدیم. هیچکس مسولیت ما را بعده نمی گیرد (3340)
۱۳۹۵-۰۵-۱۹ ۰۳:۳۸:۴۷
 
کاووسی
باسلام خدمت اقای دریه و زحمت کشان دیگر .اقای دریه عیدی و حقوق عقب افتاده پرداخت شده درست وبابت این سپاسگذارم ولی وقتی بعد پرداخت معوقات عقب افتاده مجدد حقوق فروردین ماه پرداخت نمیشود و عقب می افتد باز همان داستانه همیشگی میشود وبا این گرانی واقعا تعمین زندگی سخت است . الان یک ماه است که به خاطره پرداخت نشدن بموقع حقوق فروردین ماه من از پسرم که او هم کارگری معمولی است کمک مالی میگیرم و هر سال همین داستان تکرار میشود و شما اخر سال قول میدهید که حقوق از ساله جاری به موقع پرداخت میشود ولی اینطور نیست لطفا رسیدگی کنید ممنون از لطفتون (3592)
۱۳۹۶-۰۲-۱۰ ۱۱:۲۶:۵۵
 
منوچهر غلامی
باسلام خدمت مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد اگر آقای مدیر عامل و خود وزیر می گویند بازنشستگان مطالبه ندارن پس چرا افزایش حداقلی سه ماهه اول سال 95را پرداخت نمی کنند چرا حق مدیریت ها را پس از گذشت چندین سال اقدام ممی کنند پول برای همه چیز و هر هزینه ای که دلشان بخواهد هست فقط برای چند هزار بازنشسته فولاد نیست آیا گناه و اشتباه مدیران قبلی شما را ما بازنشستگان با همین چندر غاز مستمری باد بپردازیم فلان وزیر یا فلان مدیر عامل اشتباه کرد آقای مدیر عامل آقای وزیر گناه من بازنشسته چیسن وقتی هم اعتراض میکنیم شما آدم میکشید یا نیروی نظامی میفرستید شما به بچه دانشجویت بگو این ترم پول ندارم دانشگاه نرو برای بچه هات لباس نخر خلاصه آه این مردم گریبان شما را میگیرد بترسید از آه مظلومی که از ته دل بر آید دودمان نابود میکند. (3606)
Germany
۱۳۹۶-۰۲-۲۸ ۰۳:۳۲:۲۹
 
غلامعلی نجفی ازنجف اباد امیراباد
چراحقوق ومواقعات مابازنشستگان را سرتاریخ واریزن شود گناه کردیم بازنشسته شدیم (3663)
۱۳۹۶-۰۶-۰۵ ۱۷:۴۱:۰۸
 
فرشیدلطفی09137399337
باسلام.باتوجه باینکه همه مردم ایران تابع یک پرچم ویک قانون هستندجداسازی بازنشستگان منطقی نیست لذا این دفاتر ودستکها را یکجا نموده واختلاف پرداختی را نیز از میان برداریدهمانطورکه یک بازنشسته فولاد خرج دارد یک نظامی یا یک نیروی انتظامی کا بانکی ونفتی ضمنا همه اینها زمانیکه کارمیکردند برای یک ملت ویک جامعه بود بابرداشتن این چندگانگی مشکلات دولت هم کمتر میشود (3825)
۱۳۹۷-۰۲-۰۵ ۰۸:۵۲:۱۸