گروه صنایع معدنی فولاد
 
ماین نیوز گزارش می‌دهد:
ادامه بی‌نظمی در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد
گروه صنایع معدنی >فولاد - پرداخت نشدن به موقع حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور در سال گذشته باعث شد پایگاه خبری تحلیلی ماین نیوز بر حسب رسالت خبری خود این موضوع را دنبال کند تا بتواند قدمی در حل مشکلات افرادی که سالها در صنعت فولاد کشور زحمت کشیده اند برداشته باشد.
موضوع پرداخت حقوق بازنشستگان صندوق فولاد کشور تقریبا از مهر ماه سال گذشته بود که کم کم وارد محافل خبری شد. تاخیر 4 ماه در پرداخت حقوق برخی از بازنشستگان و همچنین برخی بی نظمی ها در پرداختهای ماهانه باعث رسانه ای شدن این خبر شد. اعتراضات درباره پرداخت نشدن حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کار را به جایی رساند که رئیس جمهوری دستور پرداخت فوری حقوق بازنشستگان را صادر کرد. براساس این دستور قرار شد حقوق بازنشستگان تا پایان دی ماه سال 92 پرداخت و تسویه و عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران صنعت فولادکشور نیز به حساب این افراد واریز شود.

با اعلام این خبر بازنشستگان فولاد با انگیزه بهتری خود را برای استقبال از بهار آماده می کردند. در همین زمان ماین نیوز اجرای این دستور را از طریق تماس با مسئولان مرتبط از جمله مسلم دریه، مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد پیگیری می کرد. هرچند دستورات نوشته شده روی کاغذ نویدبخش حل این مشکل بود اما عمل به آنها نتوانست گره ای از مشکلات بازنشستگان باز کند. هرچه سال به روزهای پایانی خود نزدیک می شد امید به پرداخت حقوق عقب افتاده بازنشستگان نیز کمتر از روزهای قبل می شد.

مسلم دریه، مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد در مصاحبه با ماین نیوز در آخرین روزهای سال 92 اعلام کرد تمام حقوق عقب افتاده بازنشستگان تا ماه بهمن قبل از آغاز سال جدید پرداخت می شود. اما نظر خوانندگان خبر اعلام شده حاکی از اجرا نشدن این دستور بود.

نظر برخی از خوانندگان و بازنشستگانی که این اخبار را دنبال می کردند حاکی از آن بود که تاخیر در پرداخت حقوق مشکلات فراوانی را برایشان ایجاد کرده است. افرادی که سالها در صنعت سخت و خطرناک فولاد فعالیت می کردند، امروز به دلیل برخی مشکلات مالی برای تهیه داروهایشان با مشکل مواجه بودند.

سال 92 با تمام سختی ها و چالش هایش به پایان رسید اما ماین نیوز که رسالت خود را در پیگیری این موضوع فراموش نکرد، پس از تعطیلات نوروزی بار دیگر به سراغ مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد رفت تا آخرین وضعیت پرداخت معوقات بازنشستگان را جویا شود. در 26 فرودین 93 دریه اعلام کرد تمام معوقات بازنشستگان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: تمام معوقات و حقوق بازنشستگان قبل از آغاز سال 93 پرداخت شد و چنین اظهاراتی نادرست است.

پیگیری های ماین نیوز باعث شد مدیرعامل صندوق بازنشستگی اعلام کند، اگر کسی اظهار می کند حقوق و عیدی خود را دریافت نکرده است، نام و شماره تماسش را بدهد تا با پیگیری مشکل را حل کنیم.

دریه با اشاره به پرداخت عیدی بازنشستگان اظهار کرد: پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان فولاد در اسفند ماه در طول عمر تاسیس این صندوق اتفاقی بزرگ بود. ما تا سال 92 هیچگاه موفق به پرداخت حقوق و عیدی در پایان سال نبودیم.

اما متاسفانه همچنان عده بسیاری از بازنشستگان در انتظار گرفتن حقوق خود هستند و مسئولان تنها با وعده آنها را از این ماه به ماهی دیگر سر می دوانند. در واقع پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد درست مانند توپی است که در بین مسئولان پاس کاری می شود اما وارد دروازده نمی شود. به گفته یکی از بازنشستگان این صنعت اگر آقایان 12 بار دیگر وعده پرداخت بدهند سال تمام می شود و دولت نیازی به پرداخت حقوق به بازنشستگان فولاد ندارد.

با تمام این شرایط ماین نیوز بر حسب وظیفه رسانه ای خود متعهد به این است که باز هم مشکلات بازنشستگان عزیز صنعت فولاد را از مسئولان جویا شده و گامی هرچند کوچک در راستای حل این مشکلات بردارد.
تاریخ انتشار : شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 8709
 
۹۲ نظر
 


بازنشسته ی بی حقوق
با سلام از این که اخبار بازنشستگان فولاد را پشش میدید ممنونیم.

این بی نظمی ها ادامه داره وامروز 3 خرداد هنوز از فیش ویا حقوق

اردیبهشت ما بازنشستگان فولاد هیچ خبری نیست .مسولان وزارت

رفاه باید پاسخگوی این سهل انگاری که زندگی مارا فلج کرده باشند. (330)
۱۳۹۳-۰۳-۰۳ ۱۹:۵۶:۴۵
 
در فلج کردن زندگی مردم این افراد استادند... (333)
۱۳۹۳-۰۳-۰۳ ۲۳:۳۶:۳۹
 
ماین نیوز عزیز ما رسم ادب را سال هاست رعایت کرده ایم این ها لیاقتشان همین است و نیازی به سانسور نبود خودشان هم می دانند که حق باماست . (336)
۱۳۹۳-۰۳-۰۴ ۰۹:۵۲:۵۸
 
حسن
بلاخره ماین نیوز شما را هم دورزدند . (331)
۱۳۹۳-۰۳-۰۳ ۲۰:۵۹:۲۸
 
تمام معوقات و حقوق بازنشستگان قبل از آغاز سال 93 پرداخت شد و چنین اظهاراتی نادرست است.
کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــذب اســـــــــــــــت ما تفاوت حقوق های 88 تا 92 را دریافت نکرده ایم . (332)
۱۳۹۳-۰۳-۰۳ ۲۱:۰۲:۱۵
 
ای کاش ماهم مثل همه سروقت حقوق می گرفتیم خداازاونای که مارا به این روزانداختن نگذره کی حقوق مادرست میشه مگه نظر مردم راکسی نمی خونه چندسال دیگه باید عذاب بکشم بانشستگی یعنی اسایش نه غذاب وتنگدستی خدابانش رالعنت کنه (341)
۱۳۹۳-۰۳-۰۴ ۱۷:۵۳:۱۸
 
به منظور کمک به بابک زنجانی وامثال انها و پیشرفت کشور و حکومت کردن آنها ماباید از دریافت حقوق ماهیانه مان انصراف دهیم . (344)
۱۳۹۳-۰۳-۰۴ ۱۹:۵۴:۲۱
 
عليرضا
باسلام
ممنون و متشكر از خبرگزاري ماين نيوز
امروز 4 خرداد هنوز هم حقوق ارديبهشت ماه بازنشستگان ذوب اهن را پرداخت نكرده اند و در اين گراني و تورم همين حقوق ناچيز هم دي موقع مي ايد،متاسفيم از طرف ديگر اقاي اردشير سعد محمدي(مدير عامل ذوب اهن اصفهان) كسيكه حتي يكروز هم در اين شركت كار نكرده و از جاي ديگر ناگهاني به ذوب اهن امده تمام رفاهيات و حق استفاده بازنشستگان از ويلاهاي تفريحي ،بيمه درماني و حتي بن غيرنقدي پايان سال ما را نيز از تعاوني مصرف ذوب اهن قطع كرده و در دشمني با ما بازنشستگان(كه 30سال عمرو جواني و سلامتي خود را روي اين شركت گذاشتيم) از هيچ كوششي دريغ نميكند .استاندار اصفهان و نيز رئيس ايميدرو و حتي نمايندگان مجلس هم كار خاصي نميكنند .
اين اقا در هتل اسپاداناي اصفهان اقامت دارد و خانواده وي در خارج از كشور زندگي ميكنند چنين شخصي مشخص است دركي از حال ما بازنشستگان ندارد.
(وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنقَلَبٍ يَنقَلِبُونَ)
لطفا منتشر كنيد
باتشكر فراوان از ماين نيوز (334)
۱۳۹۳-۰۳-۰۴ ۰۹:۰۴:۵۲
 
در کرمان که اصلا" دوستان اعتباری ندارند و سوپری ها هم به آنها مواد غذایی نمی دهند . (343)
۱۳۹۳-۰۳-۰۴ ۱۹:۲۶:۴۳
 
این بابا اومده ذوب آهن ! (354)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۱۳:۱۸:۵۰
 
داریوش
دادستانی محترم کل کشور گمان نکید که مه آفرید و مه آفریدها مرده اند بلکه آنها زنده اند و از در گاه تاخیر حقوق بازنشستگان فولاد روزی می خورند . این همه تاخیر و نابه سامانی در پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد آیا هنوز بوی فعالیت این افراد نمی آید باید اطمینان داشته باشیم که وقتی تاخیر می شود پس این همه پول در دست کسی است و با آن فعالیت می شود البته این بار از وزارت صنعت به وزارت رفاه رفته تا شکلی دیگر پیدا کند . (335)
۱۳۹۳-۰۳-۰۴ ۰۹:۲۸:۰۳
 
عباسی
فکر کنم ناتو باید 48 ساعت بازنشستگان فولاد را با خانواده هایشان بمباران نماید تا آثاری از آنها باقی نماند آنوقت دولت دیگر هیچ بدهی نخواهد داشت ویا ناتو 48 ساعت وزارت رفاه را بمباران نماید تا بازنشستگان فولاد هم جگرشان خنک شود . (337)
۱۳۹۳-۰۳-۰۴ ۱۰:۰۷:۱۸
 
و سهام شرکت ها براحتی بین بخش خصوص خوری و سایرین تقسیم می شود و برای بازنشستگان فولاد فاتحه می خوانند . (350)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۱۰:۴۸:۵۱
 
مهران نیوز 93
ماین نیوز عزیز
از اینکه مشکلات بازنشستگان محترم فولاد را پیگیری می کنید
از شما تشکر می کنم.
توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
موفق باشید. (338)
۱۳۹۳-۰۳-۰۴ ۱۰:۳۸:۰۷
 
مهران نیوز 93
ماین نیوز محترم
چنانچه برایتان مقدور باشد گزارشی از تاریخچه صندوق بازنشستگی
فولاد تهیه نمایید.
اینکه بودجه آن از کجا تامین میشود و ریشه بدهی های این صندوق
از کجاست؟
همانطور که خود نیز مطلع هستید 50 درصد سهام فولاد خوزستان را
به صندوق بازنشستگی شرکت نفت داده اند که هیچ واکنشی به آن نشان داده نشد.
در عوض میبینیم که برای واگذاری سهام سنگ آهن مرکزی به صندوق بازنشستگی فولاد چه اعتراضهایی صورت میگیرد.
با تشکر (339)
۱۳۹۳-۰۳-۰۴ ۱۰:۴۷:۴۶
 
سالمند بی در امد
سلام وخسته نباشید

من کسی هستم که بیش از 30 سال از عمر خودم را در کوره بلند

ذوب آهن اصفهان گذراندم چه شب هایی که تاصبح بالای سر پاتیل

بودم از شب عید گرفته تا مابقی مناسبت ها که از خانوادم گذشتم

بعاز 5سال بازنشستگی سال پیش خبردارشدم شخصی که یک روز

هم تو ذوب اهن کار نکرده مدیر عامل شده وعلاوه بر رفاهیات بیمه

درمانی ما راهم قطع کرده مگه قحطی آدمه که یک همچنین کسی

همه کاره این شرکت مهم شده واین چنین به جان مابازنشسته ها

افتاده ؟؟؟؟ نه حقوق نه بن چرا در انتخاب مدیر دقت نمیشه تا این

مشکلات پیش نیاد؟؟؟ (342)
۱۳۹۳-۰۳-۰۴ ۱۹:۱۲:۳۴
 
منصور
حیف از کلمه اقا که بهت بگم وزیر حیف از اسم وزیر که دنبال اسمت بگذارند رفیعی
خجالت بکش بی انصاف .ظلم پایدار نیست .خیلی از ما بازنشستگان صنعت فولاد با زجر داریم زندگی میکنیم .خاطرت جمع باشه فقط نفرین کردن از دستمان بر میاد که کوتاهی نمیکنیم وهمگی میگویم الاهی خیر از زندگیت نبینی . (346)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۰۰:۳۶:۲۷
 
الهی نفرین های بچه منصور و امثال منصور و خانواده های درمانده ریشه و بنیه اتان را از پا درآورد الهی بچه هایتان یتیم و خانواده هایتان در خارج از کشور به ... و بی خانمانی بیافتند . (353)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۱۳:۰۹:۳۰
 
منصور
بچه ها مقصر خودما هم هستیم اخه یک برج حقوق که دادند دیگه صدامون در نمیاد

بیاید یه فکر اساسی بکنیم بالاتر از سیاهی که رنگی نیست مرگ یک بار شیون هم یک بار (347)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۰۰:۴۱:۲۲
 
بخدا مرگ یک بار است اما حالا چی (352)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۱۳:۰۶:۵۹
 
حسن
فلسطینی ها 60 سال پیش توسط اسرائیلی ها از خانه و کاشانه اشان رانده شدند و بازنشستگان فولاد 6 سال پیش نابه سامان شدند . (349)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۱۰:۴۴:۱۶
 
... خدا ازت نگذره.و ... تنبل تو که عرضه نداری فیش بزنی جرا استعفا نمیدی فکر میکنی این حقوق که میگیری حلاله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (351)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۱۲:۲۳:۴۸
 
تا سال گدشتته اقای ذستمزد کانون بازنشستگان اصفهان میگفت منتظر انتقال سهام 12500 میلیلرد تومانی هستند الان که این سهام واگذار شده چه شده پس چرا حقوقهارا پرداخت نمیکنند بموقع
تا کی سها انگاری اقای دریه و وزیر هم خودشان حقوق نمگیرند البته انها احتیاجی به این حقوق اندک ندارند (355)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۱۳:۳۰:۵۶
 
سهام هنوز به صندوق نیامده و دارودسته های مختلف از آن تغذیه میشوند . (358)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۱۷:۰۹:۱۹
 
....
مقام محترم و معظم رهبری
دستمان از همه جا کوتاه شده شما عنایتی کنید. جدول دشمن را دولتمردان ما با کم کاری و ایجاد نارضایتی پر می کنند . (356)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۱۵:۵۵:۱۴
 
منصور
دولت ودلت مردان سلامت باشند صلوات بفرست سلامتی خانواده هاشون بلند صلوات بفرست
رفیعی دردو بلا ازت دور باشه .البته از اون سرش (357)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۱۷:۰۷:۳۳
 
محمد بازنشسته فولاد
من فکر میکنم دست مجلس ودولت در یک کاسه است هر وقت ما برای دیر کرد حقوق اعتراض می کنیم با یک تلفن نماینده موقع انتخابات حقوق واریز میشه چون هر فولادی با خانواده انها حدودا 3میلیون نفر ÷س در رایشان تاثیر داردبرای تبلیقات خودشان حقوق بگیران بازنشسته فولاد رابازی داده اند خدا ازتون نگذره به درد بیماران صعب الاج فولادیها گرفتار شوید تابفهمید اینها چه می کشند5/3/1393 (361)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۲۰:۲۶:۰۹
 
دوست عزیز کار از خدا و پیغمبر گذشت معلوم نیست اینا گبرند بی دینند ما که نفهمیدیم اینا چه دینی دارند چقدر این قشر التماس و زاری و دست به دامن این وآن شوند و فایده ای ندارد . این افراد حاضرند زن و بچه هایشان بمیرند اما حقوق ما را پرداخت نکنند . (371)
۱۳۹۳-۰۳-۰۶ ۱۸:۱۱:۱۸
 
منصور
اینقدر دوست دارم با دوتا بچه های مریضم سر خیابون بشینم وگدایی کنم وبرای سلامتی مسعولان دعا کنم (362)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۲۱:۰۷:۵۵
 
منصور
یه خواهش از ماین نیوز دارم
جان هرچی مرده لوطی گری کن و دروغهای این نامردهای از خدا بی خبر را پخش نکن اخه یکی نیست به این ... یا اون یکی ... بگوید تو در دادن حق وحقوق ما کم گذاشتی و نمیدهید چرا جار میزنید و میگوید معوقه های ما را پرداخت کردید .رفیعی اینقدر ازت تنفر دارم که کاش اینجا بودی واست صلوات میفرستادم (363)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۲۱:۱۶:۴۵
 
منصور
میگم که سایت یا ایمیل اون بالاتر از رفیعی را ندارید بهشون بگیم چه به سر بازنشستگان فولاد اومده . (364)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۲۱:۲۰:۵۷
 
یقه منصوری بیدکانی نماینده مجلس را بچسب همشهری شما و همکار باسابقه شماست همین پنجشنبه می آید زرین شهر (369)
۱۳۹۳-۰۳-۰۶ ۱۰:۴۵:۰۳
 
بینوای دیگر
بخدا تمام این پیام ها را از راس تا پائین تر ها می خوانند اما ترتیب اثر نمی دهند چه خاکی بر سرمان کنیم. (365)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۲۱:۳۳:۲۹
 
منصور
بزارید یه چیز که با چشمام وگوشام شنیدم واستون بگم

از اخبار چند شب پیش شنیدم یک نفر تو برفهای الاسکا گیر افتاده بود که با دادن یک ایمیل در فیس بوک نجات پیدا کرد ، بابا جون اینجا 85 هزار نفر دارند داد میزنند پیام میدند ارسال نظر میکنند ، یکی مرد نشد بیاد وسط راس
تا حسینی بگه چی شده چی میگید ، انشاللاه خدا ریشه ظلم را بکنه ومصوبش را کنه ک فلجمون کردند (366)
۱۳۹۳-۰۳-۰۵ ۲۱:۳۳:۴۰
 
مهران نیوز 93
یه زمانی یه آقایی میگفت : کشورهای دنیا صف کشیده اند تا از ما راهکار اقتصادی بگیرند و الگوهای ما رو در کشورشون پیاده کنند.
شما همین یک صندوق 100/000 نفری رو هدایت کنید بقیه دنیا پیشکشتون (367)
۱۳۹۳-۰۳-۰۶ ۰۰:۴۸:۴۹
 
عبداله
این گزارش تحلیل ماین نیوز است وتقریبا" سرپوشی برای امور بازنشستگی این میدان عدم پرداخت حقوق بازنشستگان میدان دار قوی تر از اینها دارد واحتمال اینکه این موضوع را از جوانب اجتماعی به جوانب سیاسی بکشد و انگی سیاسی به این اعتراضات بزنند زیاد است از طرف دیگر درصورت ادامه این موضوع ماهم مجبوریم انفعالی عمل کنیم چون صبر و شکیبایی تمام شد و تقریبا" همه قوای این کشور از این موضوع مطلع و به جنگمان خواهند آمد چون آنها ذی نفع این موضوعند . بفرض مثال اگر ما دست به تجمعی بزنیم و اینها چند دختر ... اموزش دهند و وارد جمع ما کنند چه خواهد شد ویا بگویند این ها می خواسته اند ... را براندازند چه جوابی بدهیم بیشتر مسئولین هم منتظر همین عملکرد هستند آنوقت یک دستگاهی مثل رادیو و تلویزیون در اختیار این ها ست و ما هیچ امکاناتی نداریم که بتوانیم ندا سر دهیم . (368)
۱۳۹۳-۰۳-۰۶ ۰۹:۴۵:۵۵
 
دوست من در تهران جلوی ریاست جمهوری در سال گذشته نبودی ببینی چیکار می کردند یک بنده خدایی را اورده بودند و می گفتند این شخص معاون اول رئیس جمهور است و این شخص حقوق شما را پرداخت نمی کند و غش غش به همه می خندیدند . یکی شان هم می گفت خوردیم نوش جانمان هر کار می توانید بکنید جریان مفصل تر از اینهاست که شما نوشته ای . (372)
۱۳۹۳-۰۳-۰۶ ۱۸:۱۹:۳۳
 
عبداله
ماین نیوز محترم چرا پیام 368 ثبت نشد چیز خاصی ننوشتم و نخواستم اینها از مصونیتشان سوء استفاده گری می کنند والا بخدای بزرگ من ازهمه این مسئولین توخالی به نظام جمهوری اسلامی پای بندتر و مقید ترم . (370)
۱۳۹۳-۰۳-۰۶ ۱۶:۴۴:۵۹
 
منصور
از چند کشور دنیا اودند ایران که مسابقات قران برگذار کنند ، چندتا از وزرای محتدم را دیدم خوب دارن گوش میدند به اوای خوش قران ، یک دفعه خندم گرفت ، چون فکر نکنم معنی اون را بفهمند.اما یک لطف در حق رفیعی میکنم .ومعنی یکی از ایات که بابام بهم یاد داده بود بهش میگم ، خدا از حق خودش میگذره ولی از حق الناس نمیگذره ، در اخر هم از سوز دل تمام بچه هام حواله شون را گذاشتیم با صاحب قران7 (374)
۱۳۹۳-۰۳-۰۶ ۲۲:۳۲:۳۷
 
منصور
منصوری بیدکانی یقه نداره که ما بچسبیم اصلا اون همشری من نیست .اصلا نماینده کیلو چنده پارسال بهش پیام دادم یه کاری بکن گفت در دستور کارم قرار دادم.فکر کنم تو جیب کت یا پیراهنش بوده انداخته ماشین لباس شویی .بعدش یادش رفته دیگه از دستور کارش در بیاره .بعدش من اسمم منصور سلیمیان بچه زرین شهر بازنشسته فولاد مبارکه چیکر دارم به بیدکان چولمنگولستان.

حقوق منا بدید من اعصاب ندارم مریض دارم داخل خونه (375)
۱۳۹۳-۰۳-۰۶ ۲۲:۴۶:۱۱
 
منصور
انشااللاه یک انتخابات در پیش داریم یا اینکه یه وزیری یا ریس جمهور میاد اصفهان بعدش سنار بهمون میدند (376)
۱۳۹۳-۰۳-۰۶ ۲۲:۵۰:۴۷
 
علی
اقا منصور انتخابات کیلوی چند!؟ مگر فکر میکنی من وتو دخلی وتصرفی در این مقوله داریم !؟ بابا قربون خوشبینی ودل ساده ات !! عزیزم منتخب انتخاب شده قبل از اینکه ما بازنشستگان حقوق خود را دریافت کنیم!؟!! (1526)
۱۳۹۴-۰۳-۰۴ ۰۱:۲۵:۲۷
 
من که از این اه و نفرین ها که به این اقایون دادید بدنم بلرزه در اومد .نمیدونم اصلا اینا غیرت دارن نه واقعا دارن؟؟؟؟؟؟دریه ,رفیعی بچه دارید؟من بچم میخواد ترک تحصیل کنه بابت بی پولی من حوالتون با همونی که محرم بخاطرش خودنمایی میکنید (377)
۱۳۹۳-۰۳-۰۷ ۰۲:۴۱:۱۶
 
من که از این اه و نفرین ها که به این اقایون دادید بدنم بلرزه در اومد .نمیدونم اصلا اینا غیرت دارن نه واقعا دارن؟؟؟؟؟؟دریه ,رفیعی بچه دارید؟من بچم میخواد ترک تحصیل کنه بابت بی پولی من حوالتون با همونی که محرم بخاطرش خودنمایی میکنید (378)
۱۳۹۳-۰۳-۰۷ ۰۲:۴۱:۱۶
 
خدا به حواله تان چه جوری با روان مردم بازی می کنید. (379)
۱۳۹۳-۰۳-۰۷ ۱۰:۲۴:۱۰
 
00000000000000
روز شنبه کلیه با زنشستگان ذوب اهن و فولاد کانون نشاط هستند لطفا اطلاع رسانی کنید (380)
۱۳۹۳-۰۳-۰۷ ۱۶:۰۲:۳۱
 
شهرستانی ها و استان های دیگر چیکار کنند باید برنامه ریزی قوی تر باشد. (382)
۱۳۹۳-۰۳-۰۷ ۲۲:۳۴:۴۹
 
باسلام ماین نیوز خسته نباشید
معوقات پرداخت تاامروزهفتم خردادماه واریزنگردیده است واین موضوع کذب است .
درصورتی که امکان پرداخت حقوق ومعوقات به موقع مقدورنیست پیشنهادمیکنم یک مرکزمشاوره راه اندازی کنند تادرحداقل موضوع بتوانیم باتوجه به شرایطی که شخص من و همکاران بازنشسته باوضعیت مشابه من دارند درموضوعاتی ازاین قبیل راهنمایی کنند.
1-وقتی اجاره خانه رانمی توانم پرداخت کنم
2- وقتی باید شهریه دوفرزنددانشجویم وهزینه های فرزنددبیرستانیم رابدهم که درصورتی هم که دانشگاه اقساطی کند تابدهی فرزندم تسویه نشودکارت ورودبه جلسه امتحان نمی توانداخذکند
3- وقتی وجه قبض برق وآب وتلفن وگاز رانمی توانم بموقع پرداخت کنم واخطارقطع می گیرم
4- وقتی اقساط وامهای بانکی خودراهمیشه باتاخیربایدپرداخت کنم ودیرکردبپردازم ویاازضامن بدشانسم بانک وصول می کندومن وخانواده شرمنده می شویم
5- وقتی حتی اگرکسی پیداشود ومحض رضای خدابخواهدقرض الحسنه ای بمن بدهد ویاازفروشگاهی نسیه خریدکنم ونمی توانم زمان مشخصی برای پرداخت آن مشخص کنم
و.................و...................و..............وبسیارسئوالات دیگر (381)
۱۳۹۳-۰۳-۰۷ ۱۸:۲۴:۱۳
 
حسن
به قرآن قسم ما هم همینجوریم چرا این جوری رفتار می کنند من الان مواد غذایی توی خانه ام نیست . (383)
۱۳۹۳-۰۳-۰۷ ۲۲:۳۷:۴۳
 
منصور
همه ما میترسیم مثلا من را اگه بگیرند وببرند فوقش میکشندم اما ناراحتیم وترسم از این نیستش که بچه هام یتیم بشند از اینه که بچه ای که معلول ومریضه وفلج مغزی شده و تنها امیدش من هستم را چیکار کنم
دیروز رفتم مغازه خوار وبار بخرم صاحبش گفت اقا منصور حسابت رفته بالا خجالت کشیدم گذاشتم با بقض خارج شدم از مغازه .مهم نیست ما فشنگ بخوریم زهر مار بخوریم . سر اقایان دولتمدار بسلامت باشد . اقای ریس جمهور پول یک عدد ویلچر برای اون بچه فلجم 500 هزار تومان میشه میتونی 200 هزارتمان به من قرض بدهی یک ویلچلر دست دوم پیدا کردم بخدا بهت برمیگردونم (384)
۱۳۹۳-۰۳-۰۸ ۱۳:۳۹:۲۹
 
منصورجان نود درصد بازنشستگان فولاد در طول این مدت همینطور شده اند بخدا بیشتر آنها روی ویلچر می نشینند خیلی از آنها دیگر از خانه نمی توانند بیرون بیایند الان شخص بنده بدلیل معولیت از ناحیه دوپا نمی توانم در این تجمع که مشخصا" ندای حق را سر خواهند داد شرکت کنم . این بار باید مسئولین تکلیف ما را روشن کنند . خدا به امید است . (385)
۱۳۹۳-۰۳-۰۸ ۱۴:۴۶:۰۷
 
منصور
اقایان فتح اللاه زاده ، اقای علی دای ، اقای قلعه نویی ، به شماها وهوادارانتون پول شاد بودن و تفریح وبازی کردنتون را دیر دادند با صدا وسیما ، با دولت حتی با خدا هم سر جنگ داشتید ، که هوادارانتون چه حرفهای رکیک بهم دیگه بزنند و11 نفر اینطرف و11 نفر اونطرف الاف وبیکار بدوند دنبال یه توپ وبعدش چند میلیارد که یه چند روزی دیر بهتون رسیده بود حدودا صد تا فیلم برداروخبر نگار بدادتون رسید .حالا ما که شرافتمندانه وبا اقتخار کنرمذاب 1800 درجه چندین سال خدمت کردیم و حرفهای رکیک هم بهم نزدیم .وجمعیتمون بالغ بر یک میلیون نفرمیشه بسختی داریم امرار معاش میکنیم .صرفا جهت اطلاع میخواستم بیاید این سر بازار حقوق شهروندی وکرامت انسانی.واین است عدالت اجتماعی که دو سال است داریم نان وخون دل میخوریم .واین ضربالمثل را برایتان میگم که.یکی میمرد زدرد بی نوایی یکی میگفت اقا زردک میخواهی (386)
۱۳۹۳-۰۳-۰۸ ۱۴:۵۴:۳۳
 
منصور
بچه ها اگر قرار شد برویم تهران خبرم کنید میخوام با دو فرزند مریضم بیام اما هوای من داشته باشید (387)
۱۳۹۳-۰۳-۰۸ ۱۴:۵۷:۳۳
 
ماین نیوز بزرگوار ما در استانی دیگر و شهر دیگر هستیم نتیجه روز شنبه را اطلاع رسانی کنید . (388)
۱۳۹۳-۰۳-۰۸ ۱۵:۰۰:۴۰
 
مهران نیوز 93
این عقب و جلو افتادن پرداخت حقوق همه نوع برنامه ریزی را از ما سلب کرده است.
بایستی حداقل یک تاریخی جهت پرداخت حقوق مشخص شود.
با تشکر (390)
۱۳۹۳-۰۳-۰۹ ۲۰:۳۷:۰۰
 
مهران نیوز 93
یکی از محاسن ایجاد سایت برای صندوق بازنشستگی اینست که حداقل تمامی نظرات بازنشستگان در یک مجموعه گردآوری میشود.
بسیاری از ما نظرات خود را در اکثر روزنامه ها و مجلات محلی استانی مینویسیم که بدلیل پراکندگی نمود چندانی ندارد.
سایت www.fooladco.com نیز که ظاهرا فقط جنبه نمایشی دارد و اصلا کارایی ندارد و اینکه تا کی میخواهد به همین شکل آزمایشی باقی بماند مشخص نیست
در صورت امکان پیگیری نمایید با تشکر (391)
۱۳۹۳-۰۳-۰۹ ۲۰:۴۴:۳۱
 
حسن
مهران جان چه جوری و با چه رمزی وارد سیستم می شوی (392)
۱۳۹۳-۰۳-۰۹ ۲۱:۳۹:۲۶
 
حسن
باسلام به سیستم با چه رمز و پسوردی وارد می شوید . اصلا" می شود وارد شد. (393)
۱۳۹۳-۰۳-۱۰ ۰۹:۴۹:۴۳
 
بازنشسته
یوزر پسورد سایت چیه؟ میشه حداقل فیش رو دید؟ (396)
۱۳۹۳-۰۳-۱۰ ۱۹:۱۷:۴۸
 
سایت تازه امروز به شکل جدید آن ارائه شده
برای وارد کردن یوزر و پسورد نیز حتما بعدا اطلاع رسانی میکنند (397)
۱۳۹۳-۰۳-۱۰ ۲۳:۴۶:۱۶
 
حسن
متشکرم امیدوارم کار را ادامه دهند و در وسط کار رهایش نکنند از ماین نیوز که در این میان مسئولیت اطلاع رسانی را عهده دار بود واقعا" تشکر می کنم .ضمنا" دوستان هنوز خبری از پرداخت حقوق اردیبهشت نیست و یا بروز شدن آن اگر اطلاعاتی بدست آورید به ما هم اطلاع بدهید . (398)
۱۳۹۳-۰۳-۱۱ ۰۸:۵۶:۲۱
 
ماین نیوز.عزیزم شما قرار شد گزارش تهیه کنید تا اطلاع رسانی بشه نه اینکه از خودتون گزارش بنویسید.اینا رو که خودمون میدونستیم لطفا یک گزارش و از مسولیین تهیه کنید مدیرعامل یا وزیر.لطفا پیگیر باشید نه اینکه از خودتون گزارش بنویسید (399)
۱۳۹۳-۰۳-۱۱ ۱۴:۱۸:۵۸
 
بازنشسته
امروز 18 خرداد ، هنوز حقوق اردیبهشت پرداخت نشده!
دست تمام مسئولین درد نکنه
اگه کمی کسری دارین میخواین ما کمک کنیم بهتون!!!
جای تاسف داره (445)
۱۳۹۳-۰۳-۱۸ ۱۱:۳۹:۱۷
 
بازنشسته مستمند
یک بام و 2 هوا داشتیم که شامل بازنشستگان فولاد وسایر بازنشستگان میشد ولی یک بام و 4 هوا نداشتیم که ب همت مدیران صندوق بازنشستگان فولاد بوجود آمد بدین معنی که پس از یک ماه ثاخیر در حقوق اردیبهشت93 حالا حقوق بازنشستگان فولاد در ثهران را داده اند و بقیه بازنشستگان فولاد در شهرستان هارا هنوز که 25 خرداد است نداده اند بروند بقیه گدائی . به مسئولین چه ارتباط دارد. (495)
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۲۳:۲۳:۳۶
 
ای 09999990
خاک عالمبرسرماکه پس از هشت سال ذلت وخواری بازنشته فولادشدیم وهمیسه وعده سرخرمن میدهند ولی ما.........ا. (509)
۱۳۹۳-۰۳-۲۶ ۲۲:۴۷:۲۳
 
احمد
سلام ما 3ماه است حقوق نگرفته ايم ما اصلا رديف بودجه نداريم ما بد بختيم اينا همه مي دونند (506)
۱۳۹۳-۰۳-۲۶ ۱۷:۲۶:۴۰
 
بسمه تعالی

امروز مورخ93/3/26 آقای مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد جهت

استحضار ومقایسه گفتار تا عمل


1-وقتی اجاره خانه رانمی توانم پرداخت کنم
2- وقتی باید شهریه دوفرزنددانشجویم وهزینه های فرزنددبیرستانیم رابدهم که درصورتی هم که دانشگاه اقساطی کند تابدهی فرزندم تسویه نشودکارت ورودبه جلسه امتحان نمی توانداخذکند
3- وقتی وجه قبض برق وآب وتلفن وگاز رانمی توانم بموقع پرداخت کنم واخطارقطع می گیرم
4- وقتی اقساط وامهای بانکی خودراهمیشه باتاخیربایدپرداخت کنم ودیرکردبپردازم ویاازضامن بدشانسم بانک وصول می کندومن وخانواده شرمنده می شویم
5- وقتی حتی اگرکسی پیداشود ومحض رضای خدابخواهدقرض الحسنه ای بمن بدهد ویاازفروشگاهی نسیه خریدکنم ونمی توانم زمان مشخصی برای پرداخت آن مشخص کنم













دیروز رفتم مغازه خوار وبار بخرم صاحبش گفت اقا حسابت رفته بالا خجالت کشیدم گذاشتم با بقض خارج شدم از مغازه .


























کر (بهشت93 حالا حقوق بازنشستگان فولاد در ثهران را داده اند و بقیه بازنشستگان فولاد در شهرستان هارا هنوز که 25 خرداد است نداده اند بروند بقیه گدائی . به (508)
۱۳۹۳-۰۳-۲۶ ۱۹:۰۸:۵۱
 
یه بنده خدا
جای تاسفه..شما واقعا راحت طلبید ...چون هنوز یک ماه از گزفتن حقوقتون نگذشته که اینجوری با اعترازاتون کشورمونو به گند میکشین ..واقعا که (542)
۱۳۹۳-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۲:۱۸
 
یه بنده دیگه خدا
شما اول برو سواد خواندن ونوشتن یاد بگیر بعد پیام بگذار (548)
۱۳۹۳-۰۳-۳۰ ۱۲:۰۳:۴۲
 
ماهمه بانشتگان فولاد درسخترین شرایت کارکردیم وحالا که مسعولین جدید صدوق ماهی 25 ملیون حقوق میگیرند ما800 تومان میگیریم هرچندما ونامنظم میدهند ما مملکت به کند کشیدیم یاانها انصاف داشتهباش (781)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۲۰:۲۸:۱۹
 
بنده حدا دیگه
فکر کنم شما جزوه اونهایی هستین که هر سال 40 الی 50 درصد به مزایاتون اضافه میشه و صدات از جا گرم در میاد نه اخه کشور ما فقیره هیچی نداره فقط تا دلت بخواد دزد زیاد داره (1266)
۱۳۹۳-۱۲-۱۰ ۱۸:۲۳:۵۷
 
قلیپور
ما بازنشتگان فولاد که بنیناگذار این صنعت درکشوربودیم ودرسخترین شرایت کار کردیم من بعنوان یک معدن کار از مسولین که دررابط با صندوق بازنشتگی فولاد میخوام اگر وجدان دارند در هین فظای باز ده تاپیکور راهمزمان روشکنند درفاصله دهمتر دهمتر ولی یک پیکورکار در چهار کلیمتر زیر زمین بااین شراط کارکرد وحالا مریض ناقص با فرزندا دانشجو ودختر عقد کرده که پول جهیزه ندارد چه کند خدا بدادمان برسد (780)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۷-۰۸ ۲۰:۲۰:۴۹
 
علی اصغر اسلامی جانباز وایثارگر از شرکت فولاد خوزستان
باسلام خدمت ماین نیوز باید به عرض برسانم که اقای دوریه بسیار دروغ میگوید مثل سایر وزرائ ومسئو لین باید بگویم که تا کنون هزاران میلیارد تومان از سهام کانون بازنشستگان فولاد را به جیب دولت وسازمان رفاه وتعاون تامین اجتمایی ریخته اند ولی هنوز معوقات سال نود ویک مارا از 1/1 /1391 الی 30/9/1391 تاکنون ÷رداخت ننموده اند کما اینکه حقوق ماهانه مان را هم دو ماه یک بار با تعویق ÷رداخت میکنند خواهشمندم این را منعکس بکنید و÷ی گیر شوید متشکریم (869)
۱۳۹۳-۰۸-۲۶ ۱۳:۵۳:۳۷
 
بازنشسته ذوب اهن
مرگ با عزت به ز زندگی با خفت حسین ابن علی علیه سلام (1204)
۱۳۹۳-۱۲-۰۴ ۱۳:۴۱:۳۱
 
بازنشسته کارگر
چرا علی علیه سلام خلافت قبول نمیکرد چون دزد نبود چون از حق الناس میترسید چون از حقوق کارگر چون از حق شهید میترسیدکله مبارک را در تنور میکرد برای بچه یتیم نان میپخت لعنت بر کسی که به اسم ایشان حق الناس میکند لعنت به کارگری که توانگفتن حق را ندارد لعنت به ریاکار دیگر از کشته شدن نمیترسم این زندگی هزارن بار بدتر از مردن است (1210)
۱۳۹۳-۱۲-۰۴ ۱۷:۱۷:۱۵
 
در سال 88 بازنشسته شدم و در سال 90 کسانی که مانند من بازنشسته شده بودند حکم جدید برایمان زدند که تعداد خیلی زیاد است . درسال 90 برای تمام کارمندان دولت درصدی به حقوق اضافه شد که به ما 4 ماه از سال را تا حالا نداده اند . و طبق حکم حقوقی سال 90 هنوز 10 ماه مابه التفاوت را طلبکار هستیم . تعداد ما بازنشسته ها با این اوصاف زیاد است . خواهشمند است رسیدگی فرمایید. با تشکر (1426)
Romania
۱۳۹۴-۰۲-۰۵ ۱۸:۵۵:۳۲
 
بازنشسته منتظر الحقوق
من نمدانم صندوق خالی فولاد چقدر دور وبرش رئیس ومنشی و دفتر ودستک دارد یعنی فکر میکنید ما باور داریم شما دراین دفاتر بفکر بازنشستگان هستید؟؟ ودارید برای انها کاری انجام میدهید؟؟؟ عملکرد همه شما دراین چند سالی که زندگی مارا به فلاکت کشاندید!! چیز دیگری را نشان وثابت میکند ! یا مشکل مارا حل کنید. ویا برویدکسی که میتواند کاری انجام دهد بیاید کاسه صبر ما هم پیمانه ای دارد!!!!!...... (1438)
۱۳۹۴-۰۲-۰۷ ۲۱:۲۵:۴۵
 
بازنشسته اهواز
تازه بعد از چهل وپنج روز اگر ! اگر اگر ! حقوق را پرداخت کنند بای انرا بابت قرض گرفته شده بدهیم دوباره ! صفر. صفر میشیم این دسته گلی است که مدیران مدبر وکار امد برای صندوق بازنشستگی فولاد به اب دادن!!!!! ومارا به خاک سیاه نشانند!..... (1440)
۱۳۹۴-۰۲-۰۸ ۱۵:۴۳:۵۶
 
بازنشسته بی رزق
امروز پیامکی مبنی بر قسطی پرداختن حقوق فروردینماه نود وچهار امده توی بوق کرنا کردنند هفده در صد در پیامکی خصوصی میگن چهارده درصد افزایش اسم این اعمال اگر حقه بازی وشیادی و حق کشی نیست ؟ پس چه میتوان نامید؟ 14درصد. افزایش درمقابل 30درصد تورم قضاوت با خودتان 8.2.94 (1446)
۱۳۹۴-۰۲-۰۹ ۱۸:۲۲:۰۹
 
علی
خدا لعنت کنه شما رو افتادیم به گدایی (1763)
۱۳۹۴-۰۵-۰۷ ۱۰:۵۳:۳۸
 
باز نشسته
هر بلاىى که سر ما بىاد مقصر خودمان هستىم چون جرءىت اعتراض ندارىم چون ترس زندگى ما را سىاه کرده زندگى توام با ذلت را انتخاب کردىم پس باىد بسوزىم وبه همىن زندگى سگى ادامه دهىم (1831)
Kuwait
۱۳۹۴-۰۵-۱۴ ۱۹:۴۵:۲۱
 
بازنشسته
اگه از اىن بدتر هم بسرمان بىاد حق مان است چون بى عرضه وترسو هستىم مرگ ىکبار شىون ىکبار جمع شىم با خانواده جلوى مجلس وگرنه تا پاىان عمرمان باىد اىن زندگى سگى را تحمل کنىم هى نق بى خود نزنىم ىک فراخوان در روز معىن همراه با خانواده والسلام! اىن تنها چاره دردمان است (1836)
Kuwait
۱۳۹۴-۰۵-۱۵ ۰۳:۳۲:۱۹
 
باز نشسته
درست ترین کار برای گرفتن حقمان تجمع ودرخواست حضوری جلوی استانداری محل زندگیمان همراه با خا نواده (1913)
۱۳۹۴-۰۵-۲۲ ۲۳:۰۰:۵۰
 
بازنشسته
درود بشرف بازنشستگان رنجور وخسته و بیماری که رنج مضاعف سفر را تحمل کرده وبرای دفاع از حقوق همکا رانشان تجمع جلوی مجلس را بر پا داشتن وننگ ان برای مدیران بی عرضه وبی خاصیتی است که فقط حب میز ومدیریت خفه شان کرده ولی نمی توانند از حقوق زیر مجموعه خود دفاع کنند (1945)
۱۳۹۴-۰۵-۲۷ ۱۸:۲۸:۳۷
 
بازنشسته
درود بر وزیر و مسیولین پوست کلفت (2476)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۰-۰۷ ۲۱:۱۷:۲۹
 
بازنشسته
دیگه دفاع از مظلوم کهنه شده مگه ظالم می تواند فکر مظلوم باشد (2477)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۰-۰۷ ۲۱:۲۰:۳۰
 
گندشو در اوردند با این حقوق دادنشون (2478)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴-۱۰-۰۷ ۲۱:۲۳:۱۲
 
بازنشسته
چطور هنوز متوجه نشدین که بعد از هر تجمع وانعکاس ان در رسانه ها بلا فاصله مجبور به پرداخت حقوق ها کردن، تنها واکنشی که متولیان را وادار به احقاق حقمان می کند، همین تجمع واعتراضات، است (2514)
۱۳۹۴-۱۰-۱۵ ۰۲:۰۲:۵۱
 
بازنشسته
حد اقل حالا که حقوق ها را سه ماه به سه ماه پرداخت میشود به سازمانهای اب،برق، گاز، مخابرات میتوانید اعلام کنید موجبات مزاحمت برای این جماعت بی حقوق فراه نکنید زیرا مقاومت اقتصادی فقط برای ما نیست انه هم قدری مقاومت کنند عجله ایی.برای دریافت طلب خود نداشته،باشند،وراستی، بانکها هم همنیطور،به انها هم!!!!! اطلاع دهید که قدریومقاومت اقتصادی را زیاد تر کنند، خوب وقتی.من حقوق نگرفتم از کجا قسط هایم را.پرداخت کنم، از کجا پول های،اب،برق،وگاز راپرداخت کنم،،ایا بیجا حرف میزنم؟!! غیر منطقی حرف میزنم!؟ (2532)
۱۳۹۴-۱۰-۱۹ ۱۸:۲۲:۱۷
 
بازنشسته
اقایان،،،وزرا،،،نمایندگان مجلس،،،،اقای اکبر نوروزی،،،،والله به دین به پیغمبر ما باز نشستگان هم مثل شما هاذانسان هستیم...برنج پاکستانی...سیب زمینی،،گوجه،،وپیاز،،وقسط،،وپول شهریه فرزندان. بنزین...قبض اب وبرق،،وتلفن،،وگاز داریم....چرا ما از نظر مالی با خودتان مقایسه میکنید..یک برج حقوق شما کفاف چهار ماه حقوق ما میباشد...اقایان ما اگر یک برج حقوق نگیریم برای معاش فردا باید دست گدایی به سوی هر کس وناکس بکنیم..این بی تفاوتی،،وبی خیالی شما به قیمت از دست رفتن ..ابرو..حیثت..واعتبار ما گردیده..ایا صدای ما را میشنوید؟ واینگونه سرسری با ان برخورد میکنید؟ . (2581)
۱۳۹۴-۱۱-۰۴ ۲۰:۱۵:۴۱
 
زحمت کش روزگار
با سلا م پدر من چند سال است که بازنشسته شده اما حقوق درستی بهش نمیدن کل زندگیش نسیه شده نسیه دکتر رفتنش پول نداره باید انقدر بناله که یادش بره مریضه خواهشن مسئول عزیز هر وقت سر سفره داری لقمه غذای شاهانه میخوری به یاد پدر پیر من باش که حقوقش درست نمیدید (2645)
۱۳۹۴-۱۱-۲۴ ۱۵:۱۸:۱۹
 
بازنشسته
همه ملت ها نزدیک سال جدید که میشود از یک ماه قبل شروع به تدارک دیدن و خانه تکانی وامادگی برای جشن بزرگ ملی شان هستند، ام،،، متاسفانه ،عزای بازنشستگان درست در همین ماه شروع میگردد،..می پرسی چرا؟، کارگری که هنوز حقوق دوماه پیش خود را دریافت نکرده، وتا خرخره زیر قرض و ابرو باخته، وبی انگیزه، چگونه می تواند دل خوش به جشنی باشد که بیشتر به عزا می ماند، این بود نتیجه اعتمادی که ما به متولیان امور داشتیم؟!!!!! (2658)
۱۳۹۴-۱۱-۲۸ ۱۹:۳۸:۴۶