گروه معادن سنگ آهن
 
مدیرعامل معدن سه چاهون برکنار شد
گروه معادن >سنگ آهن - رئیس شورای شهر گفت: اعلام رسمی نامه دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر مسکوت ماندن واگذاری 100 درصدی سنگ آهن به پیشرفت کارها سرعت می بخشد. جهت جلسات به سمتی بوده که دستور وزیر مبنی بر لغو واگذاری سهام (از100٪) به قوت خود باقی بماند.
به گزارش ماین نیوز، حسن تشکری درباره نتایج تشکیل کارگروه مطالبات شهرستان بافق نتایج تشکیل کارگروه مطالبات شهرستان بافق عنوان کرد: تاکنون چهار جلسه تشکیل شده است و بعضا به خاطر بعضی مسائل مجبور شدیم صورت جلسات را کم یا زیاد کنیم و گاهی مواقع در مورد بعضی موضوعات روز نیز تصمیماتی گرفته شده است.
جهت جلسات به سمتی بوده که دستور وزیر مبنی بر لغو واگذاری سهام (از 100٪) به قوت خود باقی بماند و اگر قرار است واگذاری صورت بگیرد حق شهر لحاظ شود.

وی گفت: گام بعدی دعوت از وزیر کار ورفاه اجتماعی بود که قرار شد در ماه مبارک رمضان دیداری داشته باشیم ولی با توجه به مسائل پیش آمده از جمله دستور دفتر رهبری مبنی بر مسکوت ماندن 100٪ قضیه واگذاری و به خاطر اینکه می خواستیم مطالبات جمع بندی شده به وزیر برای تصمیم گیری عرضه شود، به زمان دیگری موکول شد.

وی در مورد استفاده از ظرفیت حضور رئیس مجلس و کمیسون شوراها در استان گفت: طبق خبرهای دریافتی قرار شده که به زودی جلسه ای با رئیس مجلس و وزیر کار ورفاه اجتماعی در استان داشته باشیم ولی شخصا امیدوارم نامه دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر مسکوت ماندن 100٪ واگذاری تا آخر این هفته رسما اعلام بشود که روند کار را بسیار تسریع خواهد کرد.

وی در مورد جلسه دفتر امام جمعه و حل مشکلات،گله ها و شکایات کارگران و پیگیری آن بیان داشت: درآخرین جلسه که در تاریخ 93/05/05 تشکیل شد و عسگری، مدیرعامل سنگ آهن، حضور نداشت، نامه های کارگران مطرح شد ولی با نظر فرماندار جزو صورت جلسه نیامد و قرار شد وی خود برای رفع مشکلات پیگیری کند.

لازم به ذکر است علیرغم اینکه طبق شنیده ها نامه ای از طرف استانداری به مدیریت سنگ آهن ابلاغ شده که از عزل و نصب کسانی که در قضیه اخیر معدن نقش داشته خودداری کنند. بلافاصله بعد از جلسه 93/05/05 کارگروه مطالبات، تشکری از مدیریت سه چاهون برکنار و به عنوان مشاور مدیر عامل چغارت منصوب می شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 12075
 
مرجع : بافق نیوز