گروه صنایع معدنی فولاد
 
در دومین جشنواره برترین شرکت های ایران
نشان طلایی شرکت های برتر كشور به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت
مراسم دومین جشنواره برترین شرکت های ایران با حضور جمعی از مسئولین و مدیران و کارشناسان صنایع کشور در سالن همایش های صدا و سیما برگزار و نشان طلایی این جشنواره ( topex ) در بخش شرکت های برتر صنایع فلزی به ذوب آهن اعطاء شد .

در این آیین مهندس فیض بخشیان مدیر ارشد توليد به نمایندگی از ذوب آهن اصفهان این نشان طلایی را دریافت نمود.

جشنواره برترین شرکت های ایران ( topex ) به همت موسسه بین المللی پژوهشهای صنعتی ایران و با همکاری انجمن مفاخر صنعتی ایران برای دومين سال پیاپی با معرفی ۵۹ شرکت بعنوان شرکت های برتر به کار خود پایان داد .

سینا سنجری دبیر این جشنواره طی سخنانی از صنعتگران بعنوان رزمندگان جبهه اقتصادی امروز یاد کرد و گفت : همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام در مقابل دشمن ایستادگی نمودند ، صنعت و صنعتگران نیز در شرایط فعلی باید سهم خود را در جهاد و پیشرفت صنعتی کشور ایفا نمایند.

خالقی مدیر عامل خانه صنعت ، معدن و تجارت ایران نیز بسیاری از مشکلات موجود در صنعت را ناشی از سوء مدیریت های اقتصادی در کشور عنوان کرد و همکاری دولت و صنعتگران را در جهت رشد و ارتقاء کسب و کار ضروری دانست وي افزود : دولت جدید باید کارها را بر مبنای تدبیر انجام دهد و دولت پاسخگو باشد.

وی اظهار امیدواری نمود که قانون تجارت که در مجلس معطل مانده ، با مساعدت و همت نمايندگان محترم مجلس شورای اسلامی تصویب ف و قوانین متناقض در این رابطه اصلاح گردد.

دکتر مهدی فتح ا... رئیس موسسه مطالعات و پژو هشهای بازرگانی وزارت صنعت ، معدن و تجارت نیز در سخنرانی خود ابعاد مختلف حماسه اقتصادی و راهکارهای لازم در این زمینه را تشريح نمود و گفت : شرکت های داخلی با برنامه ریزی و بهره گیری از تکنیک های نوین مدیریت باید بتوانند در عرصه رقابتی جز شرکت های دست اول و تحول آفرین باشند.

وی خلق و تقویت مزیت های رقابتی و ارائه الگوی موفق در عرصه های بین المللی را ضروری دانست و گفت : آنچه امروزه مهم است خلق ایده و کار آفرینی است و شناسایی موانع اشتباه بلکه باید بدنبال راه حلها باشیم.

شايان ذكر است در حاشيه اين جشنواره،‌نمايشگاهي از دستاوردهاي شركت هاي برتر برگزار شد و ذوب آهن اصفهان نيز در غرفه اختصاصي خود مهمترين دستاوردهاي توليدي و توسعه را در قالب بنر ، پوستر به نمايش گذاشت كه مورد استقبال تعدادي از كارشناسان و شركت كنندگان در جشنواره قرار گرفت
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۵۳
کد مطلب: 1019