گروه صنایع معدنی فولاد
 
شهبازی به ماین نیوز خبر داد:
پرداخت حقوق اردیبهشت بازنشستگان فولاد طی چند روز آینده
منطقی بودن تاخیر 15 روزه در پرداخت حقوق
گروه صنایع معدنی >فولاد - ماین نیوز بر طبق رسالت خود در موضوع پیگیری پرداخت حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان فولاد کشور به سراغ مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد رفت اما مسلم دریه در پاسخ اظهار کرد: بحث‌های مربوط به حقوق بازنشستگان فولاد را به معاون اقتصادی و مالی صندوق واگذار کرده‌ام. به همین دلیل سراغ نعمت‌الله شهبازی رفتیم. به گفته این مقام مسئول، صندوق بازنشستگان فولاد کشور تلاش می‌کند تا با فرا رسیدن فصل پاییز پرداخت حقوق‌ها به روز و به اوایل هر ماه برسد.
معاون اقتصادی و مالی صندوق بازنشستگان فولاد کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ماین نیوز با اشاره به پرداخت تمام معوقات بازنشستگان این صندوق، اظهار کرد: حقوق بازنشستگان فولاد در حال حاضر به روز پرداخت می‌شود. البته حقوق اردیبهشت ماه اعضای این صندوق با کمی تاخیر ظرف چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

نعمت‌الله شهبازی درباره زمان دقیق پرداخت حقوق اردیبهشت ماه، گفت: درباره این موضوع که حقوق اردیبهشت ماه به طور دقیق در چه روزی از خرداد ماه پرداخت می‌شود سوالی نپرسید زیرا رقم پرداختی بسیار بالا بوده و تامین آن نیاز به پیگیری دارد.

وی با اشاره به نظرات ارسالی برخی از بازنشستگان به ماین نیوز درباره پرداخت نشدن به موقع حقوق‌ها و مشکلات ایجاد شده، افزود: ما نیز به عنوان عضوی از صندوق بازنشستگان فولاد نگران وضعیت زندگی این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم هرچه سریع‌تر این مشکلات حل شود؛ به طوری که پرداخت حقوق بازنشتگان امروز در اولویت اقدامات صندوق قرار گرفته است.

شهبازی تصریح کرد: تاخیری که امروز در پرداخت حقوق بازنشستگان شاهد هستیم نزدیک به 10 تا 15 روز است. این مدت تاخیر در مقایسه با شرکت‌های دیگر و مشکلاتی که در گذشته صندوق بازنشستگان فولاد با آن مواجه بود منطقی است.

معاون اقتصادی و مالی صندوق بازنستگان فولاد افزود: اگر نگاهی کوتاه به 8 ماه گذشته داشته باشیم خواهیم دید در سال گذشته پرداخت حقوق‌ها 3 تا 4 ماه معوقه داشته است در حالی که با پیگیری‌های مسئولان پرداخت حقوق اسفند ماه به‌روز می‌شود. در واقع با سابقه صندوق بازنشستگان فولاد این تاخیر زمان زیادی نیست.

به گفته وی، مسئولان صندوق بازنشستگان فولاد تلاش می‌کنند تا پرداخت حقوق بازنشستگان تا پاییز به روز و در ابتدای هر ماه پرداخت شود.

شهبازی در پاسخ به اینکه اصلی‌ترین مشکل صندوق در پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان چیست؟ اظهار کرد: برای پرداخت حجم بالایی از حقوق‌ها نیاز به منابع داریم که متاسفانه صندوق بازنشستگان فولاد در تامین این منابع با مشکل مواجه بود و همین موضوع باعث تاخیرهای زیادی در پرداخت‌ها می‌شد. اما با توجه به برنامه‌هایی که در دستور کار قرار گرفته است پیش‌بینی می‌شود منابع مالی موردنیاز صندوق در ماه‌های آینده در روزهای اولیه تامین و پرداخت حقوق‌ها به روزهای اول هر ماه برسد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 9129
 
۱۱۶ نظر
 


منصور
توکه راست میگی ، (403)
۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۱۴:۲۹:۵۸
 
حسن
جناب آقای شهبازی نکند ما خوابیم یا شما خواب دیده اید 24 اردیبشت و 5 خرداد حقوق تمام کارمندان و بازنشستگان پرداخت شدتاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان در فروردین 52 روز بوده است .در اوائل پائیز هم وعده سر خرمنی دیگر است . (404)
۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۱۵:۰۷:۱۲
 
دیگه خسته شدیم از این همه وعده و دروغ (405)
Germany
۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۱۵:۳۵:۰۹
 
دیگه خسته شدیم از این همه وعده و دروغ (406)
Germany
۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۱۵:۳۵:۱۲
 
مهران
ماین نیوز محترم سوالات زیادتر از این قضایا بود لطفا" در صورت پیش آمدن زمینه سوالات زمینه پیرامون آن اقدام کنید . (409)
۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۲۱:۳۵:۴۲
 
منصور
حالا بده دست ...، خدا بدادمان برسه اون روز تا حالا وعده یک ماهه بود وگ حالا میگه تا فرا رسیدن پاییز ، (410)
۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۲۱:۵۴:۴۴
 
منصور
من دیگه چیزی بلد نیستم بگویم جواب این شهبازی ، اصلا جواب اینکه تا پاییز باید صبر کنیم چی میتونم بگم جز اینکهخاموش باشم (411)
۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۲۲:۳۵:۳۱
 
منصور
ماین نیوز سلام عرض میکنم
شما را بخدا قسم میدم جان هر کسی که دوست دارید حداقل شما پیگیر باشید ویه خبر موثق به ما بدهید ما ما اگر یک سرپرست کار دان ودلسوز داشتیم یا اگه یک صنوق بازنشستگی که جواب درست به ما تک بده داشتیم حال و روزگارمان بهتر از اینها بود هر ماه 2000 تومان از ما تک بازنشستگان فولاد کسر میشه برای کانون بازنشسگان فولاد خداوکیلی زنگ بزنید ببینید جواب میدند اصلا این هیت مدیره اونجا نشستند چیکار میکنند هر از گاهی یک پیام میدند که بریم غار علی صدر همدان یا اردوی دو روزه قمصر کاشان ، خوب اگه پول داشتم که هتک خودمان راه رابلد بودیم باباجون من میگم نون ندارم بخورم اون چند روز پیش رفتم اونجا یکی نگفت منت به چند ای کاش کانون فولاد منحل بشه مخصوصا هیت مدیره بی فکرش (412)
۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۲۲:۵۹:۳۰
 
منصور
دلم از اینجا میسوزه که ما صنوق بازنشستگی داریم در خیا بان نشاط کانون بازنشستگی داریم در خیابان امادگاه اصفهان ، اونموقه ماین نیوز باید ای اخبار را به ما بده پس شما هیت مدیره که از ما ماهی 2000 تومان کسر میکنید اونجا نشستی که چی چی بگی ، حداقل جواب یک تلفن بده ، و یک اطلاع رسانی جامع وکلی بدهید به ای پرسنل واینهمه ما را به همه بدبین نکنید ،، کانون بازنشیته فولاد با تو هستم پنبه را از تو گوشد در بیار (413)
۱۳۹۳-۰۳-۱۲ ۲۳:۱۰:۱۳
 
عبداله
به نظر می رسد هنوز رقم ریالی بازنشستگان فولاد در بستر واقعی خود نمی باشد و احتمال سوء استفاده از این رقم در دستگاه دولت و یا نمایندگان مجلس زیاداست در نتیجه باید دستگاه های امنیتی فعالیت خود را پیرامون این موضوع ادامه دهند تا مثل موضوع مه آفرید نشود این تاخیرهای متوالی قطعا" بو دار است . (414)
۱۳۹۳-۰۳-۱۳ ۰۹:۲۵:۳۹
 
دستگاه ها خود در این وضعیت دخیلند، سه ماه به همه حقوق دادند به بازنشستگان فولاد یک ماه ، فکر می کنند هنر کرده اند شما دو ماه نسبت به همه موسسات عقب هستید نگوئید ما به روزیم (417)
۱۳۹۳-۰۳-۱۳ ۱۶:۴۸:۵۲
 
مانا
لیست پیشنهادی پرداخت حقوق جهت برنامه ریزی تا پاییز خدمتتان ارائه میگردد

اردیبهشت :93/02/21
خرداد :93/03/18
تیر :93/04/15
مرداد :93/05/12
شهریور :93/06/09
مهر :93/07/06
آبان :93/08/03
آذر :93/09/01 (420)
۱۳۹۳-۰۳-۱۴ ۱۲:۲۳:۱۶
 
اونوقت میشه بگید این لیست و از کجا اوردید (421)
۱۳۹۳-۰۳-۱۴ ۲۳:۴۴:۳۰
 
امید واری شما زیاد است . چاهی که دولت های قبلی و جدید برای من و شما کندند و یک گروه اعدامی را به نان و نوا رساندند و خواهند رساند وشکل قضایا از این وزارتخانه به آن وزارتخانه تغییر دادند سازش با پیشنهادات شما مخاطب عزیز را ندارد باید دوباره یک دستبرد دیگری به این اندوخته زده شود تا دوباره علمی دیگر بر پا کنند .یک تحویل و تحول کوچک که نباید 6 سال به طول بیانجامد . (426)
۱۳۹۳-۰۳-۱۵ ۱۱:۴۶:۵۶
 
کانون با....
براساس اطلاعات منصوری نماینده مجلس تمام منابع مطالبات و حقوق به روز شده بازنشستگان فولاد از سوی صنعت ومعدن تامین گردیده است ودستور پرداخت ان هم توسط معاون اول رییس جمهور امضا گردیده است آقایان دستگاه های امنیتی و نظارتی امروز درست 75 روز است یک ماه حقوق به ما داده اند و سعی در دخل تصرف در حقوق ما را دارند نگذارید مسائل حاد شود و بین مردم ایجاد نارضایتی شود. (422)
۱۳۹۳-۰۳-۱۵ ۰۹:۲۲:۲۳
 
اسماعیلی
لطفا اگر خدا را قبول دارید وعده دروغ ندهید وقتی واردسایت می شویم دها مورد نوشته شده است مشکل باز نشستگان فولاد حل اما ماه که تعقیر مکند هما اش همان کاسه جواب مارا اینطور می دید جواب خدا چه خواهید داد ما که نه شرکت شخصی ذاریم نه پارتی با بچه های بیکار بامدرک لیسانس واین وضع حقوق چه کنیم اشاالاه جواب گو باشید (423)
۱۳۹۳-۰۳-۱۵ ۱۰:۱۹:۰۷
 
بخت برگشته
کدام یک ازمعوقات بازنشستگان فولاد پرداخت شده که مدام تو

مصاحبه هاشون میگن پرداخت شده؟ اگه پول هست حقوق را به

موقع بدین اگه نیست وعده ی بیخودی ندید .ماکه زندگی ازذست

بی برنامگی شما نداریم هر ماه یه تاریخ فیش میدین یه تاریخ حقوق (424)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۳-۱۵ ۱۱:۰۲:۵۹
 
خسته شده فولادی
همسر مه آفرید خسروی می گوید ماهیانه برای من دو و نیم میلیون حقوق تعیین شده و یک دستگاه دویست و شش هم به ام داده اند ای کاش من راهم اعدام می کردند و همین را برای زن وبچه ام تعیین میکردند این ظور که این آقایان برنامه ریزی کرده اند مصیبت مثل تابستان سال گذشته است و در سال می خواهند در طول سال اصلا" 5 ماه حقوق بدهند . (425)
۱۳۹۳-۰۳-۱۵ ۱۱:۳۴:۳۰
 
خدا بیامرزه پدر مدیر عامل قبلی صندوق رو اون حداقل اگه پول تو صندوق نبود.حداقل فیش ها رو میزد کاری که از دستش میومد و میکرد. (427)
۱۳۹۳-۰۳-۱۵ ۱۳:۲۹:۵۸
 
سلام.این مشکل خوده ماست که تو خونه نشستیم که مشکلمون حل بشه.دیگه حالا باید تکونی خورد بریم تهران اینجوری فایده نداره مشکلمون حل نمیشه. (428)
۱۳۹۳-۰۳-۱۵ ۱۳:۳۶:۴۹
 
منصور
چندین سال کنار مذاب روز وشب بی ادعا کار کردم شیهای زمستون برای اینکه خواب سراغمون نیاد اب سرد به بدنمان میپاشیدیم، با سختی های کار مردانه جنگیدیم ، به قول معروف سختی کار را از رو بردیم ولی حالا چی مسعولین ما بازنشستگان را از رو بردند، ایا سزای ما بازنشستگان این بود .کجا بریم چیکار کنیم اگه حرف بزنیم اگه حق را گفتیم سرمون میره زیر اب ..اما دم بابک زنجانی ومه افرید ها وووووو،،،،، همیشه گرمه، مظلوم مظلومه و ظالم ظالمه ,اقای که گفته ای تا پاییز باید صبر کرد خدا وکیلی خودت به گفته خودت نمیخندی ایا خودت یک ماه میتونی دوام بیاری . (429)
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۰۰:۵۱:۱۹
 
منصور
اقا ویا خانم مانا که لیست پیشنهادی حقوق را نوشته ای ، تو دیگه بشین سر جات مثل اینکه شکم تو سیره ، (430)
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۰۰:۵۵:۰۸
 
ماین نیوز عزیز ما که حرف بد نزدیم چرا پیاما رو نصفه میزارید (431)
پاسخ سردبیر: با سلام خدمت شما مخاطب عزیز. عذرخواهی بابت تغییر رخ داده در نظر شما اما حق بدهید که برخی از نظرات را به دلیل برخی ملاحظات نمی توانیم به صورت کامل منتشر کنیم. ولی تغییرات در نظرات به صورت کاملا حداقلی بوده و بسیار کم است. ممنون از توجهتان و پوزش مجدد بابت تغییر رخ داده.
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۰۰:۵۶:۰۵
 
منصور
با سلام خدمت ماین نیوز
میشه ازتون خواهش کنیم این نا بسامانی و وضعیت صندوق بازنشستگی ما را به گوش مقامات مسئول کشور برسانید.
(432)
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۱۰:۳۱:۳۳
 
منصور
ماین نیوز سلام
معلومه هوای ما را خیلی داری
خودم متوجه شدم ولی حرف بد وناخوشیندی نزده بودم
بهر حال دست شما درد نکنه خدا قوت (433)
پاسخ سردبیر: ممنونم از حسن توجهتان و همچنان نیاز داریم که با نظرات خود ما را راهنمایی فرمایید.
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۱۷:۰۹:۲۵
 
حسین
چرا اینقدر این ها دروغ میگن هرروز میگن بروز شده .

ولی هیچ وقت بروز نمیشه .اگه خودتون جای مابودید چکار میکردید ؟

اگه بروز شده پس چرانمیدید؟ (434)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۲۳:۰۳:۴۸
 
منصور
تا حالا این حرفها را جای نزده بودم .به قول معروف جانم به ستوه اومده که درد دل میکنم ،،
از بچه های انقلابم واز بچه های 8سال دفاع مقدس جانباز جنگ هم هستم کارت رشادت هم دارم چون اون موقع جونمون راگذاشتیم کف دست که ازمملکتمون دفاع کنیم بعدش استخدام فولاد مبارکه شدم فولاد سازی ریخته گری مداوم اونجا هم مثل جبهه جنگ در خط تولید از جون مایه هتک گذاشتم حلا هم خودم مریضم هم فرزند فلج مغزی دارم نه سهامدارم ونه جای دستم بنده قانع بودم با همون سنار بازنشستگی مساختم تا حالا کسی دردهایم را کسی نمیدونست ولی روزگار بد جوری برای من وامثال من سخت شده خدا ازتون نگذره من فقط نفرین میکنم کاری کردند که ادم به خودش هم بد بین بشه
چرا به دروغ میگند که حقوق ما بروز شده چرا به دروغ میگند که معوقه های ما را پرداخت کردند
مرد باشید وحقیقت را بگوید بعد ببینید همین بازنشسته های فولاد باهاتون همکاری میکنند یا نه (435)
۱۳۹۳-۰۳-۱۶ ۲۳:۰۶:۳۶
 
منصور
سلام
ماین نیوز محترم
میشه خواهش کنیم یه جوری صدای ما ودرددلهای ما بازنشستگان صنعت فولاد را به گوش مسعولین رده بالا مثل
ریس جمهور محترم برسانید خدا اجرتون بدهد (436)
۱۳۹۳-۰۳-۱۷ ۰۱:۲۹:۵۵
 
منصور
اقای شهبازی خودت گفته ای که حقوق با تاخیر 10 الی 15 روز پرداخت میشود میدونی امروز چه تاریخی ار ،خرداد ماه هست .بعد انتظار دارید ما حرفهایی که میزنید را باور کنیم. (437)
۱۳۹۳-۰۳-۱۷ ۰۱:۴۸:۳۸
 
علی
بدعت های جدید در امور حسابداری و حقوق ودستمزد (439)
۱۳۹۳-۰۳-۱۷ ۱۱:۲۱:۰۹
 
من نمیدونم این اقا خودش چیکار کرده که تازه داده دست معاون مالی.واقعا ادم متحیر میشه (440)
۱۳۹۳-۰۳-۱۷ ۱۳:۳۷:۱۵
 
مهرابی
جناب آقای رئیس جمهور هیچ قشری در این جامعه به اندازه بازنشستگان فولاد متضرر نشده اند تمام سازمان ها حقوق خود را ماهیانه سر وقت دریافت می دارند و وعده و وعید هم نمی شنوند دستور سرعتی شما چه شد چه چراغ سبزی به مسئولان نشان دادید خدا پرستی همان ظاهر انسان نیست و یا داشتن لباس مقدس روحانی جان به لب شدیم کدام بانک یا موسسه در حال زندگی نسبی خود نیست همه براحتی زندگی می کنند بجز بازنشستگان فولاد پس در نتیجه بشتاب برای کمک به این قشر 1000000 نفری . (441)
۱۳۹۳-۰۳-۱۷ ۱۶:۰۸:۲۴
 
سر دبیر محترم ماین نیوز کلمه دزد و سرقت و اختلاس یکی است مسلما" مشخص شده که سه هزار میلیار د اختلاس شده متعلق به فولاد بوده و بازنشستگان ان که چند سال است عدم دریافت حقوق به موقع را تحمل می کنند واز سوی دیگر این را می دانیم که این مطالب را هم مسئولین و هم مسئولین امنیتی می خوانند پس سعی کن رسالت واقعی خودت را اجرا کن متن پیام بنده اصلا" چیز دیگری شده است در ایران الحمدالله آزادی زیاد است که حتی منجر به جرم می شود (444)
۱۳۹۳-۰۳-۱۸ ۰۹:۲۱:۵۸
 
مهران نیوز 93
خب باز هم حقوق را انداختند به 20 یا 21 خرداد
نسخه پیشنهادی مانا هم افاقه نکرد (چون کار از برنامه ریزی و این حرفا گذشته )
حد اقل فیش حقوقی را از طریق سایت یا تماس اعلام کنند. (446)
۱۳۹۳-۰۳-۱۸ ۱۴:۰۴:۳۹
 
حسن
آقای شهبازی گفته 15 روز بعد از 21 خرداد منطقی است ! (447)
۱۳۹۳-۰۳-۱۸ ۱۵:۰۴:۲۲
 
یادم بچه که بودم هر کی بهم تذکر میداد از برگترااز خجالت دیگه هیچ کاری نمیکردم چون رگ غیرت داشتم.حالا تمام نمایندگان مجلس به بعضی اقایان صدبار تذکر دادند ولی کو گوش شنوا.واقعا خجالت داره. (449)
۱۳۹۳-۰۳-۱۸ ۲۳:۲۲:۰۲
 
غلامعلی شادکام
نمایش فیش حقوق اردیبهشت ماه سال 94 (1554)
۱۳۹۴-۰۳-۱۸ ۲۰:۳۲:۲۳
 
منصور
خدایا خوت گفتی یار مضلومان هستی خدایا یعنی سه سال دربدری بس نیست ، ، پس چرا صدا وسیما اینقدر از نابسامانی وریاضت اقتصادی اروپا میگه ، خوب یک بار هم از دربدری بازنشستگان بزرگترین صنعت فولاد کشور خودمون بگید .هان ببخشید دعواتون میکنند? نونتون مثل ما اجر میشه?
شهبازی اولین ارسال نظرم را که نوشته بودم تو که راست میگی، خوندی ? دیدی و فهمیدی که دست همهتون رو شده برای ما? چند ساله به دروغ گفتن تو وامثال تو عادت کردیم?
خدارا به بزرگی خودت خدایا به لحظه ای که اباالفضل العباس ناامید شد ، صدای ما را بشنو (450)
۱۳۹۳-۰۳-۱۹ ۰۱:۵۹:۵۱
 
عباسی
جناب شهبازی ثبت و سند های هزینه ای پایان هر ماه را چگونه در دفاتر قانونی روزنامه و کل ثبت می زنی ؛ شما دوماه حقوق پرداخت نکرده ای ثبت هزینه ای حقوق پرداختی اردیبهشت را چگونه در دفاتر قانونی ثبت کرده ای ما سه قسط وام پرداخت کرده ایم شما یک ماه حقوق به ماداده اید ! (453)
۱۳۹۳-۰۳-۱۹ ۱۱:۲۴:۰۰
 
منصور
اگر از اول کوتاه نیامده بودیم و ملاحضه نکرده بودیم حالا این وضعیتمون نبود و مقصر خود ما هم هستیم ،، ییک دست صدا نداره ، دیگه حالا بیاید جمع بشیم یک فکر اساسی بکنیم. (455)
۱۳۹۳-۰۳-۱۹ ۱۴:۵۳:۴۹
 
منصور
سلام بر سر دبیر محترم ماین نیوز
خدمت شما عارض هستم که ما کسی را نداریم الان شده ایم کلوزه روی اب اصلا ما نمیدونیم زیر نظر کدوم وزارت خانه هستیم ودادمون را به کی بگیم
جان هر کسی که واستون عزیزه حداقل شما کوتاهی نکنید صدای بک ما دربدرها را به گوش مسعولین برسانید
حداقل شما بداد ما برسید (456)
۱۳۹۳-۰۳-۱۹ ۱۵:۰۱:۵۸
 
ملیحه قاسمی
امروز بیستم خرداد ماه است وما هنوز حقوق اردیبهشت ماه را نگرفتیم بخدا قسم دیگر جانمان به لب رسیده است. (459)
۱۳۹۳-۰۳-۲۰ ۱۰:۴۹:۲۰
 
داریوش
جناب آقای شهبازی منابع صندوق دست کیست که شما در پرداخت حقوق به موقع مشکل دارید چرا شفاف سازی نمی کنید چرا دردادن اطلاعیه حقوقی و تهیه فیش حقوقی آنان سهل انگاری می کنید و به نفع نظام بانکی کار می کنید تا دو باره کسی از راه برسد و آن را بردارد و برود .احتمالا" ماه آینده تهیه فیش حقوقی و تامین منابع آن را باید آبدارچی اداره بازنشستگی فولاد بنماید . ماین نیوز خواهشا" از اصلاح و سانسور خوداری کنید. (457)
۱۳۹۳-۰۳-۲۰ ۰۹:۴۲:۴۳
 
مهران نیوز 93
فیشهای حقوقی که 19 اردیبهشت اومده
نمیدونم چرا فیشها رو اعلام نمیکنند
اینم شده یه بازی جدید برای اینا (460)
۱۳۹۳-۰۳-۲۰ ۱۲:۱۶:۲۲
 
حسن
جناب شهبازی این فیش های حقوق را در اول ماه تهیه کنید از الان به فکر منابع ده ماهه حقوق در سال باشید نظر نماینده مجلس را هم دیده اید و هم شنیده که هیچ توجیهی قانونی در مقابل عدم پرداخت حقوق به موقع پذیرفته نیست شما در قضیه سستی می کنید یک بابای هم می آید ال سی در بانک باز می کند و بر می دارد و می رود و کیفش را می کند من چه گناهی کرده ام . (463)
۱۳۹۳-۰۳-۲۰ ۱۵:۳۰:۳۵
 
منصور
ماین نیوز اگه راست میگی که رسالت داری وبرای خدا کار میکنی چرا صدای ما را به مسعولین نمیرسانید ?
الان 85 روز از سال داره رد میشه ما یک حقوق گرفتیم بابا یه مسلمون پیدا بشه بداد ما برسه
پس چرا این همه ادعا دارید ..? (464)
۱۳۹۳-۰۳-۲۰ ۱۶:۲۹:۴۵
 
بعد یک عمر تازه زحمت کشیدند فیش هارو زدند.خدا جوابشونا بده فقط خدا (465)
۱۳۹۳-۰۳-۲۰ ۱۸:۴۳:۳۸
 
برخورد با بازنشستگان فولاد فاشیستی است. (469)
۱۳۹۳-۰۳-۲۱ ۱۲:۵۵:۵۹
 
فریب خورده
تازه ترین خبر این که این هفته هم خبری از حقوق اردیبهشت نیست و گفتند شاید هفته دیگه یعنی 26 و27 خرداد. قول بیستم به بیستم هم دروغ از آب در اومد (470)
۱۳۹۳-۰۳-۲۱ ۱۶:۴۰:۲۵
 
منصور
اگه سنگهای بیابان هم این همه دروغ گفته بودند از خجالت وشرمساری اب شده بودن،! (472)
۱۳۹۳-۰۳-۲۱ ۲۱:۵۱:۰۱
 
بینوای دیگر
ایجاد مرگ تدریجی برای بازنشستگان فولاد. (473)
۱۳۹۳-۰۳-۲۱ ۲۲:۱۰:۱۰
 
دوستان من تمام این مطالب شما را مدتی است می خوانم چرا شما دائما" دم از حقوق می زنید پس ما چکار کنیم بچه هایمان در داخل و خارج از کشور چکار کنند چه خانه های سه میلیاردی بسازیم مگر ما انسان نیستیم فروردبن ماه حقوق شمارا ما برداشته ایم اسنفد ما ه می دهیمتان اردیهشت را هم 9 روز زودتر داده ایم خرداد را هم دنبالش نباشید دعایتان می کنیم تازه شما باید فقط بروید روزه های سه ماه بگیر ید اجرش بیشتراست ونماز بخوانید . هی شکایت میکنید ما افشا می شویم بعداز به نان و آب رسیدن هم اعداممان می کنند . آقای دریه درست می گوید مطالبات شما را داده اند آقای ربیعی اهتمام داشته و پرداخت کرده است آقای رئیس جمهور دستور سرعتی داد اجرا شد آقای شهبازی با منطق بیشتر بود فیش های حقوق را 21 روز بعد تهیه کرده ودر غم شما شریک شده است بیچاره اقای ربیعی در این ماه 5 بار اخطار از مجلس گرفته البته طوری هم نیست چون گوش شنوایی وجود ندارد اما خواهشا" دیگر پیام نزنید شکایت نکنید . تا ما بتوانیم دوباره خاوری و سایرین که دراین راه از دست داده ایم بدست آوریم . (474)
۱۳۹۳-۰۳-۲۲ ۱۳:۳۰:۲۵
 
پس این وزیر بینوا که بخاطر شما اخطار گرفت تکلیفش چی میشه (475)
۱۳۹۳-۰۳-۲۲ ۱۵:۴۹:۰۵
 
تشویقی و رشادت خواهد گرفت . (478)
۱۳۹۳-۰۳-۲۲ ۲۱:۱۳:۵۷
 
می دانید چند تا بازنشسته تاحالا سکته کرده اندو مرده اند آمار ش را نمایندگان کانون ها دارند .نمی دانم چرا ؛ آخر آدم به این منطقی مثل مدیر اقتصادی فولادکه ماه را به شیوه جدید حسابداری به عقب برمی گردد دارید یا وزیری که برای شما یک شب گریه می کند. (479)
۱۳۹۳-۰۳-۲۳ ۱۱:۴۳:۵۸
 
صدراله
هه هه هه هه :
چرا میگید ارگانهای دیگم مثل شما تاخیر حقوق دارند ؟ بسه بابا بسه ؛ زشت بخدا ، شما مثلا یکی از بزرگترین صنعتای ایرانید زشت خدتونو با ی شرکت دیگه مقایسه کنید ، شما از تامین اجتماعیم کمترید دیگه هرچی زیاد باشین بیشتر از اونا که نیستین که باید سر ماه حقوق بگیرند چرا با اون خدتونو مقایسه نمیکنید ، مگه پول بیت الملو میخواین بدین به ما ؟ بابا 25 30 سال ازمون کار کشیدید ، از حقوقمون کم کردین پول صدقه که نیست بابا حقمونه حقمون ! اقای شهبازی عزیز ایا شما خدتونم هنوز حقوق نگرفتین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! چرا باید روئسای شما پایه حقوقشون انقدر زیاد باشه مثلا کم کمش ماهی 15 میلیون بعدم هیچ تاخیری برای دریافتش نکشند تازه اندازه ماهم زحمت نمیکشند زیر سایه خنک نشستند کار سنگینشون حمل خودکار بعد میاند با صراحت انقدر وعده دروغ میدند و دلیلشم کسری صندوق میذارند > بابا بگید صندوق سال 1400 بروز میشه ولی بهش عمل کنید ، ی ضرب المثل خوبی هست که میگن یک گرم باش ولی خودت باش ، ایرانی غیرت داره پس اگه خدتونو ایرانی میدونید برای یکبارم که شده رگ غیرتتون از این همه دردی که این بازنشستگان برای شما میگند تحریک بشه > شاید جای این عزیزان نبودید تا حالا : خجالت بغال محلو که همیشه به پسرتون میگه به بابات بگو حسابشو بیاره و الا دیگه از نسیه خبری نیستو نکشدین ، دختر دم بختی که پدرش تو خرج عروسیش مونده باشه ندارین ، هر روز سر اجاره خونه عقب مونده غرورتونو ی جوون که صاحب خونس نشکسته ، و هزارو یک ماجرا که سر بی اهمیتی شما برای ما که به قول شما وشعاراتون سرمایه های جامعه هستیم پییش میاد ، نگید درک میکنیم چون این مشکلاتو نداشتینو ندارید که بفهمین ما چی میگیم ، به قول معروف هر که ب فکر خویشه ......... ایرانی!!!!!!! . (477)
۱۳۹۳-۰۳-۲۲ ۱۸:۵۳:۴۹
 
هادی
خدا وند صبری عطا فرماید صبور باش برادر (482)
United States
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۰۳:۵۱:۲۵
 
صبوری کن صبوری... (483)
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۰۹:۰۳:۱۲
 
بازنشسته
خبر رسیده لمروز یا حداکثر فردا ولریز میشه (484)
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۰۹:۴۹:۰۶
 
در سایت صندوف فولاد نوشته 22 خرداد پرداخت شده
پرداخت مستمری اردیبهشت ماه93
همزمان با میلاد با سعادت امام زمان عج به همت مدیریت صندوق بازنشستگی فولاد مستمری اردیبهشت ماه 85هزار نفر پرداخت گردید.
93/03/25 :تاریخ ثبت


بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی فولادمی توانند از تاریخ 22/3/93 جهت دریافت مستمری به بانک ها مراجعه نمایند. (485)
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۱۳:۳۰:۴۰
 
بخدا خجالت داره این همه دروغ.من نمیدونم اینا خجالت نمیکشند از این دروغا.تازه رفتند جشن هم گرفتند. (494)
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۲۱:۳۴:۴۳
 
خدا خیرت دهد (486)
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۱۴:۳۴:۲۴
 
زحمت کشیدند.نه ببیاند واصلا وایز نکنند (490)
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۱۵:۴۵:۱۸
 
قبل از عید شایعی مبنی برقطع حقوق دائمی بود . باور کن . (518)
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۱۴:۵۵:۳۳
 
0000000
هیات دولت به اتفاق 140 نفر از نمایندگان مجلس از دریافت حقوق خود بدلیل عدم پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد خوداری نموده اند آنها اعلام کردند اگر حقوق بازنشستگان فولاد به موقع پرداخت نشود دست به اعتصاب غذا خواهند زد . این موضوع بسیار نگران کننده است و مسئولین امداد و نجات و ستاد های بحران استان ها باید در حال آماده باش بسر برند ! بله همین که تو نوشتی ! (487)
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۱۴:۴۰:۳۷
 
بله دیگه این همشون فکر اخر و عاقبتشونن. (493)
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۲۱:۳۰:۴۰
 
بازنشسته تهیه و تولیدی
جناب پالیزدار و جناب نیک کار از شما بیش ازین ها انتظار است اگر در فولاد کار نکرده بودید انتظار نداشتیم . (488)
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۱۴:۴۹:۰۴
 
..........
پرویز ، ولی اله ،...... پس شما رفتید تهران چیکار کردید چه جوابی دادند. خبری تان نشد . (489)
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۱۴:۵۱:۱۷
 
بازنشسته
تو سایت نوشته 22 خرداد واریز شده امروز که 25 خرداده چیزی بحساب من نیومده. کسی هست مثل من باشه؟ (491)
۱۳۹۳-۰۳-۲۵ ۱۷:۵۲:۰۹
 
سلام ، دروغه چیزی به حساب هیچ کس نیامده . کدام سایت را می گوئید (496)
۱۳۹۳-۰۳-۲۶ ۰۸:۴۶:۱۹
 
بازنشسته
www.fooladco.com (498)
۱۳۹۳-۰۳-۲۶ ۱۱:۴۶:۴۸
 
http://www.minews.ir/vdch.6nwt23nqiftd2.html (499)
۱۳۹۳-۰۳-۲۶ ۱۱:۴۸:۲۰
 
بازنشسته بدبخت
آخرین خبر ازکسایی که امروز 93/3/26 تهران بودند: حقوق اردیبهشت

مابقی بازنشستگان فولاد شاید هفته اول تیرماه پرداخت بشه. (501)
۱۳۹۳-۰۳-۲۶ ۱۲:۵۸:۴۸
 
لین ماین نیوز هم طرفداره اونا شده اصلا نظرات رو پخش نمیکنه (503)
۱۳۹۳-۰۳-۲۶ ۱۴:۴۵:۴۰
 
00000
وزیر محترم صنعت و معدن و وزیر محترم رفاه وجدانتان را گچ چرا اینطوری رفتار می کنید (504)
۱۳۹۳-۰۳-۲۶ ۱۶:۴۳:۱۹
 
شاید روحانی سه سال دیگه موقع انتخابات دستور پرداخت بده (507)
۱۳۹۳-۰۳-۲۶ ۱۷:۴۱:۱۰
 
منصور
اخبار تمام شبکه های تلوزیون از اعتصاب فرانسویها گفت از داعش گفت از بوکهرام گفت از عراق گفت از سوریه.گفت از تمام بدبختیهای مردم که دولتهشون بوجود اوردند گفت اقای ضرغامی مگر ما بازنشستگان فولاد.اهل این کره زمین نیستیم .مگر ما چه چیزی از افغانستان کمتر داریم از تمام سوراخ وسومبه های اونا میگید. واز بدبختی خودمان هیچ چیزی به زبان نمی اورید .شما هایی که دم از عدالت علی میزنید کجاید که ببینید پول دوتا پماد که به پاهای بچه معلولم بمالم ندارم کجاید که ببینید پول ثبت نام فرزندانمان را برای دانشگاه ومدارس نداریم .ماین نیوز تو هم خجالت بکش تو هم سر سفره اونها نشستی (511)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۰۱:۱۴:۳۴
 
به غیرت من یکی که برخورد مسولان و نمیدونم بهشون برمیخوره و پیگیری میکنند.بنظر شما دارند؟؟؟؟ (521)
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۱۶:۱۶:۴۷
 
این بار بخواد انتخابات برگزار بشه ما می دونیم و نمایندگان و ریاست جمهوری ، دم حوزه انتخاباتی می شینیم و می گیم اینا این جوری با یک میلیون جمعیت رفتار کردند . (513)
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۰۹:۵۱:۱۷
 
عبداله
به احمدی نژاد می گفتند تورم چهل درصد است می گفت آجر و سیمان ارزان شده به آقای روحانی می گویند این چه وضعیتی می گوید در بعضی استان ها گندم نیست حالا بازنشستگان فولاد حتی پول نان ندارند . (515)
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۱۰:۰۳:۴۹
 
حسن
آقایان حاکم شرع این بی بندو باری مالی منشا در کجا دارد . (516)
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۱۱:۲۶:۴۱
 
ماین نیوز محترم شما مصونیت دارید چرا زیاد اصلاح می کنید . (517)
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۱۳:۰۱:۱۱
 
سامی صالح جان سلام خبری از شما تو سایت نداریم حقوق شما را دادند . (519)
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۱۴:۵۹:۳۵
 
علی
ماین نیوز خواهشا" اصلاح نکن در داخل کشور ما هر اتفاقی بیافتد فضولی ان به بیگانان نگذاشته و مطمئنیم که انها خیر ما را نمی خواهند این ثابت شده است . دوستان بخدا این عدم پرداخت حقوق های ما ربطی به مردم مظلوم فلسطین و سوریه و لبنان ندارد این دولت و دولت قبلی حتی مردم خودشان را نمی توانستند راضی نگهدارند چه رسد به فلسطین ... ، جناب آقای روحانی یک فرد 5 کلاسی هم میتواند وزارت صنعت و وزرات رفاه را اداره کند و این همه نارضایتی ایجاد نکند . دوستان قبلا" هم برای مقام معظم رهبری هم نوشته اند که شما با ایجاد نارضایتی در فولاد جدول دشمن را پر می کنید . (520)
۱۳۹۳-۰۳-۲۷ ۱۵:۱۶:۱۷
 
منصور
دیگه حالا بیاید بریم کانون بازنشستگی اونجا بشینیم شاید یکی بیاد به داد ما برسه
روز چهار شنبه (523)
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۰۲:۲۹:۵۷
 
بی حقوق
امروز بازنشستگان کشوری حقوق خرداد خود را دریافت کردند.ما هنوز

خبری از حقوق اردیبهشت هم نیست . مقصر خودمونیم که دلخوش به

جلسات دوشنبه ها که فقط دروغ میگه هستیم (524)
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۰۵:۵۰
 
........
سعد محمدی از پرداخت پول های سنگ آهن مرکزی که متعلق به صندوق بازنشستگی فولاد است خوداری می کند . ماین نیوز محترم به سراغ وزیر صنعت و معدن رفته و مطلب را جوبا شوید . احتمالا" 5 شنبه حقوق ها واریز می شود . قرار است در پایان تیر ماه مبلغ بستانکاری سنوات گذشته افراد بصورت فیش اعلام گردد. (525)
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۲:۰۸:۱۱
 
حسن
جناب دکتر الستی و جناب شهبازی و جناب طالب شما 1 ریال سه ماه است نتوانسته از ذوب آهن برای بازنشستگان بگیرید چه جوری در سنگ آهن مرکزی قول می دهید همه رقم ها را از ذوب آهن می گیریم و خرج بافق می کنیم . (527)
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۱۵:۳۹:۰۱
 
امروز 28 خرداد حقوق اردیبهشت بازنشستگان فولاد واریز شد ! (531)
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۲۲:۳۲:۱۴
 
منصور
به اطلاع کلیه بازنشستگان میرسانیم که کانون بازنشستگان زرین شهر جهت تعین تکلیف حقوق ومعوقات ثبت نام میکند که برویم تهران لطف کنید به بچه های بازنشسته اطلاع دهید (529)
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۲۱:۴۸:۵۵
 
سلام البته من در استانی دیگر هستم بگو آدرس کانون را بزنند روی سایت .از هیا هو ها هم نترستند کاریمان نمی توانند بکنند می دانند حق با ماست نه مجلس و نه ریاست جمهوری و نه نمایندگان کاری برای ما نکردند و ما همچنان با سایه شوم فقر دست و پنجه نرم می کنیم .کوتاه هم نیایند . وعده و وعید فایده ای ندارد . شاید اگر تحت فشار قرار گیرند این ماه را پنجم بریزند و لی دوباره می خواهند تاخیر ایجاد کنند . بخدا معدن بافق متعلق به صندوق بوده آنوقت آقای سعد محمدی بوف بوف سنگ آهن را می اورده و تولید می کرده و می فروخت و 1 ریال به حساب معدن نمی ریخته تا حقوق ما را بدهند .منابعی که شهبازی می گفت همین بوده .سایر شرکت های دیگر هم همین جورند و در دستگاه دولت از تاخیر در حقوق من و شما به هم نان قرض می دهند و پول ها را بر می دارند .ضمنا این ربیعی مسئول بهزیستی هم هست یک دادی هم سرش بکش و به اش بگو اگر به خودم نمی رسی بچه ام را نجات بده .التماس دعا زیاد . نتیجه را هم برایم بنویس . (532)
۱۳۹۳-۰۳-۲۹ ۰۸:۵۳:۴۳
 
الان دوباره کوتاه نیایم که حقوق خرداد رو هم سه ماه دیگه بدهند.اگه میخایم کاری بکنیم واسه حقوق خرداد از همین الان باید شروع کنیم پس خواهشا همگی بیایم واسه ثبت نام (537)
۱۳۹۳-۰۳-۲۹ ۱۳:۰۴:۲۶
 
الان دوباره کوتاه نیایم که حقوق خرداد رو هم سه ماه دیگه بدهند.اگه میخایم کاری بکنیم واسه حقوق خرداد از همین الان باید شروع کنیم پس خواهشا همگی بیایم واسه ثبت نام (538)
۱۳۹۳-۰۳-۲۹ ۱۳:۰۴:۳۸
 
امروز که همه حقوق خرداد و گرفتند حقوق اردیبهشت ما رو هم ریختند به حساب اگه خدا بخواد.حقوق خرداد هم ایشالا 50-60 روز دیگه با کلی التماس و اعتراض وصد البته کلی ناله نفرین پشت سر ... (530)
۱۳۹۳-۰۳-۲۸ ۲۲:۰۶:۵۴
 
بازنشسته
حقوق بنده که هنوز واریز نشده شما کدوم شهر تشریف دارید؟ (535)
۱۳۹۳-۰۳-۲۹ ۱۱:۵۲:۲۸
 
بی حقوق
ماین نیوز عزیز

لطفا از همین امروز در مورد حقوق خرداد بازنشستگان فولاد یک گزارش
یا مصاحبه تهیه کن تا مسوولین صندوق از همین امروز به فکر حقوق خرداد ما باشند تا مثل این ماه دیر به فکر نیفتن چون سایت شما تنها سایتی که از اوضاع ما گزارش مینویسه. ممنون (533)
۱۳۹۳-۰۳-۲۹ ۰۹:۴۵:۵۹
 
بازنشسته
ماکه هنوز حقوقی ندیدیم چه جوری شما رو واریز کردن؟ (536)
۱۳۹۳-۰۳-۲۹ ۱۲:۱۶:۰۸
 
اصفهان (540)
۱۳۹۳-۰۳-۲۹ ۱۹:۲۸:۴۳
 
یه بنده خدا
واالله اینجور که شما میکنین انگار چند ماهه حقوق نگرفتین. بیچاره اون کار گری که حتی پول عیدی بهش ندادن تا واس بچه هاش وسیله بگیره...اما دم نزد...شما خیلی راحت طلبین...به نظر من مجلس خودش میدونه چیکار کنه ...همین شماهایین که باعث میشین ایران به گند کشیده بشه.... (541)
۱۳۹۳-۰۳-۲۹ ۲۱:۵۰:۲۸
 
آقای یه بنده خدا مثل اینکه از سال 88 تاحالا ما اینجوریم . برو محل گند خوردن کشور را ببین کجاست . توی این مملکت هیچ کس مثل بازنشستگان فولاد متضرر نشد . اسم بیار ببینم عیدی کدام کار گر را چه موسسه قبل از عید پرداخت نکردند تازه اگر کارگر هم بوده سه برابر حقوقش به حسابش واریز کردند. (544)
۱۳۹۳-۰۳-۳۰ ۱۰:۱۴:۲۰
 
نمیدونم
امثال شما کشورو به این روز انداختن نه یه عده بازنشسته که حقشونو طلب میکنن اونم وقتی سی و اندی سال ازشون بیمه کم میشده (545)
۱۳۹۳-۰۳-۳۰ ۱۱:۱۰:۴۲
 
شما که از هیچ جا خبر نداری الکی اظهار نظر نکن.دیگه تو جمع فولادی ها نبینمت (550)
۱۳۹۳-۰۳-۳۰ ۱۶:۰۱:۵۳
 
ماین نیوز عزیز این این دوستمون درست میگه.خواهشا از همین الان برای حقوق خرداد گزارش تهیه کنید تا زودتر پرداخت بشه.لطفا پیگری کنید.منتظریما (551)
۱۳۹۳-۰۳-۳۰ ۱۶:۰۴:۲۰
 
منصور
اقایان حقوق اردیبهشت را گرفتید دیگه خبریتون نیست تمام شد?
دیدید گفتم مقصر خود و ما هستیم ،
قبلا هم خدمتتان عرض کردم اگر خودتان نمیاید تهران حداقل به بچه ها اطلاع رسانی کنید که کانون بازنشستگان زرین شهر واقع در خیابان ولی عصر دارند جهت عزیمت به تهران ثبت نام میکند
خدایش غیرت بکشیم وبریم تکلیف خودمان را روشن کنیم (543)
۱۳۹۳-۰۳-۲۹ ۲۲:۵۳:۰۲
 
محمد بزنشسته فولاد
درجواب ان اقای بنده خدا عرض میکنم بازنشستگان فولاد برای دفاع ازحق وحقوق خود منویسند امثال شماهاباچا÷لوسی باعث می شوید دراین مملکت خاوری ومه افرید ÷رورش یابند وحق بیماران صعب والعلاج براثر فشارکار معادن به حق وحقوقشان نرسند باید ازحق دفاع کردتا حق به حقدار داده شود اهداف این انقلاب هم همین بود باید هم دفاع ازحق انی یکه عیدی سال را نگرفته اند هم گرفته شودبا تشکر اززحمات دست اندر کاران ماین نیوز خداوند یار و÷شتیبان دلاورانی مانند شما باشد احتمالا شماها جزئ بسیجیان زمان جنگ هستید که اینقدرازمظلومان ازیاد رفته معادن دفاع جانانه میکنید اجرتان باخدا (546)
۱۳۹۳-۰۳-۳۰ ۱۱:۵۳:۵۷
 
آخ گفنتی بسیجیان زمان جنگ و جگرم را آتشی زدی . کجایند مردان مرد . (552)
۱۳۹۳-۰۳-۳۰ ۱۶:۵۹:۳۷
 
کرمان
حقوق کرمانی ها واریز نشده هنوز. کسی اطلاعی داره؟ (549)
۱۳۹۳-۰۳-۳۰ ۱۲:۴۸:۵۰
 
.....
کرمانی ها و تهرانی ها و خوزستان و گیلانی ها اولین کسانی بودند که حقوقشان واریز شد . چون تعداد شان کمبود فقط اصفهان را نتوانسته بودند بریزند . (554)
۱۳۹۳-۰۳-۳۱ ۰۹:۲۲:۰۰
 
عبداله
سلام اولین استانی بودکه واریز کردند . (555)
۱۳۹۳-۰۳-۳۱ ۰۹:۲۶:۲۷
 
کرمان
والله بحساب بنده تا این لحظه ریالی واریز نشده (556)
۱۳۹۳-۰۳-۳۱ ۱۰:۲۱:۳۸
 
00000
دوستان شهرستانی و استانی توجه کنند صبح یکشنبه محل تجمع درب مجلس شورای اسلامی (553)
۱۳۹۳-۰۳-۳۰ ۱۹:۰۵:۴۲
 
پویا
اگه موجزه شد وحقوق و اردیبهشت رادادن تجمع کنید واسه حقوق خرداد (557)
۱۳۹۳-۰۳-۳۱ ۱۲:۵۲:۱۲
 
بیاید واسه تجمع برا حقوق فرق نداره اردیبهشت یا خرداد حق حقه دیگه.وشما ماین نیوز تورو خدا از الان پیگیر حقوق خرداد باشید وگزارش تهیه کنید نه یکماه دیگه (558)
۱۳۹۳-۰۳-۳۱ ۱۶:۵۷:۱۲
 
منصور
میخوام جواب اونکه گفته من یک بنده خدا هستم بگم ،، اولا کی به تو اجازه داده بیای داخل ادمهای مخلص واز جان گذشته ، دوما فکر نکنم بنده خدا باشی سوما همه بچه های فولاد منا میشناسند جانباز جنگم از بچه های انقلابم چهدر خط مقدم جبهه و چه در خط تولید فولاد کشورم سینه سپر کردم اگه میدیدمت با همون پا های بچه ام که فلج مغزی شده توی دهنت میزدم ، تو اصلا کی هستی چرا ماین نیوز نظر تو را که نمیدانی جبهه وجنگ خط تولید ریخته گری فولاد را با چه کلماتی مینویسند اجاز ارسال نظر تو را داده?
بچه های بازنشسته یادتون نره رفتن تهران ، در ضمن میخواستم بهت بگم بچه هایبازنشسته فولاد همون دلاور مردای زمان جنگند (559)
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۰۱:۲۷:۲۶
 
00000
ماین نیوز دست شما درد نکند و از مسئولین محترم فرهنگ وارشاد تقاضای کمک مالی و تشویقی برای این رسانه خبری می نمائیم ، جناب آقای ابو ترابی جناب آقای فولادگر آیا همه ماهه بازنشستگان فولاد باید دست به تجمع بزنند تا یک روزگاری آقای ربیعی به خودشان بیاید و چرا دولت به این قشر دارشده و از پرداخت حقوق آنان باعنوان و شکل های مختلف تمرد می نماید . به قول یکی از نمایندگان برای یک بار هم که شده درست کار کنید مصلحتی نیست که هروقت خواستید فلان کمیسیون را تشکیل میدهید بعدش هم یک چای و میوه است و تمام ، با یک قشر میلیونی سرو کار دارید شما ببینید از چند سال گذشته تا کنون شما توانستید این موضوع را سامان دهید تازه بدهی های این قشر را دولت متعهد شده که پرداخت کند نمی توان صندوق را به خود خودی وادار به فعالیت اقتصادی کرد تا بدهی های دولت را پرداخت کند . (561)
۱۳۹۳-۰۴-۰۱ ۱۸:۰۲:۴۱
 
فاطمه
با سلام خواهشمندم حقوق هرماه اول ماه پرداخت کنید دختری هستم ک پدرم فوت کرده و دانشجو هستم شدیدا به پول نیازمندم و هیچ منبع کسب درآمدی دیگر ندارم باتشکر (3143)
United States
۱۳۹۵-۰۳-۰۷ ۰۰:۲۸:۳۷