گروه صنایع معدنی فولاد
 
رشد ۶۵ درصدي صادرات شرکت فولاد مبارکه اصفهان
گروه صنایع معدنی >فولاد - شرکت فولاد مبارکه اصفهان با صادرات بيش از يک ميليون تن انواع محصولات فولادي تخت به بازارهاي هدف (اروپا ،آفريقا، خاور دور و000) بيشترين سهم را درصادرات غير نفتي کشور در سال 92 به خود اختصاص داد.
به گزارش ماين نيوز، محمود اکبري معاون فروش و بازاريابي شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت : در سال 92 با صادرات بيش از يک ميليون و 113هزار تن انواع محصولات فولاد تخت به بازارهاي جهاني بيش از 600 ميليون دلار ارز آوري نصيب کشور و بویژه شرکت فولاد مبارکه اصفهان گرديد.

وي افزود: با توجه به شرايط بازار داخل و به منظور حضور هر چه بيشتر در عرصه رقابت جهاني با توليدکنندگان فولاد و براساس سياست هاي دولت مبني بر آزاد سازي صادرات محصولات فولادي در شش ماهه دوم سال 92، کارکنان خدوم و پرتلاش فولادمبارکه اصفهان موفق شدند علاوه بر تامين بخشي از نياز بازار داخل کشور رشدي معادل 65درصد نسبت به سال 91 داشته باشد که نشان از توانمندي اين شرکت براي حضور هر چه پررنگ تر در عرصه بين المللي است.

معاون فروش و بازاريابي فولادمبارکه در ادامه افزود:در سال گذشته براي اولين بار موفق به عبور از مرز صادرات يک ميليون تن محصول به کشورهاي آلمان، اسپانيا، پرتقال، ايتاليا، چين، ترکيه، بلژيک، کشورهاي حوزه خليج فارس و 000 شديم.

وي اين موفقيت ارزشمند را به مديريت عالي شرکت و کارکنان فولاد مبارکه اصفهان تبريک گفت و اظهار اميدواري کرد در سال جاري و به منظور تحقق اهداف و برنامه هاي فولاد مبارکه بتوانيم بيش از 5 ميليون و 730 هزارتن انواع محصولات فولادي را در بازارهاي داخلي و صادراتي به فروش برسانيم.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 6923