گروه صنایع معدنی فولاد
 
از سوي مديرعامل فولاد مباركه
دليل تغييرات مديريتي در باشگاه سپاهان اعلام شد
گروه صنایع معدنی >فولاد - مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه بر ارتباط نداشتن تغییرات مدیریتی در باشگاه سپاهان با عملکرد کادر فنی تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد و گفت: 4 نفر از اعضای هیات مدیره سپاهان دیگر ارتباطی با فولاد مبارکه نداشتند و تغییر مدیرعامل هم در راستای بهینه کردن اوضاع بود.
به گزارش ماين نيوز، بهرام سبحانی درباره تغییرات مدیریتی گسترده در باشگاه سپاهان که در نگاه بیرونی به مجموعه سپاهان کمی غیرمنتظره بود به سوالات مختلف پاسخ داد که متن آن به شرح زیر است:

** چطور شد که به یکباره دست به تغییر مدیرعامل و 4 نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه زدید؟

ما این برنامه را از قبل داشتیم و تصمیم گرفته بودیم تغییرات در کادر مدیریتی مجموعه باشگاه سپاهان ایجاد شود که به نوعی تبدیل به احسن باشد. یک مدیر همواره باید تلاش کند شرایط تشکیلات و زیرمجموعه‌اش بهتر از قبل شود.
** یعنی از روند مدیریتی باشگاه رضایت نداشتید؟

آنطور نیست که راضی نباشم اما همانطور که گفتم رسیدن به وضعیتی بهتر از وضع قبلی همیشه اتفاق خوبی است. ترابیان مدیرعامل پیشین باشگاه معاون شرکت فولاد مبارکه بود و زحمات زیادی هم در این مسوولیت کشیده است. ایشان برای آنجا وقت می‌گذارد و مشغله‌اش در آن بخش فرصت را برای مدیرعاملی باشگاه محدود می‌کرد.

** چگونه به انتخاب خلیلیان رسیدید؟

در حال حاضر فکر می‌کنم یکی از مدیران خوش‌سابقه، دانشگاهی و ورزشی که آشنایی کافی با امور اقتصادی هم دارد را برای باشگاه سپاهان انتخاب کردیم که ایشان را در اینجا همه قبول دارند. مطمئن هستم با دانش، تجربیات و روابط ورزشی خوبی که آقای خلیلیان دارند بتوانند موفقیت‌های بیشتری را برای باشگاه سپاهان به ارمغان بیاورند.

** ظاهرا ویژگی ورزشی بودن در انتخاب شما تعیین کننده بوده است؟

بله این ویژگی برایم اهمیت زیادی داشت و اساسا فکر می‌کنم در انتخاب مدیران مجموعه های ورزشی باید این ویژگی را در همواره مدنظر داشت.

** تغییرات در هیات مدیره باشگاه هم درهمین راستا بود؟

نگاه ما همین است. انتخاب حسین کفعمی در هیات مدیره بر همین منوال بود. البته از طرفی معتقدم باید کسانی عضو هیات مدیره باشگاه باشند که یا در مجموعه فولاد مبارکه حضور داشته یا به نوعی با این مجموعه در ارتباط باشند. 4 نفر از اعضای هیات مدیره باشگاه ارتباط شان با مجموعه فولاد مبارکه قطع شده بود و طبیعتا باید تغییراتی انجام می‌دادیم.

** البته به نحوه این تغییرات انتقاداتی وارد بود؛ چون ترابیان مدیرعامل باشگاه و بعضی از اعضای هیات مدیره پیشین و حتی کفعمی عضو جدید هیات مدیره از آن بی‌خبر بودند و از طریق رسانه‌ها مطلع شده بودند!

متاسفانه در شرایطی که بنده فقط اسامی را طی نامه‌ای مکتوب کرده بودم تا پس از مراحل اداری آماده اعلام شود، نمی‌دانم از چه کانالی این موضوع را به اطلاع رسانه‌ها رسانده بودند! هنوز 10 دقیقه از نگارش نامه‌ام نگذشته بود که شما ما بنده تماس گرفتید. بالاخره در عصر اطلاع رسانی باید فکر این مسایل هم کرد. اصلا فرصتی نشد تا ما ابتدا به آنها اطلاع دهیم.

** فکر نمی‌کنید بهتر بود پیش از اعلام نام مدیرعامل باشگاه، ابتدا هیات مدیره معرفی می شدند و بعد آنها در جلسه‌ای مدیرعامل را انتخاب می‌کردند؟

همینطور شد. من ابتدا اعضای هیات مدیره باشگاه را انتخاب کردم تا در جلسه ای درباره پیشنهاد مدیرعاملی خلیلیان صحبت شود و تصمیم نهایی را آنها بگیرند. قبل از ظهر اعضا را انتخاب کردیم و عصر همان روز جلسه‌ای با حضور آنها تشکیل شد و نهایتا خلیلیان انتخاب نهایی هیات مدیره شد.

** اما خبر مدیرعاملی خلیلیان پیش از ظهر اعلام شد!

هرچه بوده براساس گمانه‌زنی‌ها بوده چون با قاطعیت می‌گویم پیش از ظهر هنوز مدیرعامل باشگاه را به صورت قطعی انتخاب نکرده بودیم!

** با توجه به کاهش بودجه دولت در سال آینده، فولاد مبارکه بودجه باشگاه سپاهان را تغییر می‌دهد؟

ما بودجه باشگاه را در راستای بودجه کارخانه فولاد مبارکه و آن هم در راستای بودجه کل کشور می‌بندیم. اما تلاش می‌کنیم درآمدها بتواند هزینه‌های پیش‌بینی شده را پوشش دهد. بودجه سپاهان به میزان فعالیت تیم‌هایش بستگی دارد. فولاد مبارکه تنها بخشی از بودجه مورد نیاز را تامین می‌کند و مابقی باید براساس درآمدزایی‌های باشگاه باشد.

** از عملکرد تیم فوتبال سپاهان در لیگ برتر رضایت دارید؟

تیم ما شرایط خوبی داشت اما در چند بازی نتوانست نتایج لازم را بگیرد. ما آن زمان جلسه ای را تشکیل دادیم تا عوامل ناکامی‌ها مشخص شود. بعد از آن بود که روند ننتیجه‌گیری تیم خوب شد و در 6 بازی اخیر غیر از بازی با پرسپولیس عملکرد موفقیت‌آمیزی داشتیم .

** سپاهان چقدر برای قهرمانی شانس دارد؟

با فوتبالی که تیم ما در بازی‌های گذشته انجام داد، سپاهان به واقع شایسته قهرمانی لیگ امسال هست. باید تمام مجموعه تیم تلاش کنند تا در بازی‌های باقیمانده بهترین نتایج را بگیرند و برای رسیدن به قهرمانی امیدوار باشند.

** از عملکرد کادر فنی تیم رضایت دارید؟

بله من از کار سرمربی تیم و بازیکنان رضایت دارم و تاکید می‌کنم تغییرات مدیریتی انجام شده به هیچ وجه به معنای راضی نبودن از عملکرد کادر فنی نیست و هیچ تغییری در برنامه وجود ندارد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 2963
 
مرجع : خبرگزاری ايسنا