مديرعامل جديد باشگاه فولاد مباركه سپاهان انتخاب شد

13 بهمن 1392 ساعت 12:25

مهرزاد خلیلیان رسما با حضور اعضای هیات مدیره جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.


به گزارش ماين نيوز، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه سپاهان در جلسه‌ای با حضور بهرام سبحانی، مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه، مهرزاد خلیلیان را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انتخاب کردند.

مهرزاد خلیلیان از چهره‌های ورزشی شناخته شده کشور و استان اصفهان محسوب می‌شود که سابقه هفت سال حضور به عنوان مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان از سال 74 تا 81، ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی کشور از سال 81 الی 86 و همچنین دبیرکلی اتاق بازرگانی اصفهان از سال 86 تا 90 را در کارنامه اجرایی خود دارد. مشاور ورزشی شهرداری اصفهان، مسئول تربیت بدنی سپاه منطقه دو کشور، دبیرکل ستاد مبارزه با دوپینگ کشور، عضویت در کمیته اداری اقتصادی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ(وادا)، انتخاب به عنوان مدیر نمونه ورزشی کشور در سه دوره، حضور در عرصه دفاع مقدس و عملیات‌هایی همچون رمضان، والفجر و فاو، پزشک ورزشی و مدرس دانشگاه از دیگر سوابق مدیرعامل جدید سپاهان است.

خلیلیان از قهرمانان ملی شنا کشور است که در سال‌های 55 تا 60 در این رشته به عناوین متعدد قهرمانی دست یافته است. ترجمه کتاب ورزش در آب از آثار وی است.

قبل از تشکیل این جلسه، از سوی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان آقایان منوچهر نیک فر به عنوان رئیس هیئت مدیره، حسین کفعمی نائب رئیس هیئت مدیره، مهرزاد خلیلیان، محمدرضا عطایی و ناصر نوری صفا به عنوان اعضای هیئت مدیره در دور جدید فعالیت منصوب شدند.


کد مطلب: 2937

آدرس مطلب: http://www.minews.ir/fa/doc/news/2937/مديرعامل-جديد-باشگاه-فولاد-مباركه-سپاهان-انتخاب

ماین نیوز
  http://www.minews.ir