مدير فروش دانيلي سرويس در ايران
پشتيباني ٧٠٠ مشتري دانيلي در روز
13 ارديبهشت 1396 ساعت 8:34
شهرام راحتلو گفت: دانيلي ٨ هاب در جهان داشته و در ٣٠ مركز خدماتي و كارخانه هاي سرويس دهي به ارائه خدمات به صورت جهانی می پردازد.
به گزارش خبرنگار ماین نیوز، شهرام راحتلو - مدیر فروش دانیلی سرویس در ایران - به معرفی خدمات و فعالیت های دانیلی در کشور و همین طور در جهان پرداخت. در ذیل به برخی از موارد اشاره شده می پردازیم:
- شنوايي از مشتريان، درك نيازهاي آنها و ايجاد راه حل هاي مطلوب براي سرويس دهي و هدف ايجاد مشاركت دراز مدت با مشتريان
- دانيلي آميخته اي از ملت ها، فرهنگ هاي مختلف است و وظيفه آن پشتيباني از مشتريانش در نقاط مختلف دنياست.
- دانيلي از ٢٨ كارخانه تشكيل شده و ساخت ماشين آلات، تجهيزات و ارائه خدمات براي معدن، فولاد تا محصولات نهايي و فلز و همين طور براي فلزات غير آهني است.
- خدمات دانيلي سرويس از تامين قطعات يدكي، بازسازي دستگاه ها، ارتقاي كارخانجات، نظارت و آموزش را شامل مي شود.
- در ٦ سال اخير آماري كه دانيلي ارائه داده نشان از افزايش ٢٠ درصدي درخواست هاي مشتريان به داشتن خدمات دانيلي بوده است.
- در دانيلي سرويس فقط بررسي و بازسازي مربوط به تعويض قطعات فرسوده و بلبرينگ ها نمي باشد بلكه كل قطعات بررسي مي شوند.
- دوران گارانتي تجهيزات بازسازي شده دانيلي دقيقا مثل تجهيزات نو دانيلي مي باشد.
- در كارخانه حديد توانستيم قيچي پاندولي را در عرض ٢ هفته در خود كارخانه حديد تعمير كنيم. به طور كلي ماشين آلات و تجهيزات را هم در كارخانه دانيلي و هم زمان توقف كارخانه مشتري مي توانيم بازسازي كنيم.
کد مطلب: 37396
آدرس مطلب: http://www.minews.ir/fa/doc/news/37396/پشتيباني-٧٠٠-مشتري-دانيلي-روز